Liian nopea vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2fast4me
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2fast4me

Vieras
On ruvennut viimeaikoina luomaan paineita vaimon nopeus sänkypuuhissa,
Vaimoni nimittäin ei tykkää esileikeistä ja tulee nopeammin kuin laki sallii.
Nuorempana asia ei niin haitannut kun vaimo jakso useammankin or... ajan olla mukana.
Nyt kun alkaa ikä painaa, niin asiasta on alkanut tulla ongelma, kun hän ei "jaksa" sen ensimmäisen jälkeen ja itellä vanhetessa vieteri vaan pitenee. Onko muilla vastaavia "onkelmia" ?

Alkuperäinen kirjoittaja ei taida kiinnostaa:
Näyttelee vaan orgasmia jotta saisi pelin poikki.

epäilen sitä näyttelemistä, mutta kiinnostus voi olla tietysti ajanmyötä hiipunut sen verran, että kun on itse saanut mulla ei olekkaan enää niin väliä:). Vaan oikeasti olisin kiinnostunut tietämään onko muilla kokemuksia "nopeista" naisista?( Huom vaimoni on ollut aina nopea)
Suoraan satulaan 2 min naimista ja orkku (jo silloin 30 v sitten seurustelun alussa) on käsittääkseni aika nopea.Vähäinen otantani vastakkaisesta sukupuolesta ollut kuitenkin niinpäin että on saanut ohimosuonet pullistuen pidätellä että nainen ehtisi mukaan.

Olen samanlainen kuin vaimosi, joskin tarvitsen 5-10 minuuttia kahden sijasta. Haluan naimista ilman esileikkiä ja kyllästyn taaatusti jos mies vain jatkaa loputtomasti.

Kuvaamasi ongelma on hyvin tuttu lukemattomille naisille joiden mies lopettaa saatuaan itse. Meillä tilanne on ratkaistu niin että odotan miestäni, vaikka itselläni ei niin pitkään menekään. Jos vaimosi ei suostu jatkamaan, kenosi lienevät valitettavan vähissä. Oma kahden minuutin eksäni ei oppinut koskaan ajattelemaan minun orgasmiani - päätinkin jatkaa ilman häntä kun nautin enemmän omasta kädestäni kuin hänestä...

Alkuperäinen kirjoittaja nainen vastaa:
Olen samanlainen kuin vaimosi, joskin tarvitsen 5-10 minuuttia kahden sijasta. Haluan naimista ilman esileikkiä ja kyllästyn taaatusti jos mies vain jatkaa loputtomasti.

Kuvaamasi ongelma on hyvin tuttu lukemattomille naisille joiden mies lopettaa saatuaan itse. Meillä tilanne on ratkaistu niin että odotan miestäni, vaikka itselläni ei niin pitkään menekään. Jos vaimosi ei suostu jatkamaan, kenosi lienevät valitettavan vähissä. Oma kahden minuutin eksäni ei oppinut koskaan ajattelemaan minun orgasmiani - päätinkin jatkaa ilman häntä kun nautin enemmän omasta kädestäni kuin hänestä...

Ongelma ei ole niinkään siinä etteikö hän jatkaisi mutta mutta kuinka sen sanoisi.
Kun ei tuo kunto ole enää kovin hyvä niin menee sinne lahna puolelle oman tyydytyksen jälkeen (ymmärrettävää kyllä) ja kun en ole itskkään enää ihan nuori niin pyrkii menemään siinä vaiheessa maku hommasta. No eipä elämä näihin kaadu ja olinkin enemmän kiinnostunut siitä että onko noita nopeita naisia enemmänkin vai oletteko vaimoni kanssa 1/10000 lajissanne. ilmeisesti olette kun ei paljon vastauksia ole tullut. taitaa olla enempi ongelma nopeat miehet :)

Yhteistyössä