levillä huoraamassa...

  • Viestiketjun aloittaja otto
  • Ensimmäinen viesti
neito
En tarkoittanut et viinan vika VAAN todellakin viisasten juoma...
Eläin se on ihminenkin,kaksi siihen tarvitaan....
Monimutkainen juttu, en haluaisi joutua sellaista kokemaan mutta koskaanhan ei tiedä...
 
Jake
Mitä ihmeen monimutkaista siinä on? Minä olen ollut vaimoni kanssa yhdessä 10-v.Olen menevää sorttia,eli töiden puolesta joudun reissaamaan maailmalla ja vapaa-aikana pörrään kavereiden kanssa vaikka sun missä.Ikinä en ole pettänyt,koska mulla on upea vaimo jota rakastan...Se on hyvin hyvin simppeliä!
 
kysyn
annatkos sen vaimonkin pörrätä. Eniten ärsytttää paksuniska miehet jotka pörrää, ja vaimo on niiin ihana kun suostuu kotona kyhnäämään ja odottamaan. Samat säännöt molemmille, tai oikeudet.
 
Jake
Ja oikeudet.Vaimollani on oma työ ja sen menot,omat ystävät ja omat harrastukset.Meillä minäKIN siivoan,käyn kaupassa,pyykkään ja siivoan.Teit peruserheen OLETIT ja olit loppupelissä ihan väärässä! On muunkinlaisia miehiä kuin näitä punaniskoja
 
johan
Onko sulla jotain voitettavaa, kun haluat jänkätä vaimosi kanssa tapahtuneesta?

Ehkä rakasteli, ehkä ei. Tuskin vaimo siitä kovin paljon kului, vaikka olisi nainut yötä päivää.

Mitä todellista haittaa tästä kenellekään oli? Sulla ei olisi kuitenkaan ollut seksiä vaimosi kanssa, kun olitte eri paikkakunnilla. Vamosi ja Jarmo ehkä saivat mitä halusivat. Sulle on ehkä jopa enemmän ja parempaa seksiä tarjolla, kun vaimosi on kotona. Koita nyt laittaa asioita tärkeysjärjestykseen. Ei järvi soutamalla kulu, kuten joku tuossa niin osuvasti ilmaisi.
 
Jake
Elätkö parisuhteessa tms. Onko siis niin,että kun vastaavan lailla naisesi on käymässä vaikka naapuri kaupungissa häntä voi tuupata kuka tahansa ja sinua ei asia vaivaa?
 
johan
Olen naimisissa. Ei pätkän vertaa haittaa vaikka vaimo muualla ollessaan harrastaisi seksiä vieraan miehen (tai vaikka naisen) kanssa. Samaan hengenvetoon edellytän tietysti, että homma hoidetaan fiksusti. Ehkäisy on kunnossa, homma pidetään omana tietona, Jarmo ei vastaa puhelimeen jne. Ja tietenkin, ettei homman tarkoituksena ole ihastua/rakastua toiseen, jolloin se toki jo rupeaisi vaikuttamaan parisuhteeseen.

Jos vielä tällaisen ns syrjähypyn johdosta saisin kotona enemmän/parempaa seksiä, niin antaa palaa!
 
öniinkö
ethän sä sitä naista omista vaikka on vaimosi. sillä on ollu kivaa! ja nyt varmaan morkkis! kännipäissään tulee hölmöiltyä, jotkut tappelee toiset nai tilaisuuden tullen..tuskin kumpaakaan pitkällisen pohdinnan tuloksena tehdään.
Aattele nyt joku kääninen äijä on sormeillu vaimosi toosaa ja tunkenu vehkeensä sinne, jos se känniltä on pystyssä pysyny,ellei ole niin aamulla vielä pörinöissä herätessä mikään ei oo niin kivaa kuin saada kyytiä.
Pelasta itsesi, älä ota sitä niin henkilökohtaisesti.Pitäis varmaan lähteä leville sunkin
 
petetty
minulla on mies tullut 6v sitten Leviltä ja sillä oli ollu siellä toinen nainen. Naisena aavistin jo että kaikki ei ollut kunnossa kun sieltä ei joudettu kotia edes soittamaan ja sitten viimeisenä yönä oli jo avioeroa vailla. lähtiessä kaikki oli kuitenkin hyvin vauva 4kk vanha ja muutenkin kaikki mallillaan. Viinaan vedoten ja ennenkaikkea muistamattomuuteen yritti päästä pälkähästä sain kuitenkin ongittua niin paljon siitä selville että tuntu mahdottomalta edes jatkaa enää yhteiseloa.
Jatkettiin kuitenkin ja voin sanoa että liika tieto lisäsi tuskaa ja tietämätön sydän olisi paljon onnellisempi ! ollaan kyllä puhuttu paljonkin asiasta jne..ei siitä koskaan pääse yli kokonaan se sattuu aina kun kuuleekin sanan Levi. Aikuisten ihmisten on turha miettiä onko ollut housut jalassa tms.. oli tai ei siinä vaiheessa kun ollaan niillä teillä on jo väärillä teillä ja siitä täytyy puhua niin kauan kun on tarvetta jos haluaa jatkaa yhdessä.
Se on se levi sellainen villinlännen meininkiä täynnä oleva paikka ettei siellä omatunto vaivaa sehän jätetään jo napapiirille!
 
Mika
Oi caramba mitä soopaa...tässä tehdään Levistä syyllinen ihan kuin tällainen käytös olisi mahdollista vain Levillä. Onkohan siellä vesijohtovedessä jotain häikkää kun saa miehen, jolla kaikki oli niiiiin hyvin, painamaan vierasta naista yötä päivää.
Onko tästä koko ketjusta vedettävissä se johtopäätös, että jos kumppani lähtee Leville, niin se tekee ihan muita asioita kuin Tahkolla tekisi...Arghhhhhhh ihmisen tyhmyyttä!
 
polarbear
Jep, mikä vaan paikka, missä on sopivasti miehiä ja naisia vapaalla ja kaukana kotoa on periaatteessa ihan samanlainen. Saariselkä, Pyhä, Tahko, Himos ja etenkin risteilylaivat noin vain esimerkkeinä. Ei Levi ole mnusta sen syntisempi kuin muutkaan vapaa-ajan kohteet.
 
otto
...joo eipä tuo vaimokaan muista että oli sanonut mulle sillon to,iltana puhelimessa että ""ajateltiin olla tyttöjen kanssa sinkkuja tänäiltana ja mä en tykkää susta enää...""

voihan se olla että meidän love story vetää viimeisiään.
huvittavinta?tässä on se että kun vaimoni oli viimekeväänä samalla suunnalla niin hänen työkaverinsa tuli sieltä kotiin ja oli lopettamassa kanssa pitkää suhdettaa kun oli löytänyt sieltä ihastuksen itsellee....
 
Heda
On sillä Levillä sentään kuulu maine. Ei kuulu samaa muista samantyylisistä paikoista ja ottaen huomioon minun, joka en liiku juuri missään piireissä. Minäkin olen tiennyt jo kauan ettei se ole minun paikkani.

Älä alistu Otto yhdenkään naisen valtaan, vaan tutki tuntojasi kuinka olet ONNELLINEN. Mitä sen tunteen saavuttamiseen tulisi tehdä.
 
otto
tuli pois jo 2vk sitten! oli 3:me yötä reissussa ja toisena iltana soitti sen puhelun jossa sanoi olevansa sinkkuna lähdössä hulluunporoon, ja seuraavana päivänä kun sain n.kl.12. yhteyden sinne niin joku mies vastasi puhelimeen....

nyt tuo lähti likkakaverinsa luo iltaa istumaan ja lähtevät ehkä baariin illanmittaa!
kysyin että tuletko yöksi kotiin?
meni jotenkin vaikeaksi.. etkö usko että menen xxxx luo?
alan pikkuhiljaa uskoa että olen jäämässä lehdellä soittelemaan.
kysyin myös onko hänellä toinen?
johon tietenkin tuli kielteinen vastaus... kukapa sitä heti myöntämään???
 
totuus
Ette kai te ota tosissanne tuota aloittajaa, Ottoa. Vetää höplästä, ja kaikki uskoo.. Tämä sama juttu on ollut jossain muillakin sivuilla jo kauan sitten. Ei kannata kommemtoida, blagioitu juttu...
 
otto
homma on todella tapahtunut levillä n.2vk sitten!
kävimme viimeyönä kun rouva kotiutui baarista pitkän keskustelun ja homma näyttäs lutviintuvan kohdalleen!!!

ja jarmo jos rouvan puheisiin on uskomista, et saanut!
 
Jarmo
Olin Levillä pari kuukautta sitten ja kyllä sain. Oli jokin munan kipeä varattu nainen joka oli kiihkeää seuraa lämmetessään... huhhuh... Vieläkin nousee vesi kielelle siitä nussimisen ilosta kun mietin kotona kyyhöttävää miestä. Olette säälittäviä kun minä saan hoitaa vaimonne.
Ja jos se olit sinä niin soitit kyllä lähempänä yhtätoista sillä lähdimme jo puoliltapäivin yhdessä mäkeen.
Hän oli juonut ja minun ei tarvinnut muuta kuin kehua häntä niin kauniiksi ja haluttavaksi niin johan alkoi kuhertelu. Sovimme että olemme vain yön ystäviä, mutta tiedäthän mihin se aina johtaa. Hyvä pillu oli. Kiitos kyydistä kaveri.
 
Levi
Moikka!

etkö tosiaan aikuinen karvakullinen mies tiedä, että siellä on par'aillaa vitun pieksäntäviikot, ja vaimos on taatusti antanut pillua, mutta älä välitä sehän menee ku paatin vana umpeen. Käy itekkin vieraissa, sillä se maistuu yhtä hyvälle kuin vaimollesikin. tää on vain totuus.

Yks open pillua saanut Leviltä
 
otto
joo, voishan sitä lähtee ettiin jonkun vosun ja panna sitä kyrpä verillä....
vaan kun ei nyt oikein tuo kostomenttaliteetti iske, loppupelissä
kun siitä ei jää kuin pahamieli itselle, jos ei ole jo nyt!
rouva väittää tosissaan että ei ole antanut levillä kellekkään?

olen kuullut että napapiirin rajalla heitetään pikkuhousut pois ja sormukset pannaan kassiin ja unohdetaan ukko/akka ja muksut.. meillä ainakin unohtui ukko ja tytär, ei tuo kerennyt edes lapselleen soittamaan saatikka kortti laittamaan!
putosin vain aika korkealta alas... jos toiseen luotaa satasella ja sit käy näin niin...
 
hannele
Ei se kostaminen samalla mitalla kannata. Tulee vaan ikävä fiilis itselle.

Mutta ethän totuutta saa selville muuta kuin puhumalla vaimosi kanssa, jos et selvitä asiaa niin se on jatkuvasti mielessä. Voithan aina miettiä mikä suhteessanne mättää kun pitää vierasta huolia...

Tilaisuus tekee varkaan ja niitä seurauksia ei varmaankaan sillä hetkellä tule ajateltua.

Yritä pärjätä Otto, asioilla on tapumus selvitä.... joskus...
 

Yhteistyössä