Liian paljastava paita "tavalliseen" vapaa-ajan käyttöön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milpero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tykkäisin jostain ton tapasesta mutta pitäisin alla valkoista narutoppia :) En kuiteskaan ihan tavallisessa käytössä tykkäis et rintsikat vilkkuu alta, bilejutut on asia erikseen.

Laittaisin tuon kanssa sellaisen ihonvärisen narutopin eli se ei näkyisi tuolta alta juuri ollenkaan. Silloin voisi huoletta käyttää missä vaan!

Mun mielestä sinne alle käy nimenomaan valkoinen eikä mikään ihonvärinen. Ei sitä toppia tarvitse mitenkään peitellä, se vain antaa hyvän lisäsäväyksen ja kerrostuneisuuden :)

Ja mikäli muuten vaatteet trimmaa yhteen, tuonne alle voisin laittaa jopa ihan pinkin topin :)

En niinkään avonaisuutta meinannutkaan, vaan läpinäkyvyyttä :). Toinen paita alla minusta jollain tapaa "syö" paitaa, en tiedä miksi, ehkä se on vain mun päässä :D.

huomasinkin, ettet edes sen avonaisuuden perään kysellyt, itsellä ensimmäinen ajatus paljastavasta vain oli avonainen:D
Tuosta toisesta paidasta alla on vaikea näkemättä sanoa,mutta jos paidasta kuultaa rintsikat läpi niin minusta silloin on liian paljastava arkikäyttöön.

Arkikäytössä voi alle laittaa topin. Menomenoon vaikka sellaisen bandeau-topin jossain kesäisessä värissä, saa kuultaakin läpi :)

Juuri ihailin tänään koulussa tyttöä, jolla oli yllään tuon tapainen paita, alla musta bandeau-toppi ja alaosana viininpunainen, tuulessa hulmuava maksihame. Jalassa matalat sandaalit, olalla punoskassi ja päässä aurinkolasit. Oli niin kesäinen mutta tyylikäs ilmestys, että heti alkoi tekemään mieli käydä ostamassa samanlaiset vaatteet :D

Yhteistyössä