Liian iso kuukuppi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei sitten kupitellakaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei sitten kupitellakaan

Vieras
Voiko toi kuukuppi olla mulle liian iso, kun en mitenkään saa sitä laitettua paikoilleen ja laittaminen tuntuu todella ilkeältä? :(
Kovasti täällä on sitä vekotinta kehuttu, mutta onko kellekään sattunut vastaavaa, ettei olisikaan ollut hyvä?

Mä taistelin sen kans ihan just noin. Olin varma, että se ei mulle sovellu ikinä, eikä mitenkään. Sattu ja teki todella häijyä laittaa sitä paikoilleen. Se oli muka tolkuttoman iso, ihan mielettömän suuri mölö.

Ne oli niitä alkuonkelmia vain. Nyt sujuu ja olen tosi tosi onnellinen, että jaksoin vaan taistella ja harjoitella. Näytä sille kupilles, että renki oot, isännän paikkaa et tuu saamaan. Kyllä se siitä, tsemiä!

Alkuhankaluuksia oli mullakin, meni monta kuukautta että käyttö alkoi sujua luontevasti. ja olen ymmärtänyt että kuppi pehmenee käytössä kun sitä keittelee. Onhan se alkuun jäykkä mutta kyllä se siittä alkaa muotoutua. jatka vaan sitkeästi.

Jaa, että useita kuukausia pitää harjotella :o Voi luoja, kestääköhän mun hermot :/ Yhtään ei kyllä siteitäkään tekis mieli käyttää, kun tuntuu että mun iho kutiaa niiden käytöstä. Joten ehkä mun sit vaan täytyy harjotella lisää, ei tää raapiminenkaan mukavaa ole :(

Hyvä joka tapauksessa tietää, ettei se kaikilla muillakaan oo heti onnistunu :)

Ja jos menkat on just alkanut eikä vuotoa vielä tule paljon niin ainakin silloin mulla laittaminen tuntuu vähän ikävältä. Paikat liian kuivat. Siinä ohjeessa oli, että voi kastaa vedellä niin on vähän liukkaampi. Samoja kokemuksia mullakin, että tarpeeksi ylös on saatava ja leikkaa sen antennin pois ja vähän opettelua hommaan niin sujuu hyvin. Nyt kun tuohon kuppiin on tottunut niin empä enää pois antaisi.

Mä harjoittelin yhden päivän ja siitä se lähti (vaikka ekan kerran luulin että se katosi jonnekin kohun mustaan autkkoon :D ). Lyhensin antennin kokonaan pois. Ekoina päivinä kannattaa tosiaan huljauttaa sitä vedessä ennen paikoilleen laittamista, se auttaa.

On tää kyllä huippu keksintö!!

No nyt mä sitten opin käyttämään sitä vekotinta ja on kyllä ihan huippukeksintö, ei voi muuta sanoa!! Menkat voi siis suunnilleen unohtaa kokonaan!
Tänäänkin oli siis aivan sikakiire päivä töissä, en missään välissä olis pystyny käymään vaihtamassa esim. sidettä, mutta nyt ei tarvinnu moista edes miettiä! Lämpimästi suosittelen! =)

Minä ostin sen synnyttäneille tarkotetun kupin - sektiolla tosin poika sai alkunsa. ja ikää on yli 30v niin mulle oli liian iso toi vekotin. leikkasin sitä tappia niin lyhyeksi kuin pystyin. asetin ja kokeilin tuhannen ja yksi kertaa ei kun sattui ja tuntui ikävältä ja painoi joka paikkaan. lensi roskiin koko laitos :xmas: onneksi ei ollu kallis jotain 25e.

Mä olen ostanut kuukuppini varmaan jopa viisi vuotta sitten ja luovutin aikanaan. Tänään taas päätin pitkästä aikaa kokeilla ja meni paikoilleen oikein mukavasti, ihan yllätyin. Ai vitsi kun olen tästä ilahtunut. :) Jos jännittää niin asettaminen on tietty vaikeampaa. Itse vieläkin melko nuorena tyttönä tunnen myös kroppaani jo paremmin, kuin vuosia sitten.

Yhteistyössä