Liian jätit sormukset!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UkkaPukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

UkkaPukka

Vieras
Apuva! Mulla on sormet kutistuneet jostain ihmesyystä! Nyt on sitten kihla- sekä vihkisormukset liian isot nimettömään:( Kävin kysymässä kultasepänliikkestä, paljonko maksaisi sormusteni pienennykset ja sanoivat, että vähintään 50euroa per sormus!!! Kääks!

Oiskohan muita keinoja välttää sormusten tippumiset sormesta kuin tuo pienentäminen? Nyt kaikki niksipirkkailijat vinkkejä kehiin!!! Voisko sinne sormusten ja sormen väliin vaikka tunkea jotain "paksunnetta" (esim. paperia, teippiä) :D ?

Hihii, on mullakin ongelmat:D
 
Pyydät miestä ostamaan jonkin "muistosormuksen", eli jonkun yhdessäolo vuosipäivän sormuksen tms, jonka otat sitten sopivan kokoisena ja sillä estät muiden sormusten tippumisen.
 
Öö... toi lihominen voisi tietty auttaa asiaan, mutta kaipailisin tällä hetkellä enemmänkin niitä ei-niin-järeitä keinoja:) Mutta kiitos kuitenkin vinkistä!
 
Jaa-a... En tosiaan tiedä, miten tuo sormusten pienentäminen mukamas voi olla noi himputin kallista:(! Kävin tosiaan kysymässä ja niin sanoivat... pöh, kiskureita, sanon minä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja UkkaPukka:
Hmm...uusi oikeankokoinen sormus:p Täytyypä miettiä!!! Jos rahatilanne sen sallii, niin sehän tosiaan voisi olla ratkaisu:)

minulla pitää noita sormuksia paikallaan juuri "halvempi" sormus. Minulla kun tuppaa talviaikaan sormet "pienentymään ja kesällä taas ei meinaa sormukset mennä sormeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja UkkaPukka:
Jaa-a... En tosiaan tiedä, miten tuo sormusten pienentäminen mukamas voi olla noi himputin kallista:(! Kävin tosiaan kysymässä ja niin sanoivat... pöh, kiskureita, sanon minä!

No sillä yhdellä 50 eurolla saa jo tosi nätin uuden sormuksen!
 
jos on kivi, se voi vaikeuttaa suurennusta/pienennystä.
mun vihkisormusta eivät ruvenneet liikkeessä pienentämään sopivaksi vaan lähettivät valmistajalle, ettei upotus rupea irvistelemään. tämä siis jo sormusta ostettaessa. sormuksessa yksi iso kivi, joka on koholla.
 
Me käytiin kesällä helteellä ostamassa kihlasormukset. Myyjä sanoi heti että ottakaa sellaiset mitkä just ja just menee sormeen koska kuumalla ilmalla sormet on turvoksissa ja tottahan se oli nyt ilmojen viilennettyä sormukset juuri sopivia sormet tosiaan turpoaa lämpimällä paljon:)
 

Yhteistyössä