Y
yllättäjä
Vieras
Olen lihava, enkä kovin huoliteltu. Olen huomannut että jotkut mulkoilevat kuin olisin Notre damen kellonsoittaja. Kun sitten saatan avata suuni, sanoa ehkä anteeksi, kiitos, tai jotain muuta hyvien tapojen mukaista, ehkä naurahtaa ja päästää suustani kokonaisen lauseen tuntemattoman ihmisen kanssa, ihmisten ilme selvästi muuttuu ja tuntuu kuin he kokisivat parhaillaan ihmeen. Kaupassa tätä tapahtuu usein, viimeksi tänään.
Ihmiset turhan helposti näkyvät lajittelevan ihmisen ulkonäön perusteella tyhmäksi tai vähämieliseksi. Sen nyt oon kokenut että lihavaa ja huonosti pukeutuvaa pidetään kaiketi tyhmänä moukkana.
Onneksi nyt oon korjannut edes muutaman ihmisen oletukset vääriksi (ilmeistä päätellen), eli mullakin on käytöstavat ja osaan muodostaa lauseita, vaikka satun olemaan lihava. =)
Ihmiset turhan helposti näkyvät lajittelevan ihmisen ulkonäön perusteella tyhmäksi tai vähämieliseksi. Sen nyt oon kokenut että lihavaa ja huonosti pukeutuvaa pidetään kaiketi tyhmänä moukkana.
Onneksi nyt oon korjannut edes muutaman ihmisen oletukset vääriksi (ilmeistä päätellen), eli mullakin on käytöstavat ja osaan muodostaa lauseita, vaikka satun olemaan lihava. =)