Liian laiha?

  • Viestiketjun aloittaja N38
  • Ensimmäinen viesti
Mielipide
Mikä ihmeen tarve sulla on keuhkota ja todistella omaa olemistasi, olemustasi ja omaa kroppaasi. Taidat olla vielä melko nuori kun menet noin helposti provoon.
Eikö se sulle riitä että olet ittees tyytyväinen kuten niin kovin mainostat? Tai sitten et ole koska sun pitää sitä niin todistella; itsellesikö? ;)
 
Bitch
Tialla on ihan hirveitä itseluottamusongelmia ku se keuhkoo kaikesta... huono pinnakin sillä on vielä. Taidat olla hiton epäsopusuhtanen ja ruma, vaikka muuta yrität surkeana todistella.
 
EI OLE
sun koko ei ole liiveissä 70A jos olet 63 kg ja 170.
Minä olen 170 cm, paino 53 kg. Rintaliivi 75B.
Pelkästään ympärysmittasi ei voi olla niin kapoinen.
Se on hyvin hoikan naisen ympärysmitta. Usein ihan teinin.
Mittaapa uudelleen....
t.mari
 
Lisäkiloja
Ehkä pari kiloa lisää vois tehdä hyvää. Jos ruoka ei maistu niin hae jostain luontaistuotekaupoista niitä lisäravinnejauhoja (ei mikään herja), sanot vaikka että etsit miehelles. Maistuu suunnilleen pirtelöltä, ihan ok makuja, ja jokaisesta tärähtää reilut 300 kaloria vaakaan.
 
heh
sun koko ei ole liiveissä 70A jos olet 63 kg ja 170.
Minä olen 170 cm, paino 53 kg. Rintaliivi 75B.
Pelkästään ympärysmittasi ei voi olla niin kapoinen.
Se on hyvin hoikan naisen ympärysmitta. Usein ihan teinin.
Mittaapa uudelleen....
t.mari


Pöh Mari! Tiahan on teini! Ja juuri kertonut, että peppu on ""iso"" ja yläosa pieni!!! Ja kuppikoko ei muuten liity pituuteen eikä kovin paljon painoonkaan (normaalipainoisena ollessa; mitä Tiakin on).
 
Tialle
Mä haluaisin sanoa Tialle, että olet varmasti oikein kaunis ja miehesi mielestä maailman kaunein nainen. Itse ainakin olen sitä mieltä, että oma rakas tyttöystäväni on ilman pienintäkään epäilystä maailman upein nainen. Niin se vain on, ja sen kyllä olen monesti hänelle sanonutkin.

Turhan dissaamisen voisi kyllä jättää pois ja yrittää suhtautua toisiin myönteisesti. Tiedän kyllä että tämmöinen kasvoton keskustelu, jossa voi esiintyä jonain muuna kuin itsenään aina saa aikaan tuon. Se nyt on ollut havaittavissa koko netin olemassaolon ajan. Mutta se nyt vaan on ihan turhaa.

Ja onnea vain avioitumisesta, toivottavasti itsellenikin käy yhtä hyvin. :)
 

Yhteistyössä