liian vahva plussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaam

Vieras
Eli, mun kierto on 28 päivää. Kp 24 sain Sofi testiin (herkkyys 25) lähes kontrolliviivaa vastaavan viivan. Kp 26/28 viiva oli jo hiukan kontrolliviivaa vahvempi ja digitesti näytti raskaana 2-3. Nyt olen aivan ymmällään ja peloissani. Edellisestä kierrosta raskaus ei ole voinut alkaa, koska testasin tässä kierrossa ovista eikä sitä löytynyt ja mulla myös ovistestit on näyttäny aina ennen raskauden.Mietityttää että tämä ois rypäleraskaus...Onko kenelläkään ollut noin vahvoja plussia näin aikaisin ja silti ollut normaaliraskaus kyseessä?

Kiitos vastauksesta, jotenkin en vaan voi ymmärtää että miten tuo on mahdollista. Meillä ekasta raskaus saanut alkunsa ivf:llä neljän vuoden yrityksen jälkeen, toka täysin luomusti ja helposti vielä ja nyt tämä raskaus yk4. Tässä kierrossa oli käytössä luontaistuote gelee royale ja oon joskus kuullu sen aikaistaneen ovulaatiota. Kaksoset tuli mieleen, mutta se ois kyllä aika uskomatonta tällä meidän historialla. Mielellään kuulisin vielä muiden kokemuksia.

Mulla oli tosi vahva viiva jo 4 päivää ennen kuukautisten oletettua alkua. Terve poika syntyi. Joskus jostain luin, että pojasta saattaa tulla vahvempi viiva ja aikaisemmin. Saattaa olla ihan hölynpölyä, mutta itsellä tosiaan vahva viiva jo todella aikaisin. Ovulaatiopäivän tiesin hyvin. Alussa itsekin mietiskelin, että onko kaksosraskaus tai muuten jotain poikkeavaa, mutta kaikki oli paremmin kuin hyvin. Joten älä hätäile tai turhaan murehdi. :)

Onnea plussasta :)

Mulla tämä viimenen raskaus anto tosi vahvat viivat aikasessa vaiheessa. Digi näytti 4 päivää oletettujen menkkojen alkamisen jälkeen jo +3 vko.
Meillä on aikasempi raskaus alkanut kolmoisraskautena eikä siitäkään noin vahvoja viivoja tullut.
Kaikki oli kuitenkin normisti, rv6+0 eka ultra ja 1vauvan alku, rv9 kontrolli historian vuoksi ja edelleen 1sikiö kuten myös muut ultrat ja yksi sieltä syntyikin :)

Yhteistyössä