Hae Anna.fi-sivustolta

liian kiireinen mies

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä ei jaksais enää, 18.02.2007.

1. ei jaksais enää Vierailija

Olen tavannut miehen, joka on monin tavoin oikein ihana... hän vain ei ehdi nähdä minua juuri koskaan! :/ Hän ei ole matkusteleva liikemies tms, mutta tekee muuten paljon töitä. Sitten kun hänellä on vapaata, niin hänellä on muuta tekemistä tai hän ei kai vain jaksa nähdä. Usein näemme työn merkeissä tai hänen tauoillaan ja hän soittelee useita kertoja päivässä ja olemme muuten paljon tekemisissä. Kasvokkain näkeminen ei vain jostain syystä sovi kovinkaan usein miehelle. Aina vain sovitaan, mutta sitten mies peruukin. Mies vaikuttaa muuten kyllä oikein kiinnostuneelta ja kehuu ja halailee yms. Olemme niin vasta tutustuneet, että emme ole menneet sänkyyn asti, joten hän ei todellakaan pidä minua ainakaan panona. Mutta mikä on vikana kun ei ole muka aikaa nähdä? Voiko mies oikeasti olla noin kiireinen ettei ehdi nähdä? Mahdollisuus toisesta naisestakin on käynyt mielessäni, mutta en oikein kuitenkaan usko sellaiseen, koska muuten minulla ei ole mitään syytä epäillä tällaista. Syytä tähän tapaamattomuuteen on mieheltä turha kysyä, koska hän vetoaa aina vain töihinsä.

2. Pimmiainen Vierailija

Mulla oli samanlainen tapaus aikoinaan. Ihana mies ja tultiin todella hyvin juttuun, mutta ehdittiin nähdä vain noin kerran viikossa. Puhelimessa puhuttiin välillä pitkäänkin (usein miehet ei oikein osaa vain jutella). Loppujen lopuksi kyllästyin tilanteeseen ja lopetin yhteydenpidon. Ilmeisesti mies halusi vain suhteen parhaat puolet, eli halusi itse määrätä tahdin, joten tapaamiset olisivat jatkuneet vain kun hänelle parhaiten sopii. Jotain vuoden kuluttua jutun loppumisesta kuulin, että hän oli palannut takaisin yhteen eksänsä kanssa, joten varmaan oli haikaillut myös hänen peräänsä.

3. ukkomies tai muuten avosellainen. Jokainen kiireinenkin liikemies pystyy järjestelemään kontaktia ihan vapaa ajalle jos ihan oikeasti välittää. Minun tunteman tai yrittämäni tutustua lähemmin ovat paljastuneet sitten lopulta kuitenenkin varatuiksi. Nykyään onneksi sanovat sen heti suoraan nykyään, eli siltä osin parannusta asiaan on näin vapaan sinkku naisen silmin. Ja en siis vahingossa käytä aikaani enää yhteenkään kiireiseen varattuun mieheen...
    Vielä tuokin että ei ole kiireitä sänkyyn merkinnee minulle ainakin aina sitä että mies järjestelee sen puolen jossakin muualla. Puutteessa oleva mies kun joka kerta ainakin yrittää..

4. oikeesti Vierailija

jos oikeasti välittää toisesta, silloin löytää aika tavata vaikka olis kuinka kiireinen!

5. Onko varattu mies? Vierailija

Varattu-hälyytyskelloni pirisevät voimakkaasti ap:n kuvaillessa miesystäväänsä. Minullakin oli aikanaan sellainen tosi kiireinen business-tyyppi, joka lähinnä naputteli silloin tällöin tekstareita, joissa sovittiin tapaamisia, mutta lähes aina viimeistään tuntia aiemmin perui tapaamiset milloin mihinkin syyhyn vedoten. Ja kyllä, ukkomieheksi paljastui :( Kyseessä oli epävarma ja tylsä ääliö, joka halusi vain vähän vaihtelua ja jännitystä nuivaan elämäänsä.

Onneksi olen sittemmin huomannut, että oikeestikin kiireiset miehet löytävät kyllä jostain aikaa, jos kiinnostusta riittää.

6. En millään voi uskoa hänen olevan varattu. Olemme niin paljon tekemisissäkin, että he eivät ehtisi tyttöystävänsä/vaimonsa kanssa nähdä juurikaan ikinä, koska soittelemme ensimmäiseksi aamulla ja viimeisenä illalla yms... Mutta sen myönnän että voi olla että ehkä hänellä on kuitenkin käynnissä jokin toinen viritelmä? Ehkä he tapailevat joskus, tai ehkä hän on ihastunut johonkin toiseen ja katsoo miten käy, tai ehkä haikailee tosiaan jonkun exän perään... Kaikki on kuitenkin mahdollista. :/

7. Oma kokemukseni Vierailija

Minua ihmetyttää lähinnä se, että jos alkuvaiheessa, kun toiseen on ihastunut, niin pitäisi uuden suhteen olla niin ihanaa, että tekee kaikkensa, jotta saa olla toisen kanssa mahdollisimman paljon. Mietipäs AP sitä, mitä sitten tapahtuisi, kun seurustelisitte ja uutuudenviehätys haihtuisi? Sitten et näkisi häntä senkään vertaa kuin nyt.

Olen omalta kohdaltani tehnyt sellaisen periaatepäätöksen, että bisnesmiesten kanssa en seurustele. Oma ura on hieno homma enkä missään nimessä väheksy ahkeruutta ja kunnianhimoa, koska itsessänikin on niitä piirteitä. Minulle kuitenkin työ on vain rahanansaintakeino eli jos olisin rikas, en kävisi töissä, vaan tyydyttäisin kunnianhimoani ja ahkeruuttani muilla tavoin. Näinollen koen oman vapaa-aikani tosi tärkeänä. En halua enää ikinä sellaista parisuhdetta, jossa mies on aina töissä ja vain vaivoin jaksaa 1-2 viikkoa vuodesta omistautua minulle. Minä haluan olla miehen elämässä ykkössijalla, en kakkosena.

8. Pimmiainen Vierailija

Se, että soittelee usein, ei välttämättä estä sitä, etteikö mies olisi varattu. Esim. yhden varatun miehen kanssa juttelin pitkiä puheluita uudenvuodenaattona ja hän olisi lähtenyt vielä luokseni kyläänkin parin kymmenen kilometrin päästä. Sama mies soitteli mulle myös aikaisin aamulla ja myöhään illalla. Se, että tyyppi oli naimisissa ja hänen vaimonsa oli raskaana paljastui vasta myöhemmin. Tapailuaika järjestyi vaikka sunnuntai päivälle, koska hän valmenisi jääkiekkojoukkuetta ja treenithän helposti venyvät (tosin taisi välillä skipata ne kokonaan)

9. armileena Vierailija

Tuleepa heti mieleen, että mies on etä(seurustelu)suhde tyyppiä. Sellaiset ei haluakaan muuta, kuin virtuaaliseurustelua, tekstareita, puhelimointia. Ei oikeaa elämää, johon kuuluu halu toisen ihmisen tapaamiseen, jutteluun livenä, halailut ja..kyllähän sinä tiedät.
    Itselläni oli aikoinaan tosi kivan oloinen tyyppi, joka vaikutti myös kiinnostuneelta. Tapasimme kerran, olin hänen luonaan kahvilla, juttelimme..tuli vierailusta sellainen fiilis, että hänellä on jonnekin kiire. No, hän oli parin viikon lomareissulla Bulgariassa tai Romaniassa ja sieltäkös tuli kuumia tekstareita. Tiesin niiden perusteella, milloin hän kotiutuu. Oletin ottavan yhteyttä, vaan mitä tapahtui! Tekstareita solkenaan, muutama puhelu, ei aikaa tapaamiselle. Paitsi hätäistä lounastamista. -Myöhemmin kävi ilmi, että miehellä on suuren suuri sitoutumispelko, jolloin etäsuhde riittää hänelle.

10. Mikko_välttäjä Vierailija

Minä olen monesti tehnyt ja käyttänyt kiirettäni syynä, enkä todellakaan jaksa vaan kirjoitella jotain hemmetin posteja, kun mahdollisuus on tavatakin. Ellei se kahteen ensimmäiseen kertaan järjesty, niin "so long", meitsi lähtee nykimään ja hakemaan muualta.
    Ihme pelleilyä ellei ihmiset viitsi vaivautua muka "kiireiltään" viettämään aikaa. Paska puhetta se on vaan.

11. o-ou Vierailija

Nimenomaan, ajankäyttö kertoo mitä mies Oikeasti Arvostaa ja mitä hän haluaa elämäänsä. Sinä et taida olla ihan huipulla siinä listassa...

12. Kiitos teille vastauksista.. Sain vastaukseni ja nostan kytkintä ja jatkan eteenpäin elämässäni.. Olen niin sick of tähän , olen pahoillani, minulla ei ole aikaa, anteeksi..

13. muksmuks Vierailija

Täällä myös sitä mieltä, että jos on OIKEASTI kiinnostunut, niin tekee varmasti aikaa toisen tapaamiseen.

Todennäköisesti olet kohdannut ns. playerin eli pelimiehen, joka haluaa vain jojottaa sua.

Tähänkin pätee vanha sananlasku: action speaks louder than words!

14. miiama Vierailija

...aloin myö skyllästyä
    a. kun entisen naiskaverin nimi tuli esiin melkein joka treffeillä
    b. kun tapaamiset olivat usein kahvilassa, ei kotona ja eksä asuikin samassa talossa...
    c. kun oli jo astuttu etäsuhteen puolelle, halusin taukoa enkä tiedä kestoa eli KYLLÄSTYIN odottamaan

15. Toforwards Vierailija

Jotkut eivät koskaan pääse irti entisestään sille asteelle, että se vaihe siirtyisi muistoiksi. Osin kyse on myös tahdosta, osin kai luonteesta, johon toisilla mahtuu vain yksi oikea suhde koko elämän aikana. Kaikki eivät kykene pääsemään eteenpäin, jotkut pääsevät shokkihoidolla, jotkut ilman sitäkin.

16. Juumis Vierailija

Valitetavasti miehellä ei voi olla aikaa olenkaan kovassa kiireessä se on totta MIES V19 vaikka väliitäis oikeesti ei pysty

17. Yksin Vierailija

Minä olen myös suhteessa miehen kanssa, joka ei ehdi käydä luonani juuri koskaan. Jos haluan nähdä häntä, minun täytyy ajaa 300 km. Suhdetta kestänyt reilu vuosi. Miehellä takana pitkä seurustelu. Eipä taida kyetä rakastumaan uudelleen.

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri