lievästi sanottuna omituinen ongelma mulla taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä kärvistelen taas jalkojeni kanssa. Mulla on ehkä maailman omituisimmat kintut. Siis mä sairastan levottomia jalkoja. Mutta sen lisäksi mä en kestä sukkia. Ne ahistaa niin pirusti ja revin ne aina pois jaloistani kuin vaan mahdollista.

Ei sekään varmaan outoa ole, mutta kun mä en kestä varpaiden kosketusta toisiinsa |O . Mua oikeesti inhottaa kun varpaat on kiinni toisissaan. Pitää koko ajan levittää varpaita ja siinä sitten jalat väsyy :headwall: :headwall:

Mulla on nuo kaksi ensimmäistä ongelmaa myös, muttei onneksi tuota viimeistä, vaikka toki sekin voi nyt iskeä kun mainitsit... :kieh: Lisäksi mun on pakko laittaa sukat jalkaan, jos lattialla on yhtään hiekkaa tai leivänmuruja, sillä ne on inhoja paljasta jalkapohjaa vasten. Eipä siis ihme, että meillä imuri hurisee usein :D.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Johan sinä löydyit! Täällä sua jo eilen kyseltiin. Joku ajatteli että olisit mennyt synnyttämään. :wave:

Juu täällä minä ja edelleen yhtenä kappaleena =) . Joku päivällä jo vinkkasikin että kaipailtu on, tiedä sitten missä...

Lähdettiin torstaina aamulla ensin Seikkailupuistoon ja sieltä suoraan mökille ja tultiin tänään. Eli kokonaiset 2 vuorokautta olin pois palstalta :D .

Tuli vaan ajatus että onkos mulla oikeesti muuta elämää kuin palstailu jos kahden vuorokauden poissaolo huomataan :ashamed: :snotty:

Kuis kulkee? Kestääkö paikat?

Alkuperäinen kirjoittaja levottomat jalat:
kokeile näitä

Kiitos vinkistä, mutta ei auta. Tosin sain vinkin nestemäisestä magnesiumista jota en vielä oo kokeillut.

Mulle on yli 15 vuotta sitten tehty diagnoosi noista levottomista ja mulla on lääkitys siihen. Ainoa joka auttaa, mutta nyt raskaana en voi sitä käyttää :|

Alkuperäinen kirjoittaja iloton:
Mulla on nuo kaksi ensimmäistä ongelmaa myös, muttei onneksi tuota viimeistä, vaikka toki sekin voi nyt iskeä kun mainitsit... :kieh: Lisäksi mun on pakko laittaa sukat jalkaan, jos lattialla on yhtään hiekkaa tai leivänmuruja, sillä ne on inhoja paljasta jalkapohjaa vasten. Eipä siis ihme, että meillä imuri hurisee usein :D.

:D :D Mulla muuten usein tarttuu toisten vaivat, eli josko säkin saisit tartunnan mun varvassyndroomasta :whistle: . Mä taas itse kestän paljon paremmin roskat jalkapohjissani kuin sukat jalassani :x

Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Kokeile tuohon viimeiseen vaivaan varvassukkia!

Siis tuohon viimeiseen vaivaan nuo sukat käviskin. Mutta oon kokeillut noita sukkia ja ne vasta ahdistikin jalassa. Oli pakko repiä HETI ne pois, tuntui jotenkin tosi inhottavilta varpaiden väleissä :/

Mutta ne on aivan ihanat ku niihin oppii eka kertoja ku niitä pitää ne ei ole niin kivat mutta sitten kun niihin on tottunut nii ei parempia sukkia oo. Mä oon vaan niin laiska laittamaan niitä jalkaan vaikka ihant sukat ovatkin... Pitäis varmaan hävittää kaikki tavalliset sukat...

Yhteistyössä