Liikelaskennasta, pitääkö lähteä sairaalaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pippi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pippi"

Vieras
Vauva on eilisen ja tämän päivän liikkunut aika laiskasti. Sain tunti sitten vauvan liikkumaan syömällä sokeria ja tönimällä vauvaa, mutta hän teki vain muutaman liikkeen eikä ole sen jälkeen taas liikkunut. Tönimällä vauvaa hänet kyllä saa liikkeelle, mutta "vapaaehtoisesti" ei tunnu nyt liikkuvan. Pitäisikö lähteä näytille? Voinko odottaa viiteen asti ja kuulostella liikkeitä? Mies tulee silloin töistä ja päästäisiin autolla sairaalaan. Niin ja 41. viikolla ollaan.

Oletko laskenut montako liikettä tunnissa tulee? Tuo vähemmän liikkuminen voi meinaa enteillä myös synnytyksen käynnistymistä. Meillä tuo viimeinen liikkui tosi vähän pari viimeistä päivää.

Meillä on kanssa kaikki 3 olleet hiljasia pari päivää ennen synnytystä, joten voisin vaikka onnitella :) mutta jos epäillyttää niin soita sairaalaan ja kyllä siellä voi käydä näytillä jo noilla viikoilla.

No siis mä menisin kyllä näytille jos ei tuu tarpeeks liikkeitä.
Täältä löytyy hyvät ohjeet: http://www.hus.fi/default.asp?path=1;32;660;546;957;27795;27803;27837;27838;27900;27903;27904&voucher=48150265-7846-4FD7-B882-442996DCB9C8

Soita synnärille! Niinhän ne monet sanoo että vauva hiljenee ennen synnytystä, mutta mistäs sen tietää, vaikka olisi istukka kalkkeutunut ja toiminnassa jo häikkää? Mulla 4 lasta eikä ne ole hiljenneet, vaan salissakin monottaneet anturia, kun oon käyrässä ollut.

Voi enteillä synnytystä ja se liike mitä tulis tuntea on 10 liikettä/tunti.
Meilläkään ei liikkeitä tuntunut kuin 3 tunnissa ja olinkin 6cm auki..
Soita synnärille :)

Yhteistyössä