Liian laiha?

  • Viestiketjun aloittaja N38
  • Ensimmäinen viesti
:)
Se passaa olemaan niin että sinun ikäisillä laihoilla naisilla ei ole enää persettä ollenkaan ja tissitkin roikkuvat pieninä tyhjinä pussina. Jopa hoikilla nuorilla naisilla perse häviää viimeistään silloin kun lapset on tehty, palataan takaisin samoihin mittoihin kuin ennen raskautta mutta perse jäi siinä touhussa jonnekin.
 
Höh!
Et oo liian laiha,älä edes niin ajattele! Ainakin minun ihailevat katseet saisit perääsi kaupungilla! Ja jos rohkenisin,niin tulisin jutulle! Joten hymyä huuleen ja kivaa kesää!!
 
susan
Ja höpön löpöt. Sä olet just sellainen kuin olet. Mitä väliä sillä on"" kuolaako"" miehet vai ei?! Jos ei, niin sitpä eivät tiedä mitä menettivät;). Ei kai sitä miesten takia täällä eletä ja olla ja pukeuduta ja näytetä?

Mut eikös olekin kiva pukeutua s,xs tai jopa xxs vaatteisiin kuin XL?
 
tiukkis
minä olen jo 40v laiheliini eikä tissit roiku ollenkaan, ovat oikein siistit A-B-kokoiset pallonpuolikkaat. Takapuolikin on vallan pyöreä edellen. Kaikki eivät ole samasta muotista.
 
Pete30
Olen tavannut uimassa käydessäni Teidän laisia nelikymppisiä todella hyvärunkoisia naisia. Siin pitä pitä varansa ettei seisokki yllä lian isoks! Sen verran makeita jotku nelikympit on.
 
xxl36
Minusta olet hieman hakoteillä pohtiessasi kokoja ja karsimalla ""yäks, läski"" kommenteilla joitakin miehiä pois.

Kemiastahan se on kiinni. Joku miellyttää, joku ei. Silti turha lähteä arvottamaan kenenkään kokoja. Kaikki ovat haluttavia omalla tavallaan jollekin. Ei sitä tarvitse palstoilla kysellä onko sopiva kokoinen vai ei.

Olet varmasti maailman kiihottavin nainen hyvin usealle miehelle. Ja yleensä yksikin riittää. Vaikka itse en ole kaunotar ja sinun sanastosi mukaan läski, on himokkaita miehiä riittänyt ja riittää edelleen.

Ja älä nimitä itseäsi laihaksi. Olet hoikka ja ihana nainen. Kun sen tiedät - yhä useampi mies himoitsee sinua.

Aistikasta kesää sinulle.
 
Tia
Olet liian laiha, alipainoinen. 165 senttisen normaalipainon alaraja kulkee tuolla 53 kilossa. Ootko luonnostaan noin laiha, ollu aina? Vai ootko syömättömyydellä/rehkimisellä laihduttanu ittes tollaiseksi? Sittenhän asialle ei voi mitään, jos ihan luonnostaan oot noin kapoisa.

Mä en onneksi ole. Oon just senmuotoinen nainen, jonka perään miehet kuolaa. ;) 170cm/63kg, pyöreä peppu, kauniit pyöreät kiinteät rinnat. :D Vaatekoko s-m.
 
Jussi
Kaiken kokoisille naisille löytyy ottajansa, joten ei kannata olla huolissaan :)

Omasta puolestani voin sanoa, että sun mittanen nainen on kiihottavimmillaan painaessaan 60kg (+-5kg luuston rakenteesta riippuen). 70 kiloakaan ei ole liikaa jos nainen on lihaksikas ja/tai muodokas.
 
Ei kaiki
Et o kinte ja rinnatki roikku rumasti ilma liivejä. Kaikki ei kuola peräsi! En ainaka minä. En pidä alkuka ""uhkeista"" naisista. Yäk! Kulkevat rinta ja perse pystysä ja lulevat että kaikki jätkät kuolais nitä.
 
Ei kaiki
Et o kinte ja rinnatki roikku rumasti ilma liivejä. Kaikki ei kuola peräsi! En ainaka minä. En pidä alkuka ""uhkeista"" naisista. Yäk! Kulkevat rinta ja perse pystysä ja lulevat että kaikki jätkät kuolais nitä.
 
Tialle
Muka "" 170cm/63kg, pyöreä peppu, kauniit pyöreät kiinteät rinnat. :D Vaatekoko s-m. ""

Ja tuon kokoiselle ei kyllä S-koon vaatteet mahdu! Tiedän, koska vaimolleni menee koot XS ja S ja hän on 160 cm ja 50 kg. Minun makuuni 170 cm pitkä nainen on liian pitkä. Pidän siroista ja pienistä, joilla on pieni pyöreä peppu ja pienet (kuppi B) kiinteät rinnat. Itse olen kylläkin melkein 190 cm.
 
Tia
Hah, mistähän sä voit päätellä mun kiinteydestä mitään, kun et oo koskaan nähnykkään? Mä jumppaan kotona ja harrastan Pilatesta, tottavain olen kiinteä. Tisut on kokoa 70A, eli ei todellakaan mitkään roikkuvat. :D Peppukaan ei ole iso mistään suunnasta, mutta pyöreä. Vartaloni on tiimalasin muotoinen. Eli ei siis mitään vikaa. ;)

Idiootti.
 
Tia
Kaikki paitani ja toppini on kyllä sattumoisin kokoa S, osa jopa XS. Eipä ole syitä valehdella kokoani. Housut ja hameet kokoa M.

Ei mua kiinnosta, onko 170 senttinen nainen _sun_ makuusi vai ei. Pääasia, että miellytän omaa miestäni. ;P

Ja kuka on väittänyt, että mulla mikään iso perse on? Voi hyvä jumala.. :D Kiinteä ja kauniin pyöreä. Vartaloni on tiimalasin muotoinen, kapea vyötärö. Hartiat ja lantio samanlevyiset keskenään (ei todellakaan mitkään leveät).

Siinäpä se.
 
Sika
No täytyyhän sen olla iso, tai ainakin leveä, jos ylhäältä on kokoa XS ja alhaalta M.
Siitä on tiimalasit kaukana. Mieluummin kurpitsapullo, kuten niin moni suomalainen nainen.
 
Tia
Rinnanympärys 88cm, vyötärö 68cm, lantio 99cm = tiimalasi. Sopii tulla katsomaan, jos et usko. Yläosat on kokoa XS-S siksi, että mulla on pienet sirot rinnat. Takapuoli ja lantio on sitten taas normaalimpaa kokoa, eli M.

Tuntuupa kiinnostavan kovasti nää meikäläisen mitat. Huhhuijaa. :D
 
hyvältä kuullostaa;)
Olisi kivaa löytää tuolainen nainen jos se vielä vapaanakin;) Arvostan kiinteyttä ja vartalon eteen tehtävää suurta työtä;) Tuollaisia ón vaan vaikea löytää;)Kiinnostaisikko vapaa mies jolla kanssa hyvät mitat kaikinpuolin;)
 

Yhteistyössä