liian agressiivinen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
eli ongelmani on käyttäytymiseni juovuksisssa jolloin muutun täysin, haukun kaikki, muutenkin hyvin varuillani, myös kaverini saattaa saada omansa, vaikka ei mitään olisi tehny.. selvinpäin en ole mitn tälläistä, enkä ennen ollut juovuksissakaan tälläinen, nykyään olen, ja en tiedä mitä tehdä.kärsin tästä henkisesti ja niin muutkin jotka joutuu uhrikseni.. en käy päälle, paitsi jos joku käy ensin. mutta apuja:( en kestä tätä..

niin ja joskus se muistikin lähtee etten ees muista, mutta saan kyllä kuulla sitten mitä olen taas möhliny.. mutta neuvojanyt kysyn jos jollakulla olisi joskus ollut tälläistä

Ei siinä muu auta kun lopettaa juominen tai ainakin vähentää huomattavasti.
Mä en ota koskaan enää paljoa, eli osaan lopettaa kun huomaan että alkaa nousemaan nuppiin. Joku 2-3 paukkua ja sitten vesi linjalle tai max3-4 olutta.
Jos ei osaa käyttäytyä kännissä ni silloin ei kannata olla kännissä.

nimimerkillä. entinen känniääliö

Mulla joskus pitkän juomattomuuden jälkeen alkoi sama juttu; Aina kun otin, otin ilmeisesti liikaa, ja sain ihme itkuraivareita miehelle jne... naurettavaa!

No, lopetin viinan juonnin kokonaan! tarkoitan siis drinkkejä, shotteja jne, ja se auttoi. Voin juoda valkkaria ja siideriä kohtuullisesti, en tule liian känniin, en ala riehumaan. Helppoa! Viina ei vaan sovi kaikille, ei esim. mulle.

Yhteistyössä