levillä huoraamassa...

  • Viestiketjun aloittaja otto
  • Ensimmäinen viesti
Heimo
Hmm, ihan vinkkinä vaan näille 'tosimiehille', oikeiden sellaisten naiset ei juokse jakamassa muille äijille kun riittää kotonakin...Pitäkää pyydän nuo -loistovinkit- ihan itse. Pirskatti.
 
otto
en oikein jaksa uskoa että eukko olisi pilluaan jakanut siellä!!
mutta jos kolme iltaa tissutellaan ja riekutaan hullussaporossa niin kyllä sieltä löytyy noita sitekeitä äijiä jotka vonkaavat väsyksiin!!

otti tuo suksetkin mukaan, mutta eipä ole tainnut hiihtää kuin parketilla..

lähden itse turkuun vittu mikä paikka...
täytyy varmaan soittaa galaxin ovelta kotiinnja sanoa että taidan olla tänään sinkkuna naistentansseissa...
 
Heda
Otto! Miten itse?Oletko käynyt Levillä? Oletko muuten ollut ""ihmisiksi""? Jos olet ollut MIES itse. Sitten voitte puhua asiat viimeisen päälle selväksi ja katsoa miten jatkatte.

Maltti on valttia! ""Mustikselle"" ei pidä antaa valtaa...
 
no joo
Kyllä on kamalaa kun äijälle selviää että on huoran kanssa aviossa. Ei siinä mitään soita ja sano että voi jatkaa sitä sinkkujaksoaan sitten kun tulee kotiin... Tai olet aikuinen mies ja menet ja kaadat sinäkin jonkun matkaan.
 
Seyren
Just tuo on niin miehistä ajattelua. No itse en tosin ole Levillä ollut, mutta Pyhällä olen. Kokonaisen viikon. Neljän muun naisen kanssa. Joka päivä patikoimme, joka ilta tanssimme, mutta yhtenäkään iltana kukaan meistä viidestä ei eksynyt vieraaseen sänkyyn. Naisista Lapin reissuissa puhutaan kauheasti pahaa, täysin ilman totuuspohjaa. Ottaa oikeasti päähän miesten yksinkertainen ajatusmaailma. Kun he pettävät reissuissaan niin ilman muuta olettavat naisten tekevän samoin. Naisilla ei ole tarvetta sellaiseen näyttämiseen.
 
Paula38
Ihan turhaan kaunistelet naisten tekemisiä. Kyllä se vieraissa käyminen onnistuu molemmilta sukupuolilta ihan yhtälailla. Se on totta, että enemmistöllä on tarinoiden kertomasta poiketen vielä moraali kunnossa.

Olen itsekin ollut useana keväänä naisporukalla juuri Levillä ja varoittavia esimerkkejä löytyy omastakin tuttavapiiristä. Ajatus on sen tyyppinen, että ukolle ollaan uskollisia silloin kun tämä on mukana, muulloin saa tehdä mitä haluaa. Ehkä taustalla onkin pariskunnan yhteinen sopimus, en tiedä, koska en ole katsonut asiakseni moralisoida muiden tekemisiä sillä tarkkuudella.
 
Arska
Antaa naisten pitää hauskaa kun kerrankin heillä on siihen mahdollisuus. Ei kannata olla tiukkapipoinen todennäköisesti juttu on ihan viaton. Joku reiska yrittää vaan tehdä tuttavuutta ja ehkä lähennellä vaimoasi.
 
lapissa käynyt
Kyllä on ilkeät ajatukset...Olen itse ollut naisporukalla Lapissa, ollaan patikoitu ja tanssittu, mutta tultu aina yhdessä kämpille, jokaisen ollessa vuorollaan kuskina, nauraa kätkätetty ja mukavaa on ollut.Ihan ylimainostettua toi homma siellä! Samaan pystyy täälläkin jos haluaa!
 
poika
Enpä nyt usko että, ""huoraksi"" kannattaa käydä nimimettelemään

ratkaisu, no, ainakin yksi vaihtoehto, menet lähimpään baariin ja pokaat lähimmän chixin, ja yrität solmia tuttavuutta

ja mitä muuta tulee miehiin, jotka ovat kotoisin Turusta...
 
otto
joo... tämä jarmo joka vastasi puhelimeen oli turusta!!!
vaimo tuli yöllä kotiin reissusta, oli aika hiljaista tyttöä!
väitti pitäneensä pikkuhousut jalassaan...?
ja pyysi anteeksi....?

en ole käynyt Levillä, enkä mene en jaksa istua 11h autossa, ei siellä voi mikään olla niin kivaa et pitäisi kärsiä tollanen matka!
en antanut vaimolle selkään enkä huutanut!!
jakkahan tuo väsynyt kulkia saa kasattua itsensä niin keskustellaan ""jarmosta""!
 
mirja
Mitä sinä mies vikiset? Varmasti olet pettänyt itsekkin. Pimppa ei panemalla pahene. Minäkin otan vierasta matkoilla ja puoliso on tehnyt samaa niin kauan kuin olemme olleet yhdessä. Vaihtelu virkistää! Loma- tai työreissu, ihan sama sille, mutta jos olen ilman puolisoa matkalla, nautin varmasti.
 
leviä
Kyllä se on niin että ei kannata kummankaan osapuolen pettää,siitä ei tule muuta kuin huono mieli.
Ja jos on oikein kova hinku mennä niin menkää yhdessä,niinkuin me aikoinaan,hankittiin tuntematon kaveri ja annoin naida hänen minun vaimoani,ja minä kolmantena.kyllähän se oli molemmin puolin kiihoittavaa,mutta sitten saimme klamydia tartunnan joka vaivasi vuosia,että kannattaa miettiä tuoko kotiin tuliaisia.Aina syrjähypyistä jää jossain vaiheessa kiinni.
 
otto
vaimo on edelleen aika hiljainen...
tulin töistä ja täytynee alkaa kyselemään mitä oikein levillä leviteltiin??

eihän se petetyksi tuleminen ole kivaa ja ainahan sitä haluaisi uskoa jos toinen yrittää vakuutta ettei ole tehnyt mitään väärää!!??

kuinka monen vaimo/tyttöystävä on jäänyt kiinni levillä levittelemisistään??
 
leviä
Yksi konsti on myös että,kun olette naineet,niin parinpäivän päästä sanot akalle että kullia kirvelee,niin luulis että silloin kyllä totuus selviää,se on todettu käytännössä,mutta jokatapauksessa pidä malttisi,kyllä minä olen sinun puolellasi,jos itse et ole mennyt vieraisiin.
Olen nuorena joutunut usein pettämisen kohteeksi,ja tiedän että siinä kyllä itsetuntoa koetellaan.
Näin vanhana ukkona on jo kaikki rauhoittunut.
 

Yhteistyössä