Liikaa seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja n27
  • Ensimmäinen viesti
Liinu
Meillä on sama kolme kuukautta takana ja 2 kertaa päivässä ei ole (ainakaan tässä vaiheessa vielä) kummallekaan liikaa. Päinvastoin, yritetään jatkuvasti raivata lisää yhteistä aikaa. Tämä on mihin tahansa väliin typerä veto, mutta olen joskus kuullut sanottavan että samankaltaiset ihmiset vetävät toisiaan puoleensa. Toivon koko sydämestäni että tuota voisi soveltaa myös parien seksielämässä. Mieheni haluaa yhtä paljon kuin minä, ollaan umpirakastuneita ja sängyssä/missä lie sisäkkäin aina kun vain on mahdollista.

Parisuhteessa toki pitää osata tehdä kompromisseja, mutta muistaa kuitenkin mitä itse haluaa. Ja osata kertoa siitä. Kauniisti.

 
Mies 23
Siis mihin tää maailma on menossa kun naiset alkaa jättämään miehiä seksin takia. Rakkaus on tunne kahden ihmisen välillä ja seksi on vain asia mitä kaksi ihmistä voi toistensa kanssa harrastaa. Ennen miehet ruinas naisilta ja nykyää naiset miehiltä. Kyllä on päässä vikaa ja elämä rikkinäinen jos ainoo mikä toisessa sukupuolessa kiinnostaa on seksi. Hallitkaa halujanne sitten vaikka masturboimalla mut tollanen et 55+ vuotiaat naiset tulee kommentoimaan kuinka panevat joka päivä niin voin vain kuvitella mikälaisia bubiruusuja näit foorumeit lukee. Kyllähän sitä saa toista ihmistä haluta mut kyllä ainakin itselle tulisi olo että nyt menee vähän yli omat halut jos ainakun avovaimoni näkisin niin oltais sängyssä. Eks parisuhteen pitänyt perustua omistautumiselle, rehellisyydelle ja rakkaudelle eikä helvetti omien halujensa tyydyttämiselle. Itse ainakin seurustelen ja asun yhdessä avovaimoni kanssa ja vaikka meilläkin halut ei aina kohtaa niin mä meen tän naisen kanssa naimisiin, en hänen värkkinsä kanssa.
 
Mies 23
Ja lisään vielä että on se kumma jos 50+ ihmiset alkaa kyseenalaistamaan toisten seksuaalista suuntautumista seksin määrän perusteella. Mihin ne aikuiset on kadonnut koska kuulostatte enemmän 15 vuotiailta ja tää koko keskustelu peruskoululaisten välitunti puheilta. Suosittelen menemään puhumaan vaikka parisuhde terapiaan jos alkaa mielenkiinto loppua toisesta koska ei seksiä saa tarpeeks..
 

Yhteistyössä