Liian suuri ikäero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja desiree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aadan äiti:
Ei kai tuo nyt mikään paha ikäero ole....eipä ne samanikäisetkään aina kovin hyvin pärjää :whistle:

Ei pärjää ei.Mä vaan tiiän,että saan vastata miljoonat miljoonat kerrat tohon,että eikö mies ole liian vanha.Varsinkin kaverit utelee ja ihmettelee...
Miksi ei saisi olla onnellinen ilman ikärajaa?

No appiukolla ja sen tyttöystävällä on 19 vuotta ikäeroa ja mulla on kaveri, jonka miehen vanimmat lapset on äitipuoltaan vanhempia =)
Just olin reissussa naisen kanssa, joka on 13 vuotta miestään vanhempi.
ihmiset unohtaa pian sen iän, aluksi vaan pitää toohottaa edes jostain, ja kos ei muuta aihetta ole, niin iästä sitten!

Eiköhän tärkeintä ole, että kemiat pelaa yhteen ja yhdessä on hyvä olla. Siihen ei ole muilla mitään sanomista.

Mun äiti oli 15v. kun alkoi seurustella 14 vuotta vanhemman isäni kanssa. Olivat yhdessä yli 20 vuotta ja saivat kolme lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Eiköhän tärkeintä ole, että kemiat pelaa yhteen ja yhdessä on hyvä olla. Siihen ei ole muilla mitään sanomista.

Mun äiti oli 15v. kun alkoi seurustella 14 vuotta vanhemman isäni kanssa. Olivat yhdessä yli 20 vuotta ja saivat kolme lasta.

Eikö tuossa tapauksessa äitisi vanhemmat sanoneet mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Eikö tuossa tapauksessa äitisi vanhemmat sanoneet mitään?

Eivät kai ole sanoneet mitään. Äiti muutti aika pian pois kotoa isän luo.

Alkuperäinen kirjoittaja desiree:
Nainen 33 Mies 48?
Kaikki miettii,kun on "noin"suuri ikäero,et onnnistutaanko me.
Entäs te?

eihän se kuullu kenellekään yhtikäs mitään...toi ikäero jos teillä jos menee poikki niin on varmaan muut syyt kun että meillä oli niin paljon ikäeroa...kääntäkää se eduksenne ja olkaa siitä pikemminkin ylpeitä ja antakaa toisten ihmetellä jos haluavat..toisesta sisään ja toisesta ulos...

luottakaa suhteenne lujuuteen....

Tapasin kolme vuotta sitten miehen, joka on minua 17 vuotta vanhempi. Olin silloin 22-vuotias ja erittäin ihastunut, mutta loppujen lopuksi ajattelin kuitenkin, että ikäero on aivan liian suuri. Pohdin että max. 10 vuotta sai kelvata rajaksi.
Nyt olen 25-vuotta ja taas ihastunut samaan mieheen. Ja eikä ikäero siitä odottamalla varmasti pienene?! Mutta muuttuuko ajatusmaailma iän myötä jollain tavalla? :D
Kuuntelisin mielipiteitänne mielenkiinnolla, vaikkakin muodostan kyllä itse oman mielipiteen asiasta...minähän se omat rajani/ rajoitteeni asetan. Tosin tuntuu, että mitä enemmän itselle ikää tulee, sitä nuoremmalta nuo "vanhat" vaikuttavat... =)

Ja onko kellään kokemusta mitä se ikäero merkitsee sitten vanhemmalla iällä? Silloin kun toinen on lähempänä 50 ja toinen lähempänä 70? Nyt kaivataan kokemuksen syvää rintaääntä..