Lidlin vaipat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itsekin käytin lapsellamme libero vaippoja mutta sitten eräällä lidlin reissulla silmiini osui nämä toujours? vaipat ja ostin paketin. Hyvin on pelanneet, vähän pampersmaisia mutta kivan ohuita. Poitsullakaan ei vaikuttanut ihoon ollenkaan vaikka on tod. herkkäihoinen. Kannattaa ainakin kokeilla, 50 kpl tais olla 8,99e et ei kauheesti mene hukkaan jos ei passakkaa

Alkuperäinen kirjoittaja ja olen tyytyväinen.:
itsekin käytin lapsellamme libero vaippoja mutta sitten eräällä lidlin reissulla silmiini osui nämä toujours? vaipat ja ostin paketin. Hyvin on pelanneet, vähän pampersmaisia mutta kivan ohuita. Poitsullakaan ei vaikuttanut ihoon ollenkaan vaikka on tod. herkkäihoinen. Kannattaa ainakin kokeilla, 50 kpl tais olla 8,99e et ei kauheesti mene hukkaan jos ei passakkaa

Niitä toujourseja itsekkin äsken hypistelin.Kipaisempa huomenna ja kokeilen niin sillähän se selviää :D Meiän pojulla on ollut tosi hyvä iho syntymästä saakka,ei ensimmäistäkään vaippaihottumaa pidetty.
Kiitos teille jotka otitte kantaa :)

Mä tykkään! Liberon 5 koon vaipat tulis vähän halvemmaksi kuin Lidlin vastaavat, mut en uskalla vaihtaa, jos ei Libero toimikaan yövaippana yhtä hyvin kuin Lidl. Meillä siis ainakin lyömätön!

Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
Alkuperäinen kirjoittaja merkki:
Minä oon tykänny enemmän Lidlin vaipoista,kuin Liberon!!Suosittelin:)!!

Eikös sielläkin ole eri merkkejä?Mitä suosittelisit?Poju on 10kk ja reilu 9kg.

Nykyään nuo taitavat olla toujours-merkkisiä. Ja joskus niitä oli myös Cien merkkisinä(en tiedä onko enään?),mutta niitä molempia suosittelen!!!meillä nyt käytössä tytöllä ne 4nron vaipat(on suunnilleen myös tuon 9kg). Kannattaa käydä ostamassa,ja kokeilla,eivät tosiaan ole kalliita,että ei siitä korkealta putoa,jos et tykkäisikään(mitä tuskin käy;))

yhdessä välillä puhuttiin, että lidlin vaipat valmistetaan liberon tehtaalla.

Itse en aivan usko, on ne liberot kuitenkin niin paljon pehmeempiä.

Yhdessä välissä käytettiin lidlin vaippoja, nyt nuorimmasella ne ei pidä sisällään yhtä hyvin kuin liberot, joten nyt ei käytössä. Tykkään siitä viivasta, niin ei tarvi koitella onko tänne tullut jotain..

Alkuperäinen kirjoittaja samma:
Alkuperäinen kirjoittaja merkki:
Minä oon tykänny enemmän Lidlin vaipoista,kuin Liberon!!Suosittelin:)!!

Eikös sielläkin ole eri merkkejä?Mitä suosittelisit?Poju on 10kk ja reilu 9kg.

Nykyään nuo taitavat olla toujours-merkkisiä. Ja joskus niitä oli myös Cien merkkisinä(en tiedä onko enään?),mutta niitä molempia suosittelen!!!meillä nyt käytössä tytöllä ne 4nron vaipat(on suunnilleen myös tuon 9kg). Kannattaa käydä ostamassa,ja kokeilla,eivät tosiaan ole kalliita,että ei siitä korkealta putoa,jos et tykkäisikään(mitä tuskin käy;))

Aivan!Edullisia ovat!Eiköhän tässä jo ole tullut sen verran positiivista palautetta ,että eikun lidliin huomenna :)

Alkuperäinen kirjoittaja reropera:
yhdessä välillä puhuttiin, että lidlin vaipat valmistetaan liberon tehtaalla.

Itse en aivan usko, on ne liberot kuitenkin niin paljon pehmeempiä.

Yhdessä välissä käytettiin lidlin vaippoja, nyt nuorimmasella ne ei pidä sisällään yhtä hyvin kuin liberot, joten nyt ei käytössä. Tykkään siitä viivasta, niin ei tarvi koitella onko tänne tullut jotain..

No sekin tietysti on ihan totta,ettei välttämättä kaikilla toimi yhtä hyvin.Täytyy vaan testata :)

Meidän pojalla on yövaippana Lidlin Sevena-vaipat, eli se pikkupaketti mikä tulee kaikkein halvimmaksi: vaipan kappalehinta 17 senttiä. Ja hyvin pelittää =)
Ne Cien-vaipat oli maailman parhaimpia, Toujours-vaipoista ei kokemusta, housuvaipat loistavia.
Ja Cienit oli muuten tosi pehmeitä, ja muutenkin Liberomaisia, eli ei ihme jos tulisivat samalta tehtaalta...

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Meidän pojalla on yövaippana Lidlin Sevena-vaipat, eli se pikkupaketti mikä tulee kaikkein halvimmaksi: vaipan kappalehinta 17 senttiä. Ja hyvin pelittää =)
Ne Cien-vaipat oli maailman parhaimpia, Toujours-vaipoista ei kokemusta, housuvaipat loistavia.
Ja Cienit oli muuten tosi pehmeitä, ja muutenkin Liberomaisia, eli ei ihme jos tulisivat samalta tehtaalta...

Missä vaiheessa vaihdoit housuvaippoihin?Poju on tosi kärsimätön vaipan vaihdon kans ja en kuollaksenikaan muista missä vaiheessa tytön kans niihin siirryttiin.Tyttö täyttää jo kesällä 8v.
Ja en minäkään ihmettelis tuota libero/cien yhteyttä.Tuleehan sinne maidotkin valiolta ja jauhelihat atrialta.mm.

Missä vaiheessa vaihdoit housuvaippoihin?Poju on tosi kärsimätön vaipan vaihdon kans ja en kuollaksenikaan muista missä vaiheessa tytön kans niihin siirryttiin.Tyttö täyttää jo kesällä 8v.
Ja en minäkään ihmettelis tuota libero/cien yhteyttä.Tuleehan sinne maidotkin valiolta ja jauhelihat atrialta.mm.

Mun mielestä ennemmin Lidlin vaipat on saman tyyppiset kuin pampers. Ainakin nämä uudet joustavilla sivuosilla ovat kuin Pampersin active fit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mun mielestä ennemmin Lidlin vaipat on saman tyyppiset kuin pampers. Ainakin nämä uudet joustavilla sivuosilla ovat kuin Pampersin active fit.

Ok.Oletko sinä tykännyt niistä lidlin versioista?

Juu olen. Olen siis sama vieras, kun ei uskalla kokeilla Liberon vastaavaa kokoa yövaipaksi, vaikka olisi halvempi kuin Lidl, kun Lidlin vaipat (uudet ja vanhat) on niin lyömättömiä! Kerran pari pissa tullut ohi ja silloinkin vaippa vähän huolimattomasti varmaan pistetty illalla päälle.

En vaihtanut missään vaiheessa housuvaippoihin kokonaan, kummankaan lapsen kohdalla. Olisikohan siinä noin 9 kk tienoilla kun aloin käyttää ekoja kertoja housuvaippoja pojalla (aina silloin kun oli iskän tai mamman vuoro vaihtaa vaippaa).

Juu olen. Olen siis sama vieras, kun ei uskalla kokeilla Liberon vastaavaa kokoa yövaipaksi, vaikka olisi halvempi kuin Lidl, kun Lidlin vaipat (uudet ja vanhat) on niin lyömättömiä! Kerran pari pissa tullut ohi ja silloinkin vaippa vähän huolimattomasti varmaan pistetty illalla päälle.

No et ehkä suotta ole pelännytkään...viime yönä taasen oli meiän liberot fuskannu yöllä.Iskä laitto ne illalla joten en tiedä oliko vika vaipassa vai iskässä,heh...

En vaihtanut missään vaiheessa housuvaippoihin kokonaan, kummankaan lapsen kohdalla. Olisikohan siinä noin 9 kk tienoilla kun aloin käyttää ekoja kertoja housuvaippoja pojalla (aina silloin kun oli iskän tai mamman vuoro vaihtaa vaippaa).

Ok!Taidan minäkin kuitenkin jo kokeilla myös noita housuvaippoja.Kaveri kun on suurimman osan päivästä jo pystyasennossa :)
Kiitos mielipiteestäsi!

lidlin vaipat menee yön jäliltä paakkuiseksi ja eikä tarvii kauaan pitää niin menee..ja ei sieltä enää saa pojalle isompaakaan kokoa...liberoa me käytetään ja ne erittäin hyvät.ainakin nuo XL+ vaipat

Yhteistyössä