Lidlissä maito edelleen 0,75€/l tai jotain sinne päin, mutta halvempaa kuitenkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tallu -

Aktiivinen jäsen
01.09.2004
31 123
2
36
ja olihan siellä porukkaa :D Meidän muu perhe on maitovasikoita, niin varmaan meilläkin jatkossa käydään kauppaa Lidlin kanssa. Mä en itse juo maitoa.

Mitäs maito teilläpäin nykyisellään maksaa?

Mä epäilen että Lidlissäkin tuo hinta nousee kohta. Mä itse en kyllä osta koskaan maitoa että sinänsä en oo perillä näistä maidon hinnannousuista muuta kuin pintapuolisesti uutisten perusteella, mutta silti mulla on tuollainen epäilys, kaikki hinnat vaan aina nousee.

Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;28000859:
Mä epäilen että Lidlissäkin tuo hinta nousee kohta. Mä itse en kyllä osta koskaan maitoa että sinänsä en oo perillä näistä maidon hinnannousuista muuta kuin pintapuolisesti uutisten perusteella, mutta silti mulla on tuollainen epäilys, kaikki hinnat vaan aina nousee.

Samaa veikkaan minäkin. Kylläpäs kuluttajavirasto teki hienon palveluksen suomalaisille kuluttajille.

Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;28000859:

Voihan se olla, että sielläkin nousee. Sitten mietitään kuviot uusiksi, mutta jos työmatkan varrella oleva Lidl pyytää maidostaan reilu 25% vähemmän vaikka vain hetken aikaa, niin kyllä mä siellä käyn.

K-supermarketissa 0,82e/litra pirkkamaitoa
Prismassa 0,73e/l ruotsalaista maitoa
Citymarketissa 0,91e/l en muista minkä merkkinen.. Eli Prismassa asioidaan jatkossaKIN :-)

Voihan se olla, että sielläkin nousee. Sitten mietitään kuviot uusiksi, mutta jos työmatkan varrella oleva Lidl pyytää maidostaan reilu 25% vähemmän vaikka vain hetken aikaa, niin kyllä mä siellä käyn.

En mä tarkoittanutkaan siis mitään että siellä ei sais käydä, mä käyn itsekin Lidlissä ruokaostoksilla usein vaikken maitoa ostakaan, oon käynyt jo vuodesta 2004 asti :)

• Tykkää
Reactions: Tallu -
En tiä mitä kevytmaito maksaa S-marketis ny, mutta ennen hinnan korotusta oli muistaakseni 0,89 senttiä. Laktoositon maksaa 1,89. Lidliä täällä ei oo joten ei auta ne halvat hinnat ainakaa meitä ku ei pelkän maidon takia kannata lähtiä Närpiöön tai Kauhajoelle.

Yhteistyössä