Lifti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KainoVieno
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KainoVieno

Uusi jäsen
17.06.2009
4
0
1
On lämmin kesäpäivä. Aurinko paistaa, liikaa pörriäisiä. Seison tien vierellä peukaloa näyttäen laukkujeni kanssa. Kädessäni on kyltti "minne vain".

Kulkuneuvo, jos toinenkin ajaa ohitseni, kunnes viereeni viimein pysähtyy hopeanharmaa auto. Vauhdin hiljennyttyä kuljettaja avaa pelkurinpuolen oven, kumartuu ulos ja huikkaa, "jos matka tulevaisuuteen kiinnostaa, niin hyppää, tyttö, kyytiin". Alan olla jo lopen uupunut seisoskelemaan tien poskessa, joten suostun kyytiin, vaikka Star Trek -mainen vihjaus tuntuukin hieman oudolta korviini.

Heitän kassini peräkonttiin ja istuudun itse kuljettajan vierelle etupenkille. Matka alkaa hiljaisuuden merkeissä. Kuljettaja katselee minua syrjäsilmällä. Olen kolmenkymmen ikäinen, sopusuhtainen, isorintainen ja noin muuten ihan tavallinen nainen. Päälläni on lyhythihainen paitapusero ja polvimittainen hame. Minäkin katselen vaivihkaa auton kuljettajaa. Hän on varsin mukiinmenevän näköinen mies. Ei pitkä, ei lyhyt; ei tumma, ei vaalea; mutta nuo silmät, oi, nuo silmät. Niin siniset, kuin viilein eskimoiden jää. Hän katselee minua noilla sudensilmillään alta kulmainsa aina, kun vain auton ohjaamiseltaan pystyy. Ja minä tunnen kuinka kostun, kun kuvittelenkin, miltä hänen kätensä tuntuisivat vartalollani.

Hetken hiljaisuuden jälkeen hän puhuu. "Homma on nyt tämä! Minä vien sinut minne vain, mutta jokaista sataa kilometriä kohden teet kuten käsken. Vieläkö olet kiinnostunut jatkamaan matkaa?".

Olen epävarma, mutta miehen sininen katse saa minut kiinnostumaan. Vastaan, "Mitkä ovat ehtosi?".

Mies katsoo maantietä pitkän aikaa puhumatta mitään. Auto ajaa tasaista vauhtia. Odotan. Sitten mies alkaa puhua tasaisella, rauhallisella äänellä. "Haluan, että otat housusi pois ja hyväilet itseäsi. Pysähdymme kohta ja silloin haluan, että olet kiihottunut. Menemme takapenkille ja sitten annan sinulla piiskaa. Ei, älä pelästy, ei liian kovaa, vain sen verran, että kauniit pakarasi alkavat punottaa. Sitten nuolen klitoristasi, kunnes vääntelehdit himosta. Jos saat orgasmin, se on vain hyväksi. Kun tunnen, että olet valmis, käännän sinut ympäri ja panen sinua pyllyyn. Miltä kuulostaa? Haluatko pois vai otatko tarjouksen vastaan?"

Olen aivan ymmälläni, mutta ehdotus kiihottaa minua jollakin mielettömällä tavalla. "Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun sinua pannan pyllyyn, vai?" mies kysyy katsoen minua hieman vinosti hymyillen. Nyökkään hieman pelokkaana, mutta uhmakkaasti. "minä en ole mikään huora, minä en maksa kyydistäni luonnossa. Mutta ilmaistaisiinko asia näin", pidän pienen tauon, " jos haluat, niin annan sinulla, mitä haluat kerran, ja jos olet hyvä, niin saatanhan antaa toisenkin kerran." Käännyn katsomaan miestä, joka näyttää ikäänkuin nauravan sisäänpäin. "Sopii", hän sanoo ja jatkaa ajamista kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kilometri toisensa jälkeen kuluu hiljaisuuden vallassa.

Yhtäkkiä mies kohentaa ryhtiään ja sanoo, "pysähdyspaikalle ei ole enää pitää matkaa. Ota housusi pois ja hyväile itseäsi, kunnes olet tarpeeksi märkä minulle". Yllätyn, en ollut aikaisemmin varma laskiko mies leikkiä, mutta vilkaisu hänen sinisiin sudensilmiinsä saa minut vakuuttumaan. Riisun alushousuni pois.

Tuntuu hieman tuhmalta, mutta hyvällä tavalla. Nostan jalkani kojelaudan päälle ja samalla taivutan vasempaa polveani siten, että sudensilmäinen kuljettajani näkisi pesremmin, mitä teen mielihyväkseni.

Hieron ensin reisieni sisäsyrjää ja jatkan siitä varsin pian häpyhuulilleni. Jatkan varsin nopein, pyörivin liikkein kohti klitoristani, kunnes vihdoin saavutan sen. Tilanne ja tuo outo sudensilmäinen mies saavat minun aivan kiimaiseksi.

Mies nostaa kätensä ja liu'uttaa sitä reittäni pitkin hävylleni. Näennäisesti hän keskittyy täysin ajamiseen samalla, kun hänen sormensa keskittyvät täysin minun herkimpien alueideni tutkimiseen. Hyvin pian mies löytää klitorikseni ja rytmin, jolla minua pitää hieroa. Vakain liikkein hänen sormensa keinuttavat minua kohti vääjäämätöntä orgasmia, kunnes yhtäkkiä hän irrottaa otteensa minusta. "Nyt ollaan perillä", hän sanoo hieman käheällä äänellä, "nyt olet tarpeeksi märkä minulle".

Käännymme hiekkatielle ja ajamme sitä jonkin matkaa, kunnes missään ei enää näy eikä kuulu ketään. Mies katsoo minuun ensimmäistä kertaa suoraan. "Mennään takapenkille", on ainoa, mitä hän sanoo.

Mies nousee ulos autosta ja menee sisään takapenkille. Samalla näen hänen ohuiden vaaleiden pellavahousujensa etumuksen kohouman, joka on varsin kunnioitettavan kokoinen. Nousen kiihottuuneena ja osaksi hieman peloissani autosta. Seuraan miestä ulos ja sisään auton takapenkille.

"Sinua ei ole aiemmin taidettu piiskatakkaan?" kysyy mies itsevarmasti hymyillen samalla, kun asettuu istumaan keskelle takaistuinta. Pudistan päätäni, mutta tilanne on liian outo ja kiihottava, että siitä olisi voinut perääntyäkkään. "Polvelle", mies komentaa ja minä tottelen.

Se on outo tunne. Samaan aikaan kiihottava ja nolostuttava, maata siinä vieraan miehen polvella, pakarat paljaana ja odottaa tulevansa piiskatuksi. Mies sivelee ensin paljaita pakaroitani kämmenellään ja sitten osuu ensimmäinen isku avokämmenellä pakaroilleni. Se saa minut henkäisemään. Toinen saa minut jo ulvahtamaan. "Ei", saan henkäistyä, mutta mies vain jatkaa todeten, "ei se mitään piiskaa ole, jos ei se tunnu missään. Mutta älä huoli, haluan vain, että pakarasi punottavat kauniisti sitten, kun nain sinua".

Läpsäys toisensa jälkeen sataa himokkaille ja halukkaille pakaroilleni. Huomaan pyörittäväni pakaroitani siten, että iskut osuisivat niille mahdollisimman tasaisesti ja samalla tunnen, kuinka mies ujuttaa toisen kätensä alleni, etsii klitorikseni ja alkaa kiihottaa sitä.

Kun olen jo varma, että pakarani pian palavat ikuisessa tulessa, mies yhtäkkiä kääntääkin minut ympäri. Hän asettaa minut selälleen takapenkille ja kumartuu ylleni. "Nyt on hunajan vuoro", hän kuiskaa hymyillen, matalalla äänellä ja asettuu jalkojeni väliin.

Mies painaa päänsä reiteni sisäsyrjälle ja alkaa sataa pieniä suukkoja sitä pitkin aina alemmas ja alemmas. huoahdan, kun hän pääsee häpykummulleni. Suukot voimistuvat ja muuttuvat vaativammiksi ja omistavammiksi samalla, kun ne kiertävät klitoristani. Kieli kiertää ympäri ja ympäri halukasta lihaani samalla, kun minä kierrän jalkani miehen hartioiden ympäri vaatien häntä painutumaan voimakkaammin suloihini.

Mies ei kestä enää, vaan vetäytyy kauemmas ja laskee housunsa alas. Iso, suonekas penis komeilee silmieni edessä. Pakaroitani kirvelee vielä, kun hän levittää jalkojani kauemmas toisistaan ja alkaa työntymään sisääni. Työnnän sormeni hänen villien hiustensa sekaan. Muutaman tunnustelevan työnnön jälkeen hän pääseekin niin syvälle kuin mies voi naiseen päästä. Matalasti uristen hän jatkaa soutamistaan muutaman voimakkaan työnnön verran. Orgasmini tulee kuin räjähdys. Vielä muutama varmistava työntö ennen kuin mies irtautuu minusta urahtaen. Jään selälleni vavisten vielä mielihyvän aaltojen viemänä.

Voimakkaalla elleellä hän nostaa minut polvilleni takapenkin selkänojaa vasten, pylly pystyssä. "Ja nyt minä panen sinua pyllyyn", hän saa sanottua murahtaen. Yritän estää, mutta en voi. Mies liu'uttaa emättinnesteideni liukastaman peniksensä peräaukolleni. "Rentoudu, kultaseni", hän kuiskaa korvaani, "en vahingoittanut sinua viimeksikään. Luota nyt minuun ja koet elämäsi nautinnon".

Kiihotus ei hellitä minusta, joten nostan kihelmöivän alapääni miehen ulottuville. Varovaisilla, mutta varmoilla liikkeillä hän painautuu peräaukkoani vasten. Vähä vähältä hän pääsee syvemmälle ja syvemmälle. En ole ikinä kuvitellut, että se voisi tuntua näin hyvältä.

Kiljun ääneen samalla kun miehen valtava elin soutaa sisään ja ulos. Tunnen uuden, rajun orgasmin nousevan ja ravistelvan minua kuin hylkylaivaa kiiman merellä. Samalla tunnen kuin mies purkautuu minuun rajusti työnnellen.

Minua kiihottaa vieläkin kun kiipeän ulos takapenkiltä. Tunnen tutun sykkeen jalkojeni välissä. Voi kumpa tämä ei olisi ohi vielä, tunnen miettiväni samalla, kun kävelen kohti etupenkkiä. Kuulen miehen nousevan ulos autosta perässäni. Hän nousee seisomaan, ottaa minua kädestä ja johdattaakin minut auton etupuolelle. Ilokseni huomaan hänen elimensä olevan jälleen juhlakunnossa.

"Nojaa tuohon", kähisee mies korvaani osoittaen auton nokkapeltiä, "haluan sinua vielä". Nojaudun auton nokkapellille lähes sekopäisenä kiimasta ja nostan emättimeni tarjolle. Samassa tunnen kuinka mies työntyy sisääni. Kiljun kiimasta kun tuo valtava mies täyttää minut kerta toisensa jälkeen. Huippu tulee ja näen tähtiä, mies painaa minua kuin viimeistä päivää ja lopulta räjähdän uuteen orgasmiin kuin ilotulitusraketti.

Menee hetki, kun palaan takaisin maanpinnalle. Mies odottaa jo autossa, minä makaan edelleen pakarat paljaina auton edessä. Nousen kiireesti ylös ja istuudun takaisin autoon niin siveellisesti kuin vain voin. Mies käynnistää auton ja ajaa takaisin päätielle. Hän katselee minua jälleen alta kulmain ja vinosti hymyillen.

Ajettuamme jonkin matkaa eteenpäin tunnen taas emättimeni kostuvan kun mietin, mitä juuri on tapahtunut. Enkä ole vielä löytänyt alushousujanikaan, Alan kiemurrella paikallani ja katsella tätä komeata kuskiani kaipaavasti. "Voitaisko me tehdä se uudelleen", saan lopulta henkäistyä suustani. "Jaa, aivan kaikkiko", kysyy kuljettajani, "piiskaa ja pyllyä myöden?". "Jooh", saan huokaistua samalla, kun alan jälleen sivellä sormillani valuvan märkää alapäätäni. "Taisit pitää siitä", riemastuu mies, "nainen minun makuuni".

Auto kaartaa uudelleen ulos päätieltä ja pysähtyy sopivaan paikkaan metsän keskelle. Nousemme yhtä aikaa autosta ja kiipeämme auton takapenkille. Ilman sanoja nojaudun miehen polvelle ja nostan hameen pois pakaroitteni päältä. Tunnen miehen valtavan peniksen seisokin allani samalla, kun hänen kämmenensä iskeytyy pakaroitani vasten. Mies läpsii lujaa ja jokaisella iskulla tunnen kostuvani vielä lisää. Mies auttaa sitä hivelemällä aina iskujen välillä jalkoväliäni. Lopulta kiipeän kiimaisena istumaan miehen vankkana seisovan elimen päälle. Se solahtaa sisääni kuin olisi aikojen alusta asti tarkoitettu olemaan siellä. Ratsastan ja kiljun nautinnosta samalla, kun uusi raju orgasmi vie minut taas mukanaan.

Lopulta kiipeämme jälleen autoon. "Kyllä sinä tällä vielä jonkin matkaa eteenpäin pääset, ehkä jopa tulevaisuuteen asti", toteaa mies käynnistäen autonsa...

Yhteistyössä