Liberon 6kk-laatikko (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuten vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuten vaan

Vieras
onko kukaan saanut sitä lähiaikoina? Itse hain äsken ja tuntuu että sieltä puuttuisi jotain... siellä oli vaippoja, siteitä, ruokalappuja jne... kuuluuko siellä olla joku pallo tms lelu? En halua valittaa, en suinkaan. Tuli vaan mieleen kun siellä oli semmoinen ihan pieneksi "rytätty" silkkipaperimytty. Ihan kuin sen sisällä kuuluisi olla jotain. Vai miksi siellä muuten olisi semmoinen kasa silkkipaperia...

On ollut meillä kaikiss kolmessa sellainen mustavalkoinen jalkapallon näköinen pieni pallo. Edellisestä on ikohta jo vuosi aikaa... Tosi on että lahjahevosen suuhun ei sais kattoa, mut mun mielestä se on kaikenkaikkiaan ihan turha paketti. Sukatkin on n. 4-vuotiaan kokoa. Siteitä en käytä, enkä myöskään uimavaippoja joita meillä sielä viimeksi oli, ja ne kertakäyttöiset ruokalaputkin on ihan susia. Lapsi repii ne kaulasta alta aikayksikön, ja takas ei sa laitettua kun se repeää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Valivalivali... mikään ei kelpaa, vai ilmaseks saa!!!

LUE KUULE PAREMMIN!!!! ONKO SULLA LUKIHÄIRIÖ??

kirjoitin etten halua valittaa!!!!!!! kunhan huvikseni kysyn.

Se varmaan kuittaili MULLE, ei sulle. Miksei muka mistään sais valittaa? Mä en oo ikinä käsittänyt.

Mä en taida edes hakea koko pakkausta... vaikka voishan siell meitin pojalle jotain hyödyllistäkin olla... Jostakin kumman syystä liityin Libero-kerhoon, vaikka mun mielestä ne on huonoja ja kovia vaippoja...

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Valivalivali... mikään ei kelpaa, vai ilmaseks saa!!!

LUE KUULE PAREMMIN!!!! ONKO SULLA LUKIHÄIRIÖ??

kirjoitin etten halua valittaa!!!!!!! kunhan huvikseni kysyn.

Se varmaan kuittaili MULLE, ei sulle. Miksei muka mistään sais valittaa? Mä en oo ikinä käsittänyt.

tottakai pitää valittaa! eihän mikn hulluus ikinä muutu jos kaikki on aina tyytyväisiä joka asiaan. =)

Mun mielestä sinänsä kätevää, et pääsee testaamaan joitakin tuotteita, eikä tartte itte ostaa koko isoa pakettia, jos ei vaikka tykkääkään. :) Just vaiks ne uimavaipat tai ruokalaput. :) Mut pallo siellä pitäis liberokerhon sivujenkin mukaan vieläkin olla mukana, et outoa, jos se puuttuu? Kun ne mainostaakin sitä et sisältää "leluja". Ei siellä muistaakseni muita leluja ollut kuin pallo, ja jos ei ole sitäkään, niin millä niistä lapsen oli tarkoitus leikkiä? Silkkipaperimytyllä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Menia:
Mun mielestä sinänsä kätevää, et pääsee testaamaan joitakin tuotteita, eikä tartte itte ostaa koko isoa pakettia, jos ei vaikka tykkääkään. :) Just vaiks ne uimavaipat tai ruokalaput. :) Mut pallo siellä pitäis liberokerhon sivujenkin mukaan vieläkin olla mukana, et outoa, jos se puuttuu? Kun ne mainostaakin sitä et sisältää "leluja". Ei siellä muistaakseni muita leluja ollut kuin pallo, ja jos ei ole sitäkään, niin millä niistä lapsen oli tarkoitus leikkiä? Silkkipaperimytyllä? :D

Kanntatta äkkii ottaa yhteys jonnekkin taholle että saa sen ilmasen pallon... :D

Noissa Liberon lahjoissa tuntuu olevan ihan älyttömästi vaihtelua, sekä tuossa puolivuotiaana saatavassa paketissa, että siinä laitokselta saatavassa laukussa. Me ei saatu laukusta mitään lelua, mutta sen sijaan saatiin LAsten oman kirjakerhon kirja. Tutut jotka samoihin aikoihin synnytti olivat saaneet esim. rattaisiin ripustettavan kukan ja pienen kirjan, ja yksi kaveri noide lisäksi vielä huivin. Samoin se puolivuotiaana saatava laatikko sisälsi meillä saman sarjan kirjan sekä pinnasängyn reunaan ripustettavan lelun, mutta pari viikkoa myöhemmin kaveri sai pallon ja sukat noiden sijasta.

Voithan sinä laittaa viestiä Liberokerhoon, että sait vajaan paketin, tuskin olet ainoa joka asiaa kyselee.

Yhteistyössä