LIITON TYÖTTÖMYYSRAHA APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en tiiä, mutta pam:lla ainakin niin, että täytetään päivärahahakemusta 4viikkoa tai koko kalenterikuukausi.. ja aika nopeasti on raha tilillä, pikkusen päälle viikko siitä kun olen palauttanut lapun

ensin on pidettävä lomat jos on,sit on 7 päivän omavastuu. Sit niiden jälkeen 4 viikkoa täytät työtön lappua ja noin viikko siitä on rahat. Riippuen siitä onko kassassa ruuhkaa että miten ehtivät käsitellä.

JHL:ltä tulee aika nopeesti, siis siellä on lyhyet käsittelyajat. Kuitenkin pitää ekka täyttää 4 viikkoa työtön lappua, mulla tais mennä vajaa 2 viikkoa lapun lähettämisestä, niin rahat oli tilillä.

onko sulla lomapäiviä? ja vaikka olisikin niin ei haittaa. mä aloin lähettää sen omavastuuajan ja 2 viikon jakson jälkeen ekan lapun. Sitten sieltä tulee vaan ilmoitus että ette saa lomapäivien ajalta korvauksia ja sitten siinä lukee koska alkaa liiton päivät juoksemaan.

Miulla meni PAM:ssa päätökseen siitä ekan lapun lähettämisestä melkein 3 kk...eli aika monta lappua (sen ekan 2 viikon pätkän ja muistaakseni 3 niitä 4 viikon lappuja) ehdin palauttaa ennen kuin tuli edes päätös..