levillä huoraamassa...

  • Viestiketjun aloittaja otto
  • Ensimmäinen viesti
otto
taidan tästä poistua takavasemmalle....

kiitos niille jotka myötäelitte mun vitutuksessa!!!

elämä jatkuu nähtävästi ilman rouvaa... siitä nyyh!

mutta eikun kohti uusia seikkailuja!!!!

pääsiäisenähän noidat ottavat luutansa ja lentävät pois!!!

hyvää kevättä kaikille!!!

myös manelle...
 
Mane
Hyvää kevättä Otto my man! Viimeistään vappuna elämä hymyilee jälleen.Ota tosiasiat tosiasioina ja mikä tärkeintä ota iisisti.Asioilla on tapana lutviutua,kuten nytkin!
 
Muusikko
Rane on ilmeisesti nähnyt asioiden tilan. Ite oon tarkastellut hommaa ""aitiopaikalta"" ja oon samaa mieltä, että lappi/risteilyt ja ulkomaat kuuluu samaan vyöhykkeeseen. Kaikki on sallittua.

Ne pullantuoksuiset äipät muuten menee noissa kanjoneissa totali sekaisin ja tekevät mitä pyydetään. ))
 
Kurkoo
No mä olin viime viikolla Levillä 4 päivää ja yötä. En osaa antaa sulle mitään vinkkejä, mitä tehdä, mutta mun kokemus oli se, että miehiä/naisia oli 90/10. Eli onhan naisilla hyvät markkinat, jos on valmis ottamaan munaa kaikkiin luukkuihin. Mutta jos nainen on uskollista tyyppiä, niin ei hätää.
Itsekin äijänä lähdin sinne suurin pillutoivein, mutta hah hah haa, tiukassa on. Jos muijas ei oo huarrrra-tyyppiä, niin sanoisin, että no hätä. Tää Jarmo-juttu on varmaan ihan turvallinen.
 
Kokenut Levillä kävijä
Kyllähän Leviltä keväälläkin pillua saa, mutta menkääpä sinne ruska-aikaan! Silloin siellä on paljon naisporukoita vaeltelemassa. Ruska-kiima voittaa kirkkaasti hanki-kiiman ;p
 
nainen 44v
Voi että teitä miehiä! En millään tahdo ymmärtää tuota "järvi ei soutamalla kulu" jne. potaskaa. Itsellä tuli avioero juuri sen vuoksi että sain elämäni ensimmäistä kertaa ISOA munaa rakastajaltani ja jäin siihen pahasti koukkuun. Oman miehen katkarapu ei tuntunut enää miltään ja tuon ison varren omaava komistus hoonasi kyllä kudoksiani siihen kuntoon että tuntui. Tokihan jumppaamalla minulla on edelleen ihan ok puristus, mutta ainakin minuun ison kairaus teki lähtemättömän jäljen niin henkisesti kuin fyysisestikin. En tiedä mutta sama juttu varmaan miehilläkin??? Voisiko olla että jos oma vaimo on väljä ja ei oikein syty miehen puuhasteluun niin miehelle tulee lähtemätön egobuusti jos nainen huutaa nautinnosta, puristus pitää erektion jäykkänä ja nainen saa vielä emätinorgasminkin tuolla katkaravulla? ;)

Jos syrjähypyllä on samaa kokoluokkaa kuin miehellä tai pahimmassa tapauksessa jopa pienempi niin siinä tapauksessa ei varmasti tapahdu mitään muutosta. Ehkäpä henkisenä muutoksena rakastuu uudelleen mieheensä kun huomaa että nurmi ei todellakaan ole vihreämpää aidan tuolla puolen.
 
Pelimies ISOLLA
Voi että teitä miehiä! En millään tahdo ymmärtää tuota "järvi ei soutamalla kulu" jne. potaskaa. Itsellä tuli avioero juuri sen vuoksi että sain elämäni ensimmäistä kertaa ISOA munaa rakastajaltani ja jäin siihen pahasti koukkuun. Oman miehen katkarapu ei tuntunut enää miltään ja tuon ison varren omaava komistus hoonasi kyllä kudoksiani siihen kuntoon että tuntui.
Kerrankin järkipuhetta tällä foorumilla! Näinhän se vissiin taitaa olla? Itselle on suotu aikamoinen mela ja vaik olenkin ihan duunari niin naituna on kaikenikäisiä ja koulutuksen saaneita. Monta proffaa, dosenttia, lääkäriä, maisteria, opettajaa jne löytyy kaatolistalta. Ikää alle kolkyt ja oma yksiö Kampissa. Ei ole ollu elämä tylsää ja pillua on riittäny. Jokaisella varatulla aina huono suhde tai just eronneet. Ovat kiimassa ja märkänä vaikka vanhin ollu jo viiskymppinen vanha akka. Mut meikä onki alfauros! :)
 
Viimeksi muokattu:
Pohjoisen mies
Työskentelen matkailualalla ja vaikka sukujuuret ovatkin etelässä niin pohjoiseen sitä miehen tie vei. Juu, totta kyllä noi monet kirjoittelut. Täällä riittää maailmanlopun meininkiä kun sattuu sopiva sesonki päälle.

Ikävää kuulla Oton tapaus mutta toisaalta saitpahan ainakin loppuelämäsi aikaa nauttia paremmasta elämästä. Tuollaiset turkkuseen pyllistäjät kannattaa viskata liuskaan ja kiertoon. Eiköhän heillekin ottajia löydy mut tosimiesten kannattaa pysyä noista jakorasioista kaukana. Ovat käytännössä maksuttomia huoria joilla ilmaista panoa on tarjolla jokaiselle joka juottaa känniin tai onnistuu muuten hurmaamaan.

Itellä semmoinen kuustuumanen nakki joten paha sanoa että repiikö kudoksia muilta kuin neitsyiltä. Aika hyvä analyysi kyllä tuolla keskiikäisellä naikkosella siitä miksi seksi ei maistu ison tai tiukan jälkeen. Näinhän tuo taitaapi mennä. Onneksi jokaiselle löytyy sopivia ja taidankin mennä metsästämään itselleni tiukkaa!
 
Onnistuva mies.
Kyllä homma pienelläkin onnistuu.

Ensin laitetaan sormet sinne, ja niin monta kun mahtuu.
Tuon jälkeen alkaa emättimensuu kutistua kokoon.
Naiset voi kertoa, tunnistavatko tuon ilmiön.
Näin kun on reikä umpeutunut, niin pikkuinen kalu sisälle, niin molemmista se tuntuu hyvälle.
Vai eikö kaikki pimpit kutistu?
 
vierailijaolli
vaimo lähti leville toissapaivänä. eilen soiteltiin oli päissään kuin apina ja tänään kun soitin puoliltpäiviltä niin joku mies vastasi puhelimeen... no, ei se kuulemma ollut kuin joku jarmo turusta!

tuntui olevan hauskaa.... nyt mua vitutaaaaa!

antakaapa pari vinkiä mitä teen!!
vaimo lähti leville toissapaivänä. eilen soiteltiin oli päissään kuin apina ja tänään kun soitin puoliltpäiviltä niin joku mies vastasi puhelimeen... no, ei se kuulemma ollut kuin joku jarmo turusta!

tuntui olevan hauskaa.... nyt mua vitutaaaaa!
Ei tarvita kuin yksi vinkki, eroa
antakaapa pari vinkiä mitä teen!!
 
Viimeksi muokattu:
vierailijaolli
hannele ja muusa, puhutte asiaa!
en ole aikonutkaan mennä vierisiin! sillä enhän? ole varma onko rouva pettänyt minua ja vaikka se sanoisi suoraan pettäneensä niin tuskinpa lähtisin etsimään vierasta!
tässämielentilassa voisi mennä sääli pillun saamisexi...

ei, jos rakastaa toista niin silloin haluaa uskoa ettei mitään ole tapahtunut!

jokunhan meidän suhteessa mattää kun rouva käyttäyti miten sattuu ja ei tuo osaa selittää sitä millääntavalla!!??
Eroa
mane! kysy kuitenki kissalta onko se naimisissa ennen kuin nait sitä...
ei ole kiva kun kissan pesue jää nuolematta kun kotikolli saa tietää misunsa seikkailuista!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Voi että teitä miehiä! En millään tahdo ymmärtää tuota "järvi ei soutamalla kulu" jne. potaskaa. Itsellä tuli avioero juuri sen vuoksi että sain elämäni ensimmäistä kertaa ISOA munaa rakastajaltani ja jäin siihen pahasti koukkuun. Oman miehen katkarapu ei tuntunut enää miltään ja tuon ison varren omaava komistus hoonasi kyllä kudoksiani siihen kuntoon että tuntui. Tokihan jumppaamalla minulla on edelleen ihan ok puristus, mutta ainakin minuun ison kairaus teki lähtemättömän jäljen niin henkisesti kuin fyysisestikin. En tiedä mutta sama juttu varmaan miehilläkin??? Voisiko olla että jos oma vaimo on väljä ja ei oikein syty miehen puuhasteluun niin miehelle tulee lähtemätön egobuusti jos nainen huutaa nautinnosta, puristus pitää erektion jäykkänä ja nainen saa vielä emätinorgasminkin tuolla katkaravulla? ;)

Jos syrjähypyllä on samaa kokoluokkaa kuin miehellä tai pahimmassa tapauksessa jopa pienempi niin siinä tapauksessa ei varmasti tapahdu mitään muutosta. Ehkäpä henkisenä muutoksena rakastuu uudelleen mieheensä kun huomaa että nurmi ei todellakaan ole vihreämpää aidan tuolla puolen.
ajatusten tasolla olet lapsi.ei munan koolla ole merkitystä pitemmäns joksus vaan miten arki menee.tietusti kun ette edes lisäänny nykyään varsinaista arkeekaan ole....
 
Viimeksi muokattu:
vierailijaolli
vaimo lähti leville toissapaivänä. eilen soiteltiin oli päissään kuin apina ja tänään kun soitin puoliltpäiviltä niin joku mies vastasi puhelimeen... no, ei se kuulemma ollut kuin joku jarmo turusta!

tuntui olevan hauskaa.... nyt mua vitutaaaaa!
Ana avioero lappu allekirjoitettavaksi
antakaapa pari vinkiä mitä teen!!
heitä pihalle
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
StorJan
Moikka!

etkö tosiaan aikuinen karvakullinen mies tiedä, että siellä on par'aillaa vitun pieksäntäviikot, ja vaimos on taatusti antanut pillua, mutta älä välitä sehän menee ku paatin vana umpeen. Käy itekkin vieraissa, sillä se maistuu yhtä hyvälle kuin vaimollesikin. tää on vain totuus.

Yks open pillua saanut Leviltä
eli karvaVisaa, olen ollut Levillä ” hiihtämässä” ja voi sitä kiimaa, naiset puristelevat ja puhuvat rivoja . ei mua haittaa sitähän tulin katsomaan. pussit tyhjinä ja hymyssä suin ilmalaivassa kotiin.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Näin sesonkina maksullisena miehenä Levillä työskennelleenä voin kertoa, että moni sellainen joka ei halua bilettää samalla tapaa kuin usein kanssasisaret niin he kutsuvat mökilleen luonnon läheisyyteen. Saunaa, ruokaa ja seksiä. Kiireisimpiä aikoja juuri nyt esim ruskamaratonin kautta on 2 naisasiakasta ja yksi pariskunta. Ja sitten joulu- sekä helmi-maaliskuu.
 

Yhteistyössä