levillä huoraamassa...

  • Viestiketjun aloittaja otto
  • Ensimmäinen viesti
muusa
Hyvä Otto!! Ei kannata kostomentaliteetillä asiaa korjata. Koska se ei siitä varmaan korjaannu. Vaan vielä pahemman mielen saat ja tunnet itsesi paskaksi. Ne jotka sanoo että nauttivat todellakin uskottomuudesta ovat kyllä aivan ilman omaatuntoa. Kyllä siitä minä ainakin sain sellaisen morkiksen että ei ikinä enään aidan taakse maistelemaan mitään vierasta.

Ja te jotka haluatte vielä vieraisiin, niin kärsikää nahoissanne itse, älkääkö keventäkö huonoa omaatuntoanne partnerille, ja aihautatte vielä toisellekkin kamalan olon. Rangaistus saa olla se että itse saa tuskistella omantuntonsa kanssa ja miettiä mitä tyhmää tein. Ja kannattaako menettää se mitä mulla kotona on. Onko joku pano arvokkaampi kuin se suhde, lapset ym... siellä kotona. Hyvä kysyä itseltään ennenkuin......
 
otto
hannele ja muusa, puhutte asiaa!
en ole aikonutkaan mennä vierisiin! sillä enhän? ole varma onko rouva pettänyt minua ja vaikka se sanoisi suoraan pettäneensä niin tuskinpa lähtisin etsimään vierasta!
tässämielentilassa voisi mennä sääli pillun saamisexi...

ei, jos rakastaa toista niin silloin haluaa uskoa ettei mitään ole tapahtunut!

jokunhan meidän suhteessa mattää kun rouva käyttäyti miten sattuu ja ei tuo osaa selittää sitä millääntavalla!!??

mane! kysy kuitenki kissalta onko se naimisissa ennen kuin nait sitä...
ei ole kiva kun kissan pesue jää nuolematta kun kotikolli saa tietää misunsa seikkailuista!
 
muusa
JUURI NIIN! Hyvä kun tajusit. Kanna itse vastuu omista teoistasi, ja vallinnoistasi. Ei kaikkia ole pakko ottaa syliin. Ei ola pakko mennä tilanteeseen jonkun vieraan naisen kanssa joka vain akusvaatteissa hilluu. jne

Henkinenkypsyys kauan eläköön!!! Ja henkisestikypsä nauttii paljon enemmän seksuulisuudestaan kuin jotkut koskaan pystyvät haaveilemaankaan!!
 
Boss
No niin taas on tullut korkeanpaikan leirin
aika.
Kolme iloista velikultaa on menossa viikolla 16 Leville.
Oisko sinne menossa reippaita rouvas henkilöitä?
Meidän seurassa ei suru tule puseroon..........
v`inkkarissa nähdään
 
sorge
mut vaikuttaa ihan kuva kamerassa jutulta, eli seidaa. En mie ainakaan vastais kenenkään puhelimeen, en edes kännissä. Olishan siinä näkyny sun nimes, kulti tai jotain sinnepäin. Älä viitti otto vedättää porukkaa.
 
Pro
Kyllähän asia niin on, että kun ollaan Lapin paikoissa, niin siellähän on aina meno päällä.
Siellä arki unohtuu, samoin ukot, akat ja lapset. Aivan varmasti jokainen terve ihminen antaa toiselle sitä mistä on puutetta sillä hetkellä.
Alkoholi vapauttaa ja tunne siitä, että perhe on ainakin muutaman sadan kilometrin päässä, antaa voimia aina vain uusiin akteihin ja hillittömään kiimaan.
Aivan kiltit tavalliset pankkien virkailijatytöt ja inssinööritoimistojen silmälasipäiset nörtit painavat Lapin yössä joikhaten.
Ne, jotka kotioloissa ovat hiljaisia hissukoita alkavat Lapin taianomaisessa atmösfäärissä herätä ja tajuta mitä varten eletään.
Kuten Junnu Vainio on laulanut ""Elämää ja erotiikkaa, meidät luotiin opiskelemaan.....""
Lapin yössä on outoa taikaa jne........................
 
??
""jokainen terve ihminen antaa toiselle sitä mistä on puutetta sillä hetkellä.""

Höpö höpö ja huomenna lisää!

""Ne, jotka kotioloissa ovat hiljaisia hissukoita alkavat Lapin taianomaisessa atmösfäärissä herätä ja tajuta mitä varten eletään.""

Just joo. Elämäkö on naimista ja ryyppäämistä. Heikoissa kantimissa on sinunkin henkesi.
 
Pro
Lääketieteen opinnot ovat vielä pahasti kesken, joten en osaa sanoa onko henkeni minkälaisissa kantimissa.
Minä tässä kerroin vain 30-vuoden, jokavuotisten, parhaina 3-4 kertaa Lapissa käyntien, kokemuksista.
En minä osaa kovin tieteellisesti analysoida, mikä siellä ihmiset ja monasti nimenomaan nämä hiljaiset villitsee.
Meno on vain monessa paikassa kovaa jo iltapäivästä lähtien, tanssitaan omalla vastuulla pöydillä ym.
Sinunkin nimimerkki "" ?? "" kannattanee katsella asioita laveammin. Et sinä, enkä minä voi sille mitään, että iso joukko monenlaisessa puutteessa eläviä rientää joka kevät Lapin kiimaviikoille rykimään.
 
otto
kyllä sieltä vaan miesääni vastasi rouvan puhelimeen ""oota vähän""!
kyllä tuo viime pe,iltana itkien väitti ettei ole pettänyt....
käytöstään muuten ei osaa selittää, oli pörrännyt kyllä aika kovilla kierroksilla siellä!!
kun kerran saa miehiltä ylenmääräistä huomiota niin sekoaahan siinä kiltin äipänkin pää!

tuo levin keikka on suurinpiirtein puhuttu selväxi!?

ja jos on pettänyt niin sit on... sitä ei saa tekemättömäksi!
ja elämän on jatkuttava!!!
missä muodossa sen aika näytää...! ollaanko samassa osoiteessa vai rouva muualla??
 
otto
riippuu kavereista....
sillä on aika moninainen kaveripiiri.....
en ainakaan noiden sinkku kavereiden kanssa päästä yönyli reissulle!!
ja leville tuo ei kuullemma enää lähde???

tuo levi tuntuu olevan nykyään se pahin rälläyspaikka lapissa??

ja jos joku aattelee että olen joku nörtti niin no, siinä erehtyy!!
on tässä entisessä elämässä tullut nähtyä mailmaa ja touhuttua sitä sun tätä.. mutta nyt vain sain pahasti siipeeni
 
?? Prolle
Arvostelin ja arvostelen edelleen karkeaa yleistämistä. Kaipaamaasi laveampaa katsantokantaa tuo yleistäminen ei edusta. Toki tuossa mitä kirjoitat,on perää, mutta edelleen olen sitä mieltä ettei ""jokainen terve ihminen"" sitä tee.

Siitä käytöksestä olisi silloin terveys kaukana.
 
Pro ??
Hyvä, olet oikeassa. Ei pitäisi yleistää. Meitähän on joka ladulle ja varmaan suurin osa Lapissa kävijöistä ei tiedä tästä maailmanlopun meiningistä mitään. Tilaisuus kuitenkin tekee varkaan vai mikä sanonta tähän kohtaan oikein sopisi.
 
Eräs
Samaa mieltä. Iltapäivällä tai viimeistään huomenna ""Otto"" taas kirjuuttelee miten vaimo nyyhkyttää eikä suostu kertomaan mikä on hätänä. Ehkä mietii Levin seikkailuja? Ei sanonut kuitenkaan kaipaavansa enää sinne. Mitähän vaimolla on mielessä? Onkohan Levillä kuitenkin menty pidemmälle kuin antaa ymmärtää j.n.e ja j.n.e?
 

Yhteistyössä