Lihavana en halunnut käyttää tyköistuvia (=tiukkoja) vaatteita - ja nyt laihanakaan en osaa niitä käyttää ja näytän samalta läskil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulma

Vieras
Lihavana kammotti ostaa tiukkoja vaatteita, kun makkarat näkyy... ja se kammo on vieläkin. Vaikka olen laihtunut paljonkin niin en vaan pääse eroon tuosta, että luulen(?) näyttäväni kauhealta tiukoissa vaatteissa :( Muutenkin ostan vieläkin vähän liian isoa kokoa olevia vaatteita. En jaksa uskoa, että olen laihtunut niiiiin paljon.... Ja sitten ei näytä hyvältä ne vaatteet ja hoikkuus ei pääse näkymään edukseen :( EN OSAA VALITA SOPIVIA VAATTEITA TÄLL KROPALLE!

Siis miksi ihmeessä pitäisi ostaa kauttaaltaan tiukkoja vaatteita? Vaan korosta parhaita kohtiasi. Moni ei osaa valita vartalotyypilleen parhaita vaatteita vaan normaalipainoisetkin ostavat vääränkokoisia ja -mallisia vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja äidä:
Siis miksi ihmeessä pitäisi ostaa kauttaaltaan tiukkoja vaatteita? Vaan korosta parhaita kohtiasi. Moni ei osaa valita vartalotyypilleen parhaita vaatteita vaan normaalipainoisetkin ostavat vääränkokoisia ja -mallisia vaatteita.

no en nyt tarkoitakkaan, että joka kohdasta tulisi soida ja paukkua, vaan juuri parhaita puolia korostaen.. mutta en osaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja äidä:
No kerro vähän, millainen vartalo.
-Muoto: päärynä, suorakaide, tasapaksu, harteikas?
-pituus ja paino
-vartalon parhaat puolet
-vartalon heikkoudet

Leveä lantio ja isot(?) rinnat (=D-kuppi)
Mahassa löysää :(
Pihtipolvet
Pituutta 165cm ja painoa 59kg

Yhteistyössä