Liian tyydyttynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen34

Vieras
Hei, minulla on toisaalta "positiivinen" ongelma mutta ongelma silti. Seksielämäni rakkaani kanssa on todella tyydyttävää ja harrastamme sitä 3-4 kertaa viikossa.

Ongelmani on, että yhdynnässä saan 4-6 orgasmia ja ne vie totaalisesti voimani. Tämä johtaa siihen etten kertakaikkiaan jaksa vaikka haluaisin kun mieheni tekee aloitetta. Tällä tahdilla minulle riittäisi 1-2 kertaa viikossa, mutta mieheni toivoo useammin. Pelkään että tästä voi muodostua meille ongelma.

Hei, minulla on toisaalta "positiivinen" ongelma mutta ongelma silti. Seksielämäni rakkaani kanssa on todella tyydyttävää ja harrastamme sitä 3-4 kertaa viikossa.

Ongelmani on, että yhdynnässä saan 4-6 orgasmia ja ne vie totaalisesti voimani. Tämä johtaa siihen etten kertakaikkiaan jaksa vaikka haluaisin kun mieheni tekee aloitetta. Tällä tahdilla minulle riittäisi 1-2 kertaa viikossa, mutta mieheni toivoo useammin. Pelkään että tästä voi muodostua meille ongelma.

Vaihdan mielelläni osia sinun kanssasi. Itse saan todella työstää että saan sen yhdenkin...

Viimeksi muokattu:
Kokeilkaa sitä yleistä naisten tapaa olla sängyssä.
Olkaa ihan paikallanne.
Älkää juurikaan innostu asiasta.
Mies vaan hoitelee hommansa.
Tee ainakin niillä viikon 3-4 kerralla tuollalailla.
Tuskin se kovinpaljoa rasittaa, jos kokoajan makaa selällään, vaikka orgasmikin tulisi.
Jos tämä ei tehoa, niin mene kuntolenkille kuntoa kohentamaan.
Kyllä jaksaa taas orgasmoida.

Vaimoni sanoi aikoinaan samassa tilanteessa että voitasko me mitenkään myydä tuota minun aktiivisuuttani hänen naisystävilleen, niillä kun on jatkuvaa pulaa seksistä.

En minäkään oikein osaa samaistua AP:n ongelmaan, koska joudun tosissani tekemään töitä, että saan edes yhden orgasmin. Usein kiihkeä sessio päätyy siihen, että mies saa mahtavat orkut ja minä jään ilman. Tosin meillä onkin niin päin, että minä haluaisinkin seksiä vaikka 5 kertaa päivässä, mutta miehelle riittäisi se kerran viikossa.

Minustakin paras ratkaisu on se, että jos mies ei suostu masturboimaan, niin anna seksiä vain "lahnatyylillä" eli mies ikäänkuin masturboi käyttämällä sinun kehoasi. Voit myös tyydyttää miehen väliaikoina kädellä, suulla, pepulla, rintojen välillä jne. Olisko tässäkin joku kultainen keskitie eli annat jalkoväliäsi silloin, kun sinulla tekee mieli (esim. 1-2 kertaa viikossa) ja kerran viikossa annat miehelle seksiä (muu kuin yhdyntä) ja loput 1-2 kertaa mies masturboi itse.

Jaksaisitko muilla keinoin tyydyttää miehesi, siis suuseksillä. Hän olisi tyytyväinen ja sinut vietäisiin orgasmiin harvemmin. Olisitte kuitenkin yhdessä.

Meillä "ongelma" ratkaistiin niin että mies hidastaa tahtia juur ennen kuin saan orgasmin. Tällä tavalla saan orgasmin vain 2-3 kertaa :) Auttoi huomattavasti uupumukseeni seksin jälkeen