Lihaksikkaat naiset ja miten välttää liika lihaskavu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sennea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sennea

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta vaan mieleen.. Eli mikä on teidän mielestänne liian lihkasikas? Entä kuinka lihaksikas haluaisit itse olla?

Mulla on aika paljon lihasta, ja en halua sitä yhtään lisää. Haluan olla hoikka ja naisellisen näköinen, sellainen solakka, jolla ei liian selkeästi näy lihakset, en tanakka emäntä jättireisillä ja käsillä. Onko mahdollista laihduttaa ylimääräistä lisäämättä ja menettäämättä lihasta?

Tää on jo liian lihaksikas mun makuun

http://farm4.static.flickr.com/3012/2654831646_02a7731748.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja soja:
niin ja tavan naisen ei normaali reeneillä kyllä tarvii liian isoja lihaksia pelätä :laugh: :headwall: ei taas tiijä itkiskö vai naurasko

Jaa-a, riippunee nyt varmaan siitä, millaisen kropan haluaa, tuo liika lihaksikkuus kun on aika subjektiivinen käsite.

Jokainen kotitreenari on suojattuna tuolta. Pitää olla melko ohjattua ja pitkäkestoista harjoittelu, jotta saavuttaa tuollasia tuloksia.

Ett ihan huoletta voi käydä 3Xvk salilla.

Ittee kyl harmittaa, ku ei voi saada tuollasia lihaksia ilman raakaa työtä..

Mun mielestä ei periaatteessa voi olla liian lihaksikas, ainoastaan liian vähärasvainen. Lihaksia saa olla todella paksusti, kunhan ihan kaikki säikeet ja suonet eivät näy. Itse haluaisin olla iso! :D

niin ja tavan naisen ei normaali reeneillä kyllä tarvii liian isoja lihaksia pelätä :laugh: :headwall: ei taas tiijä itkiskö vai naurasko

Ai ei vai? Puoli vuotta pumppia, niin pohkeenymärys 43cm! Ennen oli 39. Reisiin tullut sellaiset "patit" ja kasvaneet nekin. Hihat alkaa kiristää. Kyllä mä sanoisin, että pelottaa jo ja siksipä pumppikin jäi tauolle, vaikka tein mahdollisimman pienillä painoilla. Joillakin vaan kasvaa lihas helpommin, että kyllä sitä voi pelätä.

Alkuperäinen kirjoittaja ai ei vai:

Ai ei vai? Puoli vuotta pumppia, niin pohkeenymärys 43cm! Ennen oli 39. Reisiin tullut sellaiset "patit" ja kasvaneet nekin. Hihat alkaa kiristää. Kyllä mä sanoisin, että pelottaa jo ja siksipä pumppikin jäi tauolle, vaikka tein mahdollisimman pienillä painoilla. Joillakin vaan kasvaa lihas helpommin, että kyllä sitä voi pelätä.

Sulla on joko testostreonia normaalia enemmän kehossa, tai olet juuri synnyttänyt, jollon tuota erittyy kehoon enemmän ja lihaskasvu on voimakkaimmillaan:)

Haloo, pumppi ei lihaksia kasvata. Olisko sitä löllöä tullut siihen päälle vähän enemmän? Laita kuva, niin katotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Sulla on joko testostreonia normaalia enemmän kehossa, tai olet juuri synnyttänyt, jollon tuota erittyy kehoon enemmän ja lihaskasvu on voimakkaimmillaan:)

En ole synnyttänyt, testosteronista en tiedä, voi olla. Mulla kasvaa lihas ihan hemmetin helposti. Vituttaa, suoraan sanottuna. Äh, en uskalla tehdä enää lihaskuntoa kohta ollenkaan, korkeintaan pilatesta ja aerobista päälle.

En ole synnyttänyt, testosteronista en tiedä, voi olla. Mulla kasvaa lihas ihan hemmetin helposti. Vituttaa, suoraan sanottuna. Äh, en uskalla tehdä enää lihaskuntoa kohta ollenkaan, korkeintaan pilatesta ja aerobista päälle.

Mä olisin onnesta soikeana "sun housuissas"! Vaikka mullakin suht helposti kasvaa, kyllä se kuitenki kovaa työtä vaatii.

Mä kyl sanon että aika pitkään nainen saa treenata ihan hulluna ennekuin tulee liian lihaksikkaaksi. Moni ei saavuta lihaksikasta ulkomuotoa vaikka tavoittelisi sitä :/

Moni nainen taitaa jättää lihaskuntotreenit sen takia väliin kun pelkää lihasten ilmaantumista :whistle: :snotty: :laugh:

Yhteistyössä