Liian paksu

  • Viestiketjun aloittaja Tuulikki
  • Ensimmäinen viesti
Tuulikki
Nykyisella miesystävälläni on liian paksu elin.
Pidän kovasti rakastelusta, eikä minulla koskaan aikaisemmin ole ollut mitään ongelmaa paksuuden kanssa. Kaikkien aikaisempien miesteni kanssa olen saanut nauttia kun muna on sisälläni.
Tällä nykyisellä on järkyttävän paksu ja tunnen tuskaa joka kerta kun hän työntää sen patukan sisääni. Ei auta, vaikka kuinka rentoudun ja olen märkä. Ei edes liukastusvoiteet auta.
Olemme puhuneet, että jos kävisin leikkauksessa ja vähän väljentäisin alapäätäni, mutta entäs sitten jos eroamme ja olen väljä. En usko, että noin pakuja enää tulee vastaan.
Seksittelemme nykyään useimmiten käsipelillä, koska hänkään ei halua satuttaa. Suuhunkaan en voi ottaa pitkää aikaa, koska leuat väsyy.
Lieneekö ainoa mahdollisuus tehdä lapsi, jos se väljentäisi luonnollisesti?
Hänellä on ollut muidenkin naisten kanssa samoja ongelmia, mutta ei kaikkien.
 
***
Ei kannata miehen takia itseään leikellä ja sitäpaitsi noita miehiä on tosi harvassa.Ja ei lapsen tekeminenkään välttämättä auta jos jumppaa lihakset takaisin samaan kuntoon.
Ainoa vaihtoehto on jätä se mies!
 
Saman kokoinen
Onpas lapsellisia vastaajia taas liikkeellä..
no, asiaan.

Tiedän tunteen koska olen ollut saman ongelman edessä seurustellessani miehen kanssa jolla oli myös todellakin liian paksu elin. Todella tuskaista koko homma ja lopulta kävi niin etten vain saanut enää orgasmia hänen kanssaan koska sattui niin kovasti. Ja minäkin pidän seksistä kyllä mutta rajansa kaikella!

kun lopetimme suhteen (liittyi moneen asiaan, ei yskin tähän ongelmaan) niin huomasin että olin todellakin väljempi kuin ennen! mistä tämän huomasin niin ollessani sängyssä exän kanssa (näitäpä niin, eri juttu taas..) niin huomasin että ennen niin isolta tuntunut elin ei tuntunut missään!! ja kaiken huipuksi mieskin huomautti että ""tunnun erilaiselta"", siis kaunisteltuna ""olet jotenkin väljempi""..huh huh..


Älä siis nyt MISSÄÄN ihmeessä edes ajattele mitään noin tyhmää kuin itsesi väljentämistä!! (mitä nyt ei varmasti edes tehtäisi..) valitettavasti jos et pysty asian kanssa elämään niin tiedät sanomattakin mitä tehdä..
 
Tuulikki
En nyt ainakaan vielä ala katsella uutta. Mies on niin hyvä.
Miksi joillekin pitää kasvaa niin paksu tatti ? Pituutta sillä on ihan sopivasti, mutta se on suoraan sanottuna naurettavan lihava. Kaiken lisäksi vielä aika kova,
Se menee kyllä sisään, mutta ei tunnu hyvältä edes paikallaan ollessa. Sitten kun se alkaa köyriä sisuksiani, niin se koskee koko ajan. Joskus teen niin, että avitan kädellä lähelle laukeamista ja sitten annan tulla sisään, ei tartte niin kauan kestää kipua.
En ole kenelläkään tavannut moista aiemmin. Kun näin sen eka kerran, luulin että se on kipeä tai siis turvoksissa, mutta ei, samanlainen ""tatti"" se on aina.
Toisaalta sen kanssa on ihan kiva leikkiä, koska siitä saa hyvän ja tukevan otteen. Pari kaveriani on nähny sen saunassa ja silleen. Ne sanoo, että ottais koska vaan tuollaisen nuijan, mutta ne ei tiedä mikä riesa se voi olla.

 
Nainen
Ymmärrän ongelmasi....miehelläni myös suunnattoman paksu. Ekan kerran kun näin sen, sanoin ei mahdu sisälle! Aikaisemmat miehet huomattavasti pienempiä. Alku oli meille hankalaa, mutta kai ne minunkin paikkani sitten ovat löystyneet kun enää ei satu. Nyt olen vain hulluna hänen paksuun vehkeeseensä. Saan ensimmäisen kerran orgasmin pelkässä yhdynnässä.

Mitä jos alitajunnassa kuitenkin jännität lihaksiasi, kun pelkäät taas sattuvan, rentoudu!

Luulen sinunkin paikkasi venyvän, kyllä se siitä harjoitusta ja seksiä enemmän;))
 
auttasko nämä
Ok, liukkaria on kokeiltu, joten sitä älkää pois jättäkö. Jos pelkää, että kohta sattuu niin väkisinkin lihakset jännittyvät ja sittenhän se sattuukin. Eli opettele olemaan rentona.
Toinen vinkki. Kokeilkaa eri asentoja. Etenkin niitä asentoja missä sinä määräät tahdin. Sillä sinähän se parhaiten tiedät mikä sattuu ja milloin sattuu. Omasta kokemuksesta tiedän, että sisään täytyy mennä hissukseen ja asteittain välillä ""pakittaenkin"".
Onnea yrityksissä ;)
 
mies
Kun ap ei ole kuvaillut tarkemmin miehensä penistä, niin oletan sen olevan paksuudeltaan jotakin vauvan pään luokkaa? Ja jos se on pienempi, niin kysymyksessä on rentouden puute.

Tämä on hyvä esimerkki että, jos miehellä on pieni, niin sekään ei ole hyvä tai sitten iso, niin sekin on pahasta.
 
Kiti
Munkin miehellä on liian paksu. Se menee kyllä kohtuullisen kivuttomasti sisälleni, kun olen tarpeeksi märkä ja rentoutan itseäni koko ajan. Mutta liikkuminen sattuu tai jos ei satu, niin en pysty aistimaan mitään, sillä olen aivan ääripingotettuna koko ajan...ymmärrätte ehkä mitä tarkoitan. Liukkaria pistetään kunnolla, muuten ei onnistuisi. Mies nauttii ihan älyttömästi ja joutuu hillitsemään kiimaansa, ettei mua sattuisi ja minä makaan jalat auki yrittäen olla mahdollisimman rento, ettei sattuisi niin paljon. Teemme usein niin, että hän nuolee mut orkkuun ensin ja sitten naimme. Sen jälkeen hän hyväilee mua sormilla tai sauvalla uudelleen. Saan sillä tavalla. Jossakin vaiheessa olin aivan totaalisen kypsä ja ajattelin jo, etten jaksa tällaista suhdetta, mutta nyt olen jotenkin tottunut, että meidän seksimme on tuollaista. Kieltämättä joskus kaipaisin kunnon panoa, jossa voisin liikkua itsekin ja mies voisi liikkua kunnolla. Sellaistakin on joskus elämässä ollut...muistan hämärästi. ;)
 
Kylläpä
nyt ovat hyvinkin hiljaa kaikki ne ""isojen"" vehkeiden omistajat, jotka täällä alituiseen kehuskelevat ""sen"" koolla? Kerrankin kun olisi naiset teidän apuanne tarvinneet! Mutta paha neuvoa,kun housuissa lepää prinssin nakki sen ""ison"" tilalla, hah!
 
mittailija
""Kylläpä! Stondiksessa paks.5cm ""

Höh, rekkamies nyt kuvittelee ihan liikoja omasta vehkeestään...
Ei tuo nyt ole vielä mikään liian paksu.

Eli minkä paksuisia ne palstan rouville oikeasti tuskaa tuottavat parrut oikein on?
 
Kätilövaimo Sifra
Juttu on legendaa. Koskaan ei ole niin paksu, ettei hyvin mahdu. Nainen vain ei osaa olla kiihottunut. Jokin kouristus tässä lienee. Lapsen keskikokoinen pää on 34-35 cm ympärysmitaltaan, eikä koskaan ole vaginasta kiinni tuo syntyminen. Aina mahtuu. Lantion luinen kanava voi olla epämuodotunut tai ahdas, mutta eipä ikinä ole nähty liian ahdasta vaginaa.
Jopa 40 vcm halkaisiljaltaa oleva pää mahtuu kivasti tulemaan.
Harjoiltelkaa nyt ihmispoloiset ja nauttikaa ja lähtekää liikkeelle siitä, että ser onnistuu. Ensi hyvät liukkarit ja myöhemmin niitä ei tarvita. Mistään venyttämisestä ei ole kyse.Joustaahan se, ilman muuta. Onnea matkaa ja jännitys jollain lailla pois. On se nyt kun miestä syyllistetään liian paksustakin, vaikka se paksu on maailman ihanimpia asioita:
 

Yhteistyössä