Hae Anna.fi-sivustolta

Liikkumiseen/hyvinvointiin aktivoiva lahja äidille?

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä tytär..., 23.11.2016.

1. tytär... Vierailija

Heitelkäähän ideoita joululahjaan, joka saisi saajansa innostumaan liikunnasta tai hyvinvoinnista yleisesti?
    Äitini valittelee kertynyttä ylipainoa; tähän on syynä jalan leikkaus joka romahdutti liikunnan harrastamisen, sekä vanha selkävamma. Hän on kuusikymppinen, kävi aiemmin innokkaasti kuntosalilla mutta lopetti koska se ei tehnyt hyvää noille entisille vaivoille, lenkkeilisi mielellään kun vain jalka kestäisi, uimisesta ei oikein pidä vaikka se hyväksi olisi... Äiti on todella kiinnostunut kaikesta hyvinvointiin liittyvästä, lueskellut paljon ravitsemuksesta jne. En usko että hän käyttäisi mitään aktiivisuusranneketta, ja hän saa työpaikkansa puolesta liikuntaseteleitä joten minun on vähän turhaa hankkia mitään salijäsenyyttä tms koska en tiedä mitä liikuntaa hän mielellään harrastaisi.

Olen vähän huolissani, koska entinen reipas liikkuja on nyt täysin jämähtänyt työväsymyksen ja tuon leikkauksen jäljiltä, jostain pitäisi saada potku liikkeelle jälleen! :)

2. mene kaveriksi Vierailija

Jos asut lähellä äitiäsi, mitäpä jos antaisit hänelle lahjaksi aikaasi ja menisit äidillesi lenkkikaveriksi muutamana iltana viikossa?
    Saisit itsekin samalla liikuntaa ja raitista ilmaa.

3. Suosittelisin kuitenkin tuota aktiivisuusrannekketta: se voisi innostaa äitiäsi liikkumaan uudelleen! Itse otin rannekkeen käyttöön vuosi sitten ja olen huomannut, että liikun huomattavasti enemmän. Kyllä se päivätavoitteen ylittäminen innostaa liikkumaan eri tavoin. Lisäksi siitä on mielenkiintoista seurata yöunen määrää. Toisaalta se vähän vaatii (ainakin tämä ranneke) sen, että on mobiilisovellus ja/tai tietokone....

Aktiivisuusranneke + sauvakävelysauvat!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri