Liian paksu

  • Viestiketjun aloittaja Tuulikki
  • Ensimmäinen viesti
;)
Noh, en tiedä kun en ole koskaan halunnut ruveta mittanauhan kanssa miestäni mittailemaan, mutta jos laitan sormeni sen ympärille, niin en saa keskisormianikaan aivan yhteen. Eli paksu on...
 
Rekkamies
Mittailija! Kuka väittänyt et 5cm liian paksu? Se oli vastaus sille yhdelle, ku sano et eijät ei kertoile mittoja! Sit niille eräille naisille: paksuus/ läpimitta, on ihan eri kuin ympärysmitta! Teidän mitoilla äijienne kullit on hel-ve-tin paksuja. Pientä rajaa, kaikki ei me läpi, eikä läpeen!
 
Miina
Tsot tsot nyt, veistelijät.
Kätilöltä tuli ihan asiallinen vastaus. Naisen paikat venyy, aina. Jos eivät venyisi ja väljenisi, ei yksikään lapsi syntyisi alapään kautta.

Alkuaan tiukat paikat väljenevät vähitellen, hellästi ja hitaasti nautiskellen vaan, Kunhan opit luottavaisesti rentoutumaan kokonaan, ongelma on poistunut. Sitten lapsen synnyttyä ihmettelet itsekin, että saispa paikat piukaksi, supistuuko ne ikinä! Ja taas on luonto järjestänyt asiat niin, että supistuu kyllä, ihan sopivaksi, samoin hieman aikaa vieden.

Eihän tästä ole kauankaan, kun yksi mies valitteli täällä vaimonsa synnytyksessä löysiksi venyneitä paikkoja. Järkikin sanoo, että aikaa se palautuminen vie.

Mikään paikka ihmiskehossa ei ole niin joustava ja mukautuva kuin emätin.
 
Tuulikki
Tarkkaa mittatietoa ei löydy, koska sitä en ole mitannut.
Reilusti paksumpi kuitenkin, kuin mitä ikään olen nähnyt elävänä tai kuvissa.
Lieneekö joku luonnonoikku ? Paksu, mutta ei mikään pitkä. Pienempi kuin kahvikupin halkaisija, mutta suurempi kuin mokkakupin. Hih:)
Korostan vielä, että kukaan muu mies ei ole minua kullillaan satuttanut.
 
Lilly
Minunkin siippani kalu on todella paksu ja pitkä. Eka kerroilla tuntui, ettei se mahdu kunnolla sisään, vaikka olen synnyttänyt. Paikat ovat tiukat, ovat pienempikaluiset todenneet. Lisäksi rakastelumme kestävät kauan, koskei mieheni ole helpostilaukeavaa sorttia. Kieltämättä ajan kanssa olen tottunut hänen suureen elimeen. Olen oppinut nauttimaan monipuolisesta seksistä hänen kanssaan, leuat eivät enää paljoa kipeydy imiessä ja on tosi kiihottavaa, kun iso kalu liukuu sisällä, nam! Rentoudu ja käytä apuna liukasteita tarvittaessa. Mikäli jännität jo ennen aktia, se vaikeuttaa koko toimitusta. Tsemppiä! Minä ainakin nautin kympillä. On sattunut niin pieni kaluinen kaveri kerran kohdalle, että pikkurillinikin oli pidempi ja paksumpi sekä lisäksi laukesi heti huulille päästyä! Ei ollut paljoa lapsille kertomista ja kaveri olikin piakkoin historiatieto!
 
vierailija
Omassa ympärysmitta 16-17 cm ja helposti uppoaa. Joskus saa pistää pari sormeakin kaveriksi. Näin pienimunaisena, suosittelen vaseliinia ja kakkoseen. Silloin ei tarvita sormia avuksi.
 

Yhteistyössä