Ko tuo minun ukko ei ole mikkään kissojen ystävä, sillon ko alettiin yhessä olla niin totes ettei voi sietää kissoja, mut juu, hyväksy minun karvakatin silti koska se on mulle "perhettä". Nyt tässä vuosien aikana mulla on tullu ja menny kissoja, pentuja ja vierailevia tähtiä, niin että parhaimmillaan niitä on pyöriny jaloissa jopa 6, ei se ole ikinä kummemmin vastaan sanonu vaikkaki on ollu kiireessä pennuista aina luopumassa. Koskaan millonkaan ei minun nähen niitä silittele eikä leiki tai mittään, mutta annappa olla ko luulee etten näe :xmas:
Tuolla se nytki leikittää kaikkia neljää kissaa ite tekemällään lankarullalelulla, ko luulee että mie olen nukkumassa, satuinpas kuitenki käymään kurkkimassa mitä alakerrassa näkkyy ko niin hillitön ravaaminen ja kolina kuuluu. Kaikki kisut pyörii ihan innoissaan ympäriinsä
Leikki loppuu niin varmaan nakkaa lelun roskiin etten vain hoksaa että se on nuitten karvapallojen kans jotaki tehny. :saint:
Nii ja joskus jopa olen sen yllättäny rapsuttelemasta kissoja. :snotty:
Tuolla se nytki leikittää kaikkia neljää kissaa ite tekemällään lankarullalelulla, ko luulee että mie olen nukkumassa, satuinpas kuitenki käymään kurkkimassa mitä alakerrassa näkkyy ko niin hillitön ravaaminen ja kolina kuuluu. Kaikki kisut pyörii ihan innoissaan ympäriinsä
Leikki loppuu niin varmaan nakkaa lelun roskiin etten vain hoksaa että se on nuitten karvapallojen kans jotaki tehny. :saint:
Nii ja joskus jopa olen sen yllättäny rapsuttelemasta kissoja. :snotty: