Hae Anna.fi-sivustolta

Lidlin langat

Viestiketju osiossa 'Askartelu ja käsityöt' , käynnistäjänä Tydde ei kirj, 24.02.2010.

1. Tydde ei kirj Vierailija

Onko teillä kokemusta noista Lidlin myymistä langoista? Ovatko miten kestäviä käytössä, nyppyyntyvätkö helposti?

Hinta näet olisi sangen edullinen.

2. pari kokemusta Vierailija

Virkkauslanka on ihan ok ja samoin ompelulangat. Muita en ole ostanut. Hinta/laatusuhde kohdallaan. Tykkään.

3. Tydde ei kirj Vierailija

Kiitos tuosta. Vielä kun joku kertoisi kokemuksiaan noista neulelangoista.

4. pari kokemusta Vierailija

En ole itse niitä käyttänyt, mutta yksi sukulaiseni kertoi neuloneensa niistä eikä oikein kehunut neulelankoja. Hän kehui kuitenkin ompelu- ja virkkauslankoja, joita olen itsekin käyttänyt ja joihin olen tyytyväinen. Lankoja on niin monenlaisia, että ei kai niistä tiedä kuin kokeilemalla.

5. Lidel? Vierailija

Meinaatko Lidelin lankoja? Jos, niin minulla on muutaman vuoden vanhoja villatakkeja Lidelin langoista. Ei näppyynny, ihan hyvän näköisiä vieläkin. Ei mielestäni huonompia kuin muidenkaan langat.

6. sama Vierailija

Sorry, Lidlin kai se kirjoitetaan, eikä Lidelin....Miten tuo äännetään?

7. Emmali Vierailija

Onko siellä usein myynnissä lankoja? Muutaman kerran vuodessa käyn, kun se on vähän kauempana kuin muut liikkeet, mutta en ole kiinnittänyt huomiota lankoihin. Toivottavasti ovat edullisiakin :)

8. mh:lä Vierailija

Lidlissä on silloin tällöin neulelankoja myynnissä, lähinnä syksyllä ja talvella. Olen ostanut nitä usein ja neulonut niistä sukkia, kaulureita, lasten neuleita ym. Ihan hyviä lankoja ne ovat, erityisesti ne isot kirjavat kerät.

9. vierailija Vierailija

Ompelukonekorjaaja moitti minun Lidlistä ostettuja ompelulankojani liian tiukkakierteisiksi ja karheiksi. Olivat kuluttaneet langankiristimeen uran, joka piti hioa pois.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri