lapseton sukulaisnainen antaa mulle taukoamatta lapsenhoito-ohjeita. ja synnytysvalmennusta.. RÄJÄHDÄN KOHTA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

klö

Vieras
siis olen 24v, odotetaan esikoista syntyväksi nyt ihan lähipäivinä. olen itse koulutukseltani kätilö. tämä sukulaisnainen 22v antaa jatkuvasti ohjeita siitä, miten minun on ekasta supistuksesta lähdettävä synnärille, vaadittava epiduraali heti ellen sektiota aio pyytää, meidän seksielämä menee miehen kanssa pilalle koska aion revityttää paikat alatiesynnytyksessä.

sitten kun lapsi on syntynyt, en saisi imettää. imettämällä haluan vain varmistaa sen, että lapsi on riippuvainen minusta. tämä nainen aikoo tulla meille suurinpiirtein asumaan kun vauva on syntynyt, ja lapsi pitäisi antaa hänelle hoitoon jo kaksiviikkoisesta. vauvan lähettyvillä hän ei kyllä aio olla, jos se pulauttaa tai kakkaa. vaippaan ei koskisi kuulemma pitkällä tikullakaan.

joko joko-viestejä tulee harva se päivä, hänelle pitää kuulemma ensimmäisenä ilmoittaa synnytyksen käynnistymisestä. tuskin..

mitä ihmettä teen tämän pahanilmanlinnun kanssa?!?!

Kerro ystävällisesti että teillä olikin erikoiskurssi koulussa juuri tällaisista "lähipiirin kaikentietäjistä" ja kaikki nämä ohjeet ovat jo info kansiossasi kotona... Oletkin tentannut kys. aihe ja saanut kiitettävän arvosanan...
Soitat ihan ensinmäisenä hänelle JOS ilmaantuis kysyttävää :whistle:

Jos kerran haluaa vauvaa hoitaa niin muistuta, että vauva kakkaa monta kertaa päivässä ja syötön yhteydessä lähes joka kerta puklaa ja hoitajan pitää ne siivota. :D