Liian laiha?

  • Viestiketjun aloittaja N38
  • Ensimmäinen viesti
mies
ihanne koko varmaan olisi 165 / 55 / c 80
jalan koko 36 - 37
korkokenkiä käyttävä miel 10cm korkeita.
toppi sukkanauhaliivit stayupit + stringit
minihame yms.

isohkot herkät nännit helposti kostuva imspsa yms

varmaan joka miehen unelma.
tosin päiväuni melkein kaikille.

 
Tia
Kiitoksia kehuista. :) Muuten kyllä varmaan kiinnostaisi, mutta kun tämä tyttö meni kolme viikkoa sitten naimisiin maailman ihanimman miehen kanssa vieläpä. ;)

Hyvää kesää sulle. :eek:)
 
Marilyn
Tuntuupa kiinnostavan kovasti nää meikäläisen mitat. Huhhuijaa. :D


...Mitä kuvittelit, itse laitat tänne ihan oman viestiketjun missä ""kehuskelet"" mitoillasi.


Etpä kummoiselta kuulosta, lähinnä pojalta. Itselläni on muotoja, mutta oikeissa mittasuhteissa ja näytän naiselta joten eipä kyllä tippakaan kateeksi käy enkä vaihtaisi muotoja kanssasi.
 
unelma
Hiukan suurelta kuullostaa tuo rintsikoiden koko ihanteellasi (80), mutta muuten täällä natsaa ;-) Eli olen 166/56/70E, ja kengän koko 36. Vyötärö 63, ja lantio aika reippaasti 95 cm. Se on kyllä vähän liikaa... Ja muuhun en otakaan kantaa...
 
Sika
Tiimalaseissa ovat ylä- ja alaosa samankokoisia. Sinulla eroa on yli kymmenen senttiä ja se on tosi paljon.
Kurpitsapullot ovat ylhäältä kapeita ja alhaalta noin leveitä.
Tai sitten päärynä, sama se.

On sinulla muuten persettä, kun muuten suurinpiirtein samankokoislla misseillä on lantio vain 90 sentin luokkaa. Toisaalta sinua on varmaan hyvä puksutella takaapäin, kun kahvat ovat noin suotuisat.

Rinnattomuus ei mielestäni ole kehumisen aihe.
 
Vaude
Elämänarvot järjestyksessä sulla!
Mitä helvetin väliä mitoillasi on? Eikö kaikki muu loppupeleissä ratkaise? Ja etkö tohon ikään tiiä ettei mitat kerro mitään ihmisen kropasta muuta kuin absoluuttisen pituuden ja painon, ei sitä miten kilosi ovat kroppaasi jakaantuneet ja millainen kroppasi on.
Ja mitä väliä miesten kuolamisella...? Sekö tonikäsen naisen tekis onnelliseksi? Enpä usko.
 
Tia
Sika = sarjassamme äijä joka ei tiedä mistään mitään. :D Anteeksi nyt vaan kun romutan harhaluulosi, mutta tiimalasivartalo tarkoittaa samaa kuin että HARTIAT ja lantio ovat samanlevyiset, vyötärö kapeampi.

Normaalipainoisena en haluaisikaan edes verrata itseäni misseihin, jotka on yleensä kaikki vähintään viisi kiloa alipainoisia ja näyttävät takaapäinkin lähinnä pojilta.

Perseeni on ihan normaalikokoluokkaa, kiitos vain huolenpidosta. :)

Hauskaa kesää vaan sullekin. ;)
 
Tia
Kiva provo hei. ;) Ihan hyvin kehtaan tunnustaa. Saa söpöjä liivejä mistä tahansa kaupasta, eikä hartiat oo kipeät koska tisuliinit on mukavan kevyet. Semmoiset kämmenenkokoiset, oikein kivat itseasiassa. :D
 
tiialle
niin en tiedä miltä näytät, mutta kovin tunnut nyt täällä hermostuvan, tälläiset vastauksethan on odotettavissa viestisi jälkeen. Itse en myöskään pidä a kupin rintoja kuvinkaan kiihottavina, vaan naista kokonaisuutena.
toivottavasti näytät oikeasti yhtä hyvältä kuin toitotat.vaikka antamasi mitat eivät mua vakuutakkaan.
mutta makua asia, toinen pitää pienistä toinen suurista.... siis tisseistä ja naisista.
 
Sika
Tiia = sarjassamme nainen, joka ei ymmärrä ainakaan tiimalasivartaloista yhtään mitään.

Marilyn Monroe tunnetaan ehkä kuuluisimpana ""tiimalasina"" kautta aikojen.
Hänellä, sekä rinnan ympärys, että lantio olivat suurinpiirtein samaa kokoa ja vyötärö, eli uuma oli hoikka kuin mikä.
Leveät hartiat taasen viittaavat uintiharrastukseen, ei tiimalasiin. Tiimalasinaisen selkä levenee kauniisti, v-muotoisesti heti uuman yläpuolelta, eikä vasta hartioista.

Oletko vielä mahdollisesti lyhytjalkainen ja pitkäselkäinen ? Se nimittäin kuuluu tähän kurpitsapullovartaloon.
 
Tia
Hoho. :D Noh, jos teidän mielestänne nainen joka ei ole alaosasta kokoa S on automaattisesti isoperseinen, ni ollaan sitten. :D

By the way, satuitteko tietämään että S (=small) koon jälkeen tulee M, joka on MEDIUM ELI KESKIKOKOINEN. Sen JÄLKEEN tulee vasta L=large ja XL=extralarge. On tainnu vissiin päästä tämmöset asiat unohtumaan.

Joillekin taliaivoille on olemassa vaan laihoja ja läskejä. Ei toki mitään normaalikokoista siitä väliltä. Sääli, jos ootte törmänny vain noihin kahdenlaisiin. ;P
 
Tia
Älä hei jaksa kinastella asiasta, josta et selkeästi tiedä hevonvittua. Kaikenmaailman pukeutumisoppaissa ja muissa, joissa on jaoteltu erilaisia vartalotyyppejä, nimenomaan sanotaan että TIIMALASIVARTALOSSA LANTIO JA HARTIAT OVAT EDESTÄPÄIN KATSOTTUNA SAMANLEVYISET. Ei ympärysmitan tarvi sama olla, hölmö!! :D

Mun kroppani on tasapainoinen ja kiinteä. Enkä häpeä siitä mitään kohtaa. Ja kun noin kovasti huolettaa, niin: jalkani ovat ihan normaalimittaiset suhteessa selkään - ei lyhyet, eikä pitkät.
 
heh
Tiia kulta, ei paino tai koko (S) mitään kerro isoperseydestä. Jos takapuoli on suuri suhteessa muuhun vartaloon, on isoperseinen!

Onhan nainenkin, joka vaikka muuten on anorektikko, mutta tissit kuppia E isotissinen?
 
Mielipide
Kyllä mä yhdistäisin tiimalasiin myös rinnat, Marilyn on hyvä vertaus siitä.
Koeta nyt vaan kiltisti niellä ettei sun kroppas miellytä kaikki täällä. Kaikkeen sinäkin jaksat vastanaineena puuttua! Luulisi olevan vallan muuta tekemistä ;)
 
Sika
Se, mitä pukeutumisoppaat ja miehet tarkoittavat tiimalasivartalolla, on kaksi eri asiaa. Siksi mallejakin sanotaan vaateripustimiksi. Niillähän taas hartiat ovat yleensä kaksi kertaa lantion leveys.

Jos yläosa on XS ja alaosa M, jättäisin sinuna kaikki puheet mistään tasapainoisesta. Sitä kutsutaan nimellä epäsuhta.

Niin, ei kait siinä kurpistapullovartalossakaan ole mitään hävettävää ? Niin-no, kyllä ne pienet tissit vähän vaivaa.
 
Tia
Vai että epäsuhta? Etkö sä Sika-kulta parempaakaan keksi? Ai niin, olihan vielä se kurpitsa. :D Anna mun kaikki kestää. :D

Mulla on kaikki paikat ihan sopusoinnussa keskenään, eipä ole valittamista. Mut hei, jatka sä vaan niiden perseettömien kuolaamista, niitähän riittää. :D

Niin ja pään koosta kun kysyit - ympärysmitaltaan 57cm. Paino 5kg. :D
 
Tia
""Jos takapuoli on suuri suhteessa muuhun vartaloon, on isoperseinen!""
No mutta kuule. Mä voin sulle ihan sataprosenttisella luottamuksella ja rehellisyydellä kertoa, että EIPÄ OLE SUURI SUHTEESSA MUUHUN VARTALOON. :D

Helpottiko?
 
Sika
Ennen helvetti jäätyy, kuin XS-M sopusoinnuksi taipuu.

Itseasiassa kuolaan juuri tuollaisia päärynäpyllyjä, mutta ehdottomasti rinnoilla varustettuna, jolloin sopusuhta edellyttää suurinpiirtein samaa rinnan- ja lantion ympärystä.
 
Tia
Kuule, tiiätkö mitä? Mulle on yks hailee millasten perään sä kuolaat. Päärynää musta ei saa tekemälläkään. Tykkää sä isoista tisseistä, mä omista pikkuisistani. ;D

Hyvää kesää.
 

Yhteistyössä