Liikunta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Millä ihmeellä mä jaksaisin alkaa urheilla kunnolla,tekis mieli mennä salille mut kotiäiteellä ei rahaa moisee,ja olen kyllästynyt kulkemaan aina samaa lenkkiä lähiympäristössä-mielessä kummiskin et pitäis laihduttaa10-15kg....auttakaa nyt miten saan taas innon liikkumiseen

Itse rakastan myös tosipaljon liikkumista..

Kun olin viellä kotona niin käytii tosi usein lastenkanssa ulkona, mut kyl me riehuttiin ja leikittiin.. Et en vaan istuksinu ja kattonu ku he leikkisivät.
Ostin myös kotiin crosstreinerin ja sillä saanu hikeä pintaan.. suosittelen...

Ja tietty myös katsoo mitä suuhun pistää ja se ruokarytmi ois tärkee. Kun epäsäännölliset ruoka-ajat ei tee hyvää elimistölle.

Ainakin Hesassa alko just ilmoittautuminen työväenopiston kursseille eikä paljoa maksa ja tarjontaa on. Muutkin harrastusryhmän aloittelevat kohta, joten katsele ap mitä paikkakunnallasi on tarjolla mm. uimahallien yhteydessä kuntosalitkin on yleensä edullisempia kuin kuntoklubit. Kun saat itseäsi vähän niskasta kiinni ja liikkumaan, niin sitten sitä "elämän parasta huumetta" on saatava vaan lisää ja lisaa ja sekös ei haittaa. Tsemppiä liikkumiseen!

Yhteistyössä