[QUOTE="mami82";29264567]Mulla myös diagnosoimaton etuseinämän laskeuma. Esim smartballsit pysyy heittämällä sisällä kun ne "istuu" sen laskeumapallukan päällä.
Ponnistusvirtsankarkailua on ja lääkärit väittää että mitään vikaa ei ole. Jumppaa vaan. No vasta yksi lapsi ja toinen toiveissa joten eipä tälle mitään kirurgista tällä hetkellä pystyisi tekemäänkään.
Ärstyttää vaan kun lääkärit ei näitä myönnä!! Tosiaan tutkimukset tehdään selällään.
Ap sori kun avauduin, ei ole siis kuukuppikokemuksia, mutta olen joskus miettinyt myös sellasen hankkimista. Vähän kyllä mietityttää onko huono juttu käyttää laskeuman kanssa?[/QUOTE]
Ei haittaa avautuminen, mua ärsyttää ihan sama asia. En ymmärrä miksi laskeumat niin usein lakaistaan maton alle. Mua ainakin ahdistaisi paljon vähemmän, jos edes yksi lääkäri myöntäisi että laskeumaa on, mutta se on lievää eikä asiasta tarvitse stressata niin kauan kuin oireita ei ole - sen sijaan, että aina hoettaisiin sitä että tuolta sen pitääkin näyttää. Viimeksi kun kävin yksityisellä gynellä, tämä vain totesi että "taidat olla aika ulkonäkökeskeinen". No en ole en, kunhan vain olen huolissani terveydestäni ja haluaisin saada siitä asiallista tietoa.
Ehkä tuota kuukuppia pitäisi sitten kokeilla... Osaisiko kukaan suositella, mikä koko kannattaisi ostaa? Isompaa kai suositellaan synnyttäneille, mutta mahtuukohan se tuon kohdunsuun nipukan takia yhtä hyvin paikoilleen?