I
Ihmeissään
Vieras
Mieheni oli pitkään naimisissa, ollut koko ikänsä samna naisen kanssa. Heillä yhteisiä lapsia kaksi kappaletta. Viimeiset vuodet hän ei kuulemma saanut avioliitostaan mitään tunnetta irti, se vain oli, ja elämä keskittyi arjen pyöritykseen. Puolisoiden väliltä puuttui intohimo, kunnioitus ja lopulta myös rakkaus. Miehelläni alkoi olla yhteyksiä muihin naisiin; viatonta yhtetydenpitoa, muutamia yhden illan seksi juttuja ja myös pari salasuhdettakin. Tämä kaikki siis ennen minua. Sitten minä tulin kuvioihin työn kautta; olimme jonkun verran tekemisissä, mies flirttaili minulle, ihastuimme ja lopulta mopo karkasi käsistä ja rakastuimme. Mies otti avioeron ja me menimme yhteen. Tästä on nyt noin 3 vuotta.
Olenko mielestänne hajoittanut perheen, rikkonut liiton?
Mieheni ex-vaimo on katkera ja syyttää tietenkin minua perheen hajoamisesta. Hän ei tiedä miehen aiemmista seikkailuista. Luulee olleensa luotettavassa suhteessa ennen minua. Näinhän ei ole. Koska lasten vuoksi joudumme olemaan tekemisissä, ex-vaimon katkera käyttäytyminen vaikuttaa epäsuotuisasti uusperhe-elämään ja lapsiin. Tämä vaivaa minua välillä. Ja siksi mietinkin että pitäisikö ex-vaimolle kertoa että suhde ei ollut kunnollinen ennen minuakaan, vaan vieraita naisia oli muitakin.. Jos siihen ei olisi tullut väliin minua, siihen olisi todennäköisesti tullut joku muu. Mitä mieltä olette?
Olenko mielestänne hajoittanut perheen, rikkonut liiton?
Mieheni ex-vaimo on katkera ja syyttää tietenkin minua perheen hajoamisesta. Hän ei tiedä miehen aiemmista seikkailuista. Luulee olleensa luotettavassa suhteessa ennen minua. Näinhän ei ole. Koska lasten vuoksi joudumme olemaan tekemisissä, ex-vaimon katkera käyttäytyminen vaikuttaa epäsuotuisasti uusperhe-elämään ja lapsiin. Tämä vaivaa minua välillä. Ja siksi mietinkin että pitäisikö ex-vaimolle kertoa että suhde ei ollut kunnollinen ennen minuakaan, vaan vieraita naisia oli muitakin.. Jos siihen ei olisi tullut väliin minua, siihen olisi todennäköisesti tullut joku muu. Mitä mieltä olette?