Lihavat on leppoisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muilla samaa???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muilla samaa???

Vieras
Siis hitto soikoon johtuuko tää laihdutuksesta vai mistä, mutta mä oon nyt 2 kk kattonut tarkkaan mitä syön ja välttänyt herkkuja jne. Ja ollut kuin perseeseen ammuttu karhu! Koko ajan naama norsun sanonko millä! Hermo menee pienimmästäkin jne. Ukko oli jo sitä mieltä, että lopeta koko laihdutus jos se on tätä nyt sit... En vain tajua... Pinna on helvetin kireällä :( Syön terveellisesti, riittävästi, lisäksi vielä vitamiineja ja ulkoilen pari tuntia päivässä. Mut ei... Ilmeisesti tää kroppa huutaa epätoivoisesti herkkuja :(

Ensinnäkin otsikkoosi: mieheni vois kyllä sanoa erittäin äänekkään vastalauseen väitteeseesi :saint: .

Ja sitten itse kyssään: miten sä laihdutat? Siis oletko nähnyt nälkää tai muuten laihistellut "kieli vyön alla"? Mä oon nyt hirmu hyvänä asiantuntijana tässä kun oon karppaillut puoli viikkoa :D. Mutta siis makeanhimot on helpannut. Tää on aivan ennenkuulumatonta. Tänäänkään mun ei oo missään vaiheessa tehnyt mieli karkkia ja näin on ollut viimeksi ehkä vuonna 77 kun synnyin!!

Eli laitas hiilarit vähälle ja sokerit pannaan, niin saat kroppasi lopettamaan makean ruikuttamisen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ensinnäkin otsikkoosi: mieheni vois kyllä sanoa erittäin äänekkään vastalauseen väitteeseesi :saint: .

Ja sitten itse kyssään: miten sä laihdutat? Siis oletko nähnyt nälkää tai muuten laihistellut "kieli vyön alla"? Mä oon nyt hirmu hyvänä asiantuntijana tässä kun oon karppaillut puoli viikkoa :D. Mutta siis makeanhimot on helpannut. Tää on aivan ennenkuulumatonta. Tänäänkään mun ei oo missään vaiheessa tehnyt mieli karkkia ja näin on ollut viimeksi ehkä vuonna 77 kun synnyin!!

Eli laitas hiilarit vähälle ja sokerit pannaan, niin saat kroppasi lopettamaan makean ruikuttamisen =)

Ei tee mieli makeita, mutta mitään muuta selitystä en tälle paskalle ololle keksi :( Ja en mä ennenkään ole ollut leppoisa, mutta nyt on pinna ihan finaalissa...

No voi itku :| . Onko sulla hyvä fiilis laihdutuksestasi? Siis tahdotko sä laihduttaa ja onko tuo saanut alkunsa sun omasta ajatuksesta?

Sekin vaikuttaa ihan takuulla omaan "pinnaan" jos pakerrat ryppy otsassa läskinsulatusta jonkun toisen toiveesta.

jos sun verensokerit ei kuitenkaan ole ihan kohdallaan. Syöthän kolmen tunnin välein, hitaita hiilareits etc? Diabeetikon 1800 kcal -dietti on ihan ehdoton. Ei ole nälkä.

No voi itku :| . Onko sulla hyvä fiilis laihdutuksestasi? Siis tahdotko sä laihduttaa ja onko tuo saanut alkunsa sun omasta ajatuksesta?

Sekin vaikuttaa ihan takuulla omaan "pinnaan" jos pakerrat ryppy otsassa läskinsulatusta jonkun toisen toiveesta.

On kyllä muuten joo, mutta jotenkin mulla ei ois aikaa siihen... Mulla on kaksi pientä lasta, joiden yksinhuoltaja olen. Mulla on omakotitalo yksin huollettavana ja mulla painaa lopputyö koulussa päälle. Kaikki on kasaantunut. Ja nyt mä hokasin, että ehkä se onkin tupakka mitä mä himoitsen.......................................... Lopetin 2 vuotta sitten, kun odotin kuopusta. Esikoisesta aloitin uudestaan heti imetyksen jälkeen. Nyt olen lopettanut kuopuksen imetyksen 2 kk sitten ja.... En haluaisi aloittaa uudestaan, mutta tuntuu vaan, että voimat ei riitä tähän kaikkeen :(

Niin siis sullahan on ihan hirveesti kaikkea. Ja SEN takia sulla on pinna kireällä. Mitä korkeampi stressikerroin, sitä vittumaisempi lihava :D . Äläkä loukkaannu, tuo vois olla meinaan mun mieheni suusta sanottu :snotty: .

Ja tuo hemmetin lopputyö...ainakin tuo meikäläisen toinen puolisko oli välillä varsinainen mulkero sitä väsätessään...

Nyt yksi asia kerrallaan tekoseen ja unohdat sen laihduttamisen hetkeksi. Yritä syödä silti terveellisesti jotta jaksat tän prässin. JA ET ALA POLTTAMAAN UUDELLEEN!!!!!

Tsemppia ja voimia ja energiaa ja hyvää tuulta ja vaikka mitä ihanaa sulle =) :hug:

Niin siis sullahan on ihan hirveesti kaikkea. Ja SEN takia sulla on pinna kireällä. Mitä korkeampi stressikerroin, sitä vittumaisempi lihava :D . Äläkä loukkaannu, tuo vois olla meinaan mun mieheni suusta sanottu :snotty: .

Ja tuo hemmetin lopputyö...ainakin tuo meikäläisen toinen puolisko oli välillä varsinainen mulkero sitä väsätessään...

Nyt yksi asia kerrallaan tekoseen ja unohdat sen laihduttamisen hetkeksi. Yritä syödä silti terveellisesti jotta jaksat tän prässin. JA ET ALA POLTTAMAAN UUDELLEEN!!!!!

Tsemppia ja voimia ja energiaa ja hyvää tuulta ja vaikka mitä ihanaa sulle =) :hug:

Kiitos. Sait jo sentään hymyilemään :) Ehkä mun tosiaan pitää siirtää se laihdutus tonne ens vuoden puolelle, kun sit pitäisi olla lopputyökin valmiina :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bubu:
jos sun verensokerit ei kuitenkaan ole ihan kohdallaan. Syöthän kolmen tunnin välein, hitaita hiilareits etc? Diabeetikon 1800 kcal -dietti on ihan ehdoton. Ei ole nälkä.

Mikäs tuo dieetti on?

T. diabeetikko

Yhteistyössä