Lihottaako Mirtazapin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zapo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zapo

Vieras
Sen olen kuullut että ruokahalua nostattaa ja sitä kautta lihottaa ainakin, mutta lihottaako ihan vaikkei söisikään tavallista enempää? Aineenvaihdunnan tms. kautta?

Kun nyt mooonta vuotta olen jojoillut ja tuskaillut painoni kanssa ja vihdoin viime keväänä onnistuin pysyvästi saamaan sen normaaliin, nyt sitten pitäisi tuota Mirtazapiinia alkaa syömään 15mg/ilta, ainakin aluksi, saa nähdä nostetaanko tuota vielä. Masennukseen siis syön-

Eli, lihottaako? Ja saa toki muitakin kokemuksia lääkkeestä kirjottaa jos on, mielelläni niitä lukisin :)

Sen olen kuullut että ruokahalua nostattaa ja sitä kautta lihottaa ainakin, mutta lihottaako ihan vaikkei söisikään tavallista enempää? Aineenvaihdunnan tms. kautta?

Kun nyt mooonta vuotta olen jojoillut ja tuskaillut painoni kanssa ja vihdoin viime keväänä onnistuin pysyvästi saamaan sen normaaliin, nyt sitten pitäisi tuota Mirtazapiinia alkaa syömään 15mg/ilta, ainakin aluksi, saa nähdä nostetaanko tuota vielä. Masennukseen siis syön-

Eli, lihottaako? Ja saa toki muitakin kokemuksia lääkkeestä kirjottaa jos on, mielelläni niitä lukisin :)

lihottaa. mä söin aivan hulluna sen koko ajan kun tuota lääkettä söin. ei voinu itelleen mitään vaan ahmi ja ahmi kunnes oli jo paha olo, ja sitten ahmi taas lisää. ja siis mulla ei aiemmin ole ikinä ollut tuollaista!!!
en suosittele!!!!

[QUOTE="vieras";24580088]Kyllä käsittääkseni myös lihottaa muutenkin. Lisäksi lisää turvotusta.[/QUOTE]
Itse en syönyt tavallista enempää, enkä edes huomannut ruokahalussa muutoksia, mutta kuusi kiloa tuli lisää.

Mulla on tullut 3 kuukaudessa 3 kiloa nyt lisää Mirtazapiinistä. Tosin näkyy eniten vatsassa turvotuksena. Ei kiva, mutta auttaa niin hyvin nukkumiseen, että kyllä tän kestää.

Mulla vatsaan tuli Michelinin rengas kahdessa kuukaudessa, vaikka otin puolikkaan iltaisin. Nukuin kyllä hyvin. Täytyy kai lopettaa ja sammuttaja valot ja panna kirja pois, vasta kun on ihan uupunut.

Mulla tuli Michelinin rengas kahdessa kuukaudessa vatsalle. Otin iltaisin vain puolikkaan. Nukuin kyllä hyvin. Onneksi on pimeät illat ja panen kirjan pois vasta kun todella rupeaa nukuttamaan. Yritän päästä eroon lääkkeestä ja ponkuramahasta. Ei kannata jatkuvasti vyötärökauluksia pitentää.

Lihoin kahdessa vuodessa 35 kg. En syönyt tavallista isompia annoksia, mutta makeanhimo lisääntyi jonkin verran. Ei kuitenkaan 35 kilon edestä, joten epäilen, että lääke lihottaa muutenkin.

Ei lihota, mikään lääke ei hidasta aineenvaihduntaa. Jos sellainen lääke olisi, olisi jo toimiva laihdutuspillerikin keksitty, vaan kun ei ole!

Keho polttaa kaloreita omaan tahtiin, mikään lääke ei vaikuta siihen suuntaan eikä toiseen.

Yhteistyössä