Hae Anna.fi-sivustolta

LightInTheBox.com -sivusto, kokemuksia?

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä ainokainen, 18.04.2014.

  1. ainokainen Uusi jäsen

    liittynyt:
    27.08.2007
    Viestejä:
    3 575
    Saadut tykkäykset:
    1
  2. Pirre Vierailija

    Olen tilannut mekon ja tuli ajallaan ja oikean kokoinen, ainoastaan olkaimia piti lyhentää.
     
  3. ainokainen Uusi jäsen

    liittynyt:
    27.08.2007
    Viestejä:
    3 575
    Saadut tykkäykset:
    1
  4. terva Vierailija

    Itsellä ei kokemuksia, mutta eräs ystävä on tehnyt tilauksen. Kaikki toimi ainakin hänen kohdallaan kuten pitikin, ei ongelmia.
     
  5. Rahansa menettänyt Vierailija

    En suosittele kyseistä kauppa paikkaa. Itse tilasin verkkokameran. Toimitus aika paljon luvattua pitempi ja sain rikkinäisen tuotteen. Yhteyden ottojeni jälkeen lupasivat selvitellä asiaa ja siihen se sitten jäikin.

    Ensimmäinen ja viimeinen tilaus kyseiselta huijarilta.
     
  6. kaffepulla Jäsen

    liittynyt:
    16.09.2014
    Viestejä:
    39
    Saadut tykkäykset:
    0
    Huh, olipa hyvä että osuin lukemaan tämän! Olin just aikeissa tilata eräät kengät tuolta... nyt jätän kyllä väliin! Kiitos varoituksesta!
     
  7. Riitta Vierailija

    Jep,saman kokenut,en koskaan tilaa enään mitään kyseisestä firmasta,sain valmiiksi rikkinäisen tabletin!!!!Olen yrittänyt palauttaa tuotetta,ei onnistu Suomen postin lainsäädöksistä,sisältää akun,ei voi lähettää lentoteitse,ei meriteitse,eikä maanteitse,yhden v....n akun takia!!!!
     
  8. LightInTheBox1 Vierailija

    Itsellä vain positiivisia kokemuksia kaupasta, tosin en mitään kallista elektroniikkaa ole tilannutkaan.
    Akullisten laitteiden tilaaminen Suomeen onnistuu, mutta palautus ei onnistu Suomen lainsäädännöstä johtuen. Ongelma on yleinen, eikä vain LightInTheBox:in.

    Lisää aiheesta:
    Akullisten laitteiden palautus
    Light In The Box -tilaaminen ja kokemuksia
     
  9. AAA Vierailija

    Tullit ja alvit tulee yllätyksenä ja tullaus venyttää tilausaikaa. Rahti pitää maksaa uudestaan jos aikoo palauttaa. Tullimaksua ei saa takaisin .
     
  10. vierailija1 Vierailija

    En suosittele tilaamaan tästä verkkokaupasta yhtään mitään.


    Omat kokemukseni ovat seuraavanlaisia: löysin tämän verkkokaupan sattumalta ja ilahduin edullisista hinnoista, ilmaisesta toimituksesta ja nopeahkosta toimituksesta (3-5 arkipäivää) kun kaikki tilauksessa olevat tuotteet tulevat EU:n tuotekeskuksesta. Tein tilauksen. Maksoin sen verkkopankin kautta. Ja kaikki näytti hyvältä, koska jokaisesta tapahtumasta tuli aina varmistus sähköpostiin. Ajattelin, että ompa hyvää toimintaa.


    Sitten otin asiakaspalveluun yhteyttä, että miten on kun tuotteet saapuvat, että pitääkö olla paikan päällä ottamassa tuotteet vastaan ja miten se käy, jos tuotteet tulevat sellaiseen aikaan, että ei pääse vastaanottamaan tuotteita kun ne saapuvat kuriirin välityksellä.


    Sain vastauksen Light in the boxilta mutta siinä ei vastattu kysymyksiin ollenkaan vaan pahoiteltiin viivästystä. Lähetin viestiä uudestaan verkkokaupalle ja tällä kertaa entistä selkeämmin ilmaistuna. Sain saman vastauksen kuin ensimmäiseen viestiin. Sitten ymmärsin, että vastaus oli automaattivastaus. Sitten huomasin, että asiasta voi valittaa yrityksen esimiehelle. Lähetin viestiä esimiehelle. Sieltäkään en saanut kunnon vastausta, vaan vastauksessa pahoiteltiin viivästystä ja muuta turhaa sananhelinää.


    Nyt on tullut täyteen tuo toimitusaika (3-5 arkipäivää), eli tuotteet eivät tulleet sovitun aikataulun mukaisesti. Kuten edellä mainitsin että yksi tilauskriteereistä oli juuri tuo tilauksen toimituksen nopeus.


    Omien kokemuksieni perusteella en suosittele tilaamaan tästä verkkokaupasta yhtään mitään:


    1. tuotteet eivät tule sovitun aikataulun mukaisesti

    2. asiakaspalvelusta ei saa yksilökohtaista palvelua vaan kysymyksiin vastaa automaatti.
     
  11. aaaaaa Vierailija


    kun lukee toimituksesta nettisivuilta enemmän niin ei tarvitse nettipalstoilla vinkua kun tuotteet ei tule ajoissa, seuraava pätkä lainattu suoraan lighintheboxin sivuilta;

    Arvioidut toimituspäivämäärämme perustuvat useisiin seikkoihin, mukaan lukien määränpään osoite, valitsemasi lähetysvaihtoehdot ja kuinka nopeasti voimme koota ja valmistella artikkelisi lähetystä varten. Voit laskea arvioidut toimituspäivämäärät ottamalla tilauksesi käsittelyajan ja lisäämällä kuljetusajan, joka perustuu valitsemaasi lähetysmenetelmään.

    Esimerkiksi, jos tilaat hääpuvun, se tarvitsee 13-16 arkipäivä käsittelyyn ja 3-5 arkipäivää toimitukseen, jos olet valinnut pikalähetyksen. Voit näin ollen odottaa toimitusta 16-21 arkipäivän kuluessa.

    Käytä alla olevaa taulukkoa arvioimaan, kuinka kauan kestää, ennen kuin tilauksesi tulee perille.




    Käsittelyaika vaihtelee kategoriasta toiseen. Katso alla olevasta taulukosta tarkemmat käsittely- ja lähetysajat voidaksesi arvioida paremmin, milloin tilauksesi tulee perille.
     
  12. Maya Vierailija

    Olen tilannut kyseisestä firmasta 11 kertaa.Kertaakaan lähetys ei tullut sovittuna aikana.
    Maksoin viime joulun alla extraa,jotta äitini tabletti tulisi jouluksi,näin ei tapahtunut vaan tabletti saapui 6 tammikuuta.Avasimme paketin ja ryhdyin valmistelemaan konetta.Ryhdyin etsimään sim kortin paikkaa..ei löydy.Katsoin tilaukseni uudelleen ja kyllä,sen piti olla tabletti mihin saa kortin.Nooh,tabletti osoittautui WIFI tabletiksi.Kaiken kukkuraksi Wifi toimi noin 4minuuttia,jonka jälkeen aparaatti lakkasi toimimasta.Palauttaa en voinut,mutta tarjosivat 50% hinnasta ostotililleni,jotta saisin ostaa taas lisää ko kaupasta.Lopetin tilaamisen sieltä viime jouluna.
    Tilaamani meikkipaletti oli väärä,yksi tilaus hukkui kokonaan mistä sain rahat takaisin Paypal tililleni.Kun nyt vilkaisin tuota LIB tiliäni,suurin osa valituksistani on koskenut juurikin toimitusaikaa,vai mitä olette mieltä siitä,että puuttuvia joululahjoja huhuilin vielä 13 helmikuuta ja sain seuraavan vastauksen:

    Pahoittelemme tästä aiheutunutta vaivaa.
    Valitettavasti tilauksesi on lähetetty lentopostilähetyksellä virheemme takia. Tilauksesi kuljetetaan pois kautta PL-Mailamericas on 2016-02-02.Viitenumero on ---- Tämä numero on vain sarjanumero, jota ei voida käyttää seurata tilauksesi. Edullisin toimitustapa ei tue seuranta palvelut.
    Se kestää yleensä 10-20 arkipäivää (14-28 päivää) ja paketti saapuu. Joten se on normaalia, että et vieläkään ole saanut pakettia, koska se on vielä matkalla. Kuitenkin, jos et saa tilauksesi 2016-03-01, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Otamme sitten yhteyttä kuriiri sinulle.
    Hyvitykseksi tästä ongelmasta, haluaisimme tarjota sinulle 2.64 EUR palkkiot.

    Siis se minun tilaukseni lähtikin vasta helmikuussa ja olivat pistäneet sen lentopostilähetyksellä,vaikka minä itse DHL maksoin,siitä missä on seurantakoodi...ihan vinkkinä,älkää tilatko kyseisestä kaupasta mitään.Korvikset olivat kauniita ;)
     
  13. Noniin. Pitihän se taas tehdä. Olen aiemmin tilannut, useamminkin, kamaa tästä puljusta ja tavarat ovat tulleet sen odotetun 30-45pv kuluessa. Nyt kuitenkin tilasin uuden puhelimen ja maksoin siitä express toimituksen jolla luvattiin toimitus 4-5 työpäivän sisällä. Tämä toimituksen nopeus oli tällä kertaa ratkaiseva tekijä kauppojen synnylle. No nyt on mennyt jo kuukausi ja tavaraa ei näy ja asiakaspalvelu pahoittelee mieliharmia ja kehoittaa odottamaan. Luettuani täältä kokemuksia tulin siihen tulokseen ettei pulju oikeasti yritäkkään toimittaa tavaraa nopeasti vaan se on keino sitouttaa ihmiset kauppaan. Vaatimuksiini kaupan perumisesta pulju vastaa "pahoittelemme mielipahaa", toimittajan mukaan tavara toimitetaan kun tullimaksut on suoritettu(?). Siis hä? Minkä tullimaksut? Tavarasta ei ole tuloilmoitusta, lähetys seurannan mukaan tavara on lähtenyt(?) sisältäen lentokoneenkuvan, vaan ei ole saapunut minnekkään. Onkohan kiinassa pudonnut lentokone vai menikö luuri Hui Lai Leen käyttöön vai mitä.

    No eräänlainen nettihuijaus tämäkin toimitustavan aiheeton lisämaksu ja oppirahat on näköjään maksettava, vaan ei enää tälle yhtiölle.
     
  14. vierailija14 Vierailija

    Sivusto toiminut omalla kohdallani hyvin jos olen saanut oikean kokoisen tuotteen. Palautus/vaihtosysteemi on täysin asiakkaan kustannuksilla, eikä niitä korvata. Korvaavat ainoastaan tuotteen hinnan.
    Tullimaksuja ei ole kohdalleni sattunut, rahatkin olen saanut tililleni.
    Eli kaikki muu toimii jos olet valmis maksamaan toimitusmaksuja mennen tullen.
     

Testaa, mitä persoonallisuustyyppiä edustat: punaista, keltaista, vihreää vai sinistä

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti