Lihansyöjät on hanurista!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: Junnu kokkaili alakerrassa itselleen jotain, mikä tuoksuu ihan sairaan hyvältä. Huutelin sitten, että "mitä teet?". Pyttistähän tuo tekee saksanhirvestä, perunoista ja makkarasta. Ja kehtas - kiittämätön kaikara (niinkuin minä olen kaikkeni tuolle pojalle antanut :'( *kiillottaa marttyyrin kruunuaan* ) - vielä sapuskan valmiiksi saatuaan viheltää koiraa kaverikseen syömään |O |O |O Huomenna meillä syödään palsternakkapihvejä ja parsakaalia :kieh: :kieh:

Jos niin mieli tekee saksanhirveä niin mene toki hyvä ihminen syömään!!
Se ainakin on kasvanut onnellisena metsässä (vai??).

Mutta otsikkos on siinä suhteessa väärässä, että sudet on ainakin ihan älyttömän upeita; vaikka ovatkin lihanyöjiä. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Mutta otsikkos on siinä suhteessa väärässä, että sudet on ainakin ihan älyttömän upeita; vaikka ovatkin lihanyöjiä. :heart:
Oikeassa olet =) Mä tarkoitan perheen niitä lihansyöjiä, jotka ei huomioi perheen kasvissyöjiä lainkaan. Tosin.....tämä saattoi olla junnulta "taktikoitu kosto" siihen, että sen savuporopastakastikkeeseen meni tänään vahingossa kesäkurpitsaa :|

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Oikeassa olet =) Mä tarkoitan perheen niitä lihansyöjiä, jotka ei huomioi perheen kasvissyöjiä lainkaan. Tosin.....tämä saattoi olla junnulta "taktikoitu kosto" siihen, että sen savuporopastakastikkeeseen meni tänään vahingossa kesäkurpitsaa :|

Taidatte olla molemmat aika gourmetkokkeja! Kiva että junnu tekee ruokaa!!! =)
Kaverini teinipoika on kyllä ihan eri puusta veistetty. Vetäisin ruksin seinään jos se tekis ruokaa, tai mitään muutakaan kotonaan.
:/

Taidatte olla molemmat aika gourmetkokkeja! Kiva että junnu tekee ruokaa!!! =)
Kaverini teinipoika on kyllä ihan eri puusta veistetty. Vetäisin ruksin seinään jos se tekis ruokaa, tai mitään muutakaan kotonaan.
:/
Tykätään molemmat hyvästä ruuasta ja junnu on ihan vapaasta tahdostaan opetellut myös kokkailemaan. Tai no vapaasta ja vapaasta...työnsin sen 8 veenä 4H-yhdistyksen kokkikerhoon :D Laaja kotitalouskin sillä oli yläasteella. Mutta mulla on ollut aikoinaan avomies, joka ei ruokaa osannut itselleen tehdä eikä pesukonetta käyttää ja junnusta en sellaista kasvata. Ja itehän tuo useimmiten jo pyykkinsä peseekin =)

Nyt on noidallakin murkinaa, tosin piti itse käydä tekemässä. Voileipägrillissä väännetty patonki, jossa välissä vuohenjuustoa, punasipulia, tapenadetahnaa, basilikaa ja aurinkokuivattuja tomaatteja :p

Yhteistyössä