Hae Anna.fi-sivustolta

Liian halukas nainen?

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä Minna1234, 10.03.2020.

1. Minna1234 Vierailija

Voiko nainen olla liian halukas?
    Olen reilu 40 kymppinen kaunis hoikka nainen. Olen aina ollut erittäin aktiivinen seksuaalisesti, mutta varsinkin viime vuosina halut ovat vain kasvaneet. Viihdyn parisuhteessa, ja olen suhteessa vain rakkaudesta. Mutta... Kun rakastan, myös haluan miestäni. Paljon, koko ajan. Haluan kosketusta, seksiä, tuottaa nautintoa, saada nautintoa.
    Jotenkin tuntuu siltä, että äärimmäisen halukas nainen latistaa miehen seksuaalisuuden, pitääkö tämä paikkaansa? Kun mietin missä mulla menee vikaan, kun kumppanini eivät enää halua niin usein?
    Ja olen kokeilunhaluinen, kaikki käy, ykkönen kakkonen tai vaikka molempiin samaa aikaa. Tykkään ottaa suihin, tykkään rajusta, tykkään hellästä, tykkään kosketuksesta joka ei johda seksiin, tykkään pikapanoista, you name it. Tykkään saada kymmenen orgasmia putkeen, tai tuottaa miehelleni kaiken nautinnon minkä osaan. Ymmärrän myös jos toinen ei halua, enkä painosta.
    Miksi kuitenkin suhteissani päädyn tilanteeseen, jossa saan liian vähän? Mistä löytää ihminen, jolle seksi on elämässä tärkeää ja vaalimisen arvoista?
    Milloin nainen haluaa miestään liikaa?

2. paljonko on paljon Vierailija

Paljonko on liian paljon, liian usein?? Keskivertosuomalainen rakastelee tilastojen mukaan 2-3 x/vko. Jotkut vielä harvemmin, eikä kuulemma haittaa kumpaakaan? Jotkut innokkaat harrastavat seksiä päivittäin, mutta taitavat olla vähemmistönä?

3. Alex2020 Vierailija

Minulla on sama ongelma mutta toisin päin (olen mies). Haluankin paljon enemmän kuin saan vaimolta. Hän on aika flegmaatti seksin suhteen. Nyt on pakko tunnustaa että tahdon lisää ja kaikenlaista. Jospa löydämme toisiamme, Minna1234

4. vierailija Vierailija

Miehenä, jolla on stressaava työ, ymmärrän ehkä puolisoasi. Ei se seksi, vaikka siitä pitääkin, ole ensimmäisenä mielessä ns arkena. Mikä tilanne sinulla on, oletko työelämässä? Miksi sinulla on niin paljon aikaa ajatella seksiä?

Miehenä ajattelen, että liika on liikaa. Vaikka itse himoan naistani, välillä jopa usein päivässä, ymmärrän myös että pitää osata antaa toiselle aikaa.

5. vierailija Vierailija

Ehkä sinun pitää luopua parisuhteesta. Olisi todennäköistä että petät. Olet yliseksuaalinen, ja se juontaa lapsuudesta. Anna miehellesi kunniallinen seurustelun loppu. Kunniallinen mm siten, ettet petä, ennen.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri