Liian suuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sekin

Vieras
Olen tapaillut muutaman kuukauden erästä miestä ja päädyimme viikko sitten sänkypuuhiin ja mulla on vieläkin paikat aivan kipeinä, koska hänellä oli niin suuri :( En tiedä pystynkö jatkamaan tapailuamme, vaikka kovasti tahtoisin sillä hän on ihana! Mutta jos näin paljon sattuu sänkypuuhat niin...

Voi se ihan todellinen ongelma olla tuokin. Itsekin vastaavaan törmännyt ja olihan se seksi taivaallista silloin kun alkulämmittelyt oli hoidettu viimeisen päälle ja asentona oli lähetyssaarnaaja... Mutta kyllä se elämää rajoitti. Pikapanot ym. extempore-meininki ei just tullu kysymykseenkään koska puolikuivana vetely sattui, takaapäin sattui kun mies oikein innostui, ratsastaessa sai himmailla koko ajan.. Suihinotto alkoi pidemmän päälle sattua leukaniveliin kun se oli niin paksu...

Mulla oli 10 v. liian isomunainen mies ja aina piti seksi suunnitella tarkkaan. Ja paikat piti olla kunnossa, paljon liukkaria jne. Nyt on pienikokoisempi mies ja ihan naurattaa nuo vehkeen koosta puhujat. Niin paljon ihanampaa seksiä pienikokoisempien kanssa ;)

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Mun miehellä on 22-senttinen, ja ihan hyvin sänkypuuhat onnistuu. Pitää vaan olla aina tarpeeksi liukkaria tai vaihtoehtoisesti tarpeeksi kostunut, ja pitää osata sanoa miehelle, jos sattuu. Kyllä siihen tottuu, älä vielä luovuta :) Sano vaikka miehelle, että on sen verran iso että pitää ottaa vähän varovaisemmin, ja yhdessä opettelette sitten kuinka saatte hommat toimimaan ilman kipua.

Uusimmat

Yhteistyössä