liittyen seksiin... suuseksiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
meillä tällainen tilanne, olen seurustellut mieheni kanssa vuoden ja nyt on alkanut harmittaa eräs asia: minä nimittäin todella rakastan saadessani suuseksiä, mutta mieheni on suhteemme aikana antanut sitä n.3 kertaa, itse hän kyllä haluaa ja annankin hänelle joka kerta suuseksiä pitkään ja pidänkin sen antamisesta. olen yrittänyt vihjata miehelle siitä ,mutta hän ei ota kuuleviin korviinkaan asiaa. olen todella hygieeninen ,ja peseydyn aina ennen seksiä, suuseksin toivossa :/. tästä on kehittymässä ongelma ja mua ottaa pattiin.
neuvokaa miten puhua asiasta tai mitä tehdä ja miksi mies ei halua antaa suuseksiä?

Lopeta itsekin sen antaminen ja sitten sopikaa kerta jolloin annatte sitä molemmat, mies ensin ja sitten sinä tai sitten yhtä aikaa. Turhaan palvelet miestäsi jos ei sekään tee sulle sitä mitä haluat.

Seksissä on jokaisella sellainen ei-kohta, ikävää jos sun miehellä se on suuseksin antamisessa sulle.. sille ei oikeen voi silloin mitään. Ei toista voi pakottaa johonkin mitä ei halua tehdä.

olen kysynyt mieheltä tätä asiaa, että onko se inhottavaa hänelle, niin hän on vastannut että ei :/ hän ei myöskään helli rintojani tai muutakaan pahemmin, ainoastaan käyttää sormeaan.

Mä tykkään antaa ja saada. Mutta meillä se "ongelma" et mies ois heti antamassa kun aletaan hommiin ja mä en pysty heti vastaanottamaan enenkuin olen tarpeeksi kiihottunut.... Ongelma tääkin;)

mutta kun kyseessä ei ole halu vaan musta tuntuu ,että laiskuus... hän ei pahemmin muutenkaan esivalmistele mua, vaan käy melkein suoraan asiaan... olen asiasta hänelle sanonutkin ja muistaa tämän ehkä päivän kunnes taas palataan entiseen.

juu siis hän on melko itsekäs joissakin asioissa ja myös seksissä välillä... tosin hän aina mainostaa miten odottaa aina et mä tulen ennen kuin itse laukeaa, mutta se nyt on vain yksi osa seksissä... nainen ei ole mikään yksinkertainen kapistus kun tulee seksiin...

Jos omalle kohdalleni kuvittelisin vastaavan tilanteen niin voi kauhistus... oon meinaan niitä naisia jotka yhdynnässä ei saa, ainoastaan suuseksin avulla joten olisi varmaan aika kuiva meininki kaikin puolin. Onneksi, ONNEKSI, oma mieheni rakastaa suuseksin antamista.

Keskustele, keskustele, keskustele. Mies on joskus sanonut että vihjeet ei vaan miehille toimi, pitää sanoa suoraan. Toinen juttu on sitten se, että jos miehesi ei vaan tykkää antaa suuseksiä, niin mitä siinä sitten voi? Pakottaa? Kiristää? Toki toivottavaa olisi että vaikka ei siitä pitäisikään niin antaisi sitä silti, koska aina voi tulla tilanteita että ei niin kauheesti jostain tykkää, mutta tekee silti että se toinen olis tyytyväinen.

olen samaa mieltä =) ja minä en esim. tykkää beba jutuista, mutta koska mies tykkää aivan mielettömästi, niin olen hänen takiaan sitten taas suostunut siihen, tosin kyllä se nykyään ihan siedettävää on... alkaa vaan jo todella harmittaa tämä, koska minä en pääse kunnolla tunnelmaan, ja kun mulle ei riitä hiukan sormilla näppäily vaan tarvitsen kosketusta ,suutelua,sivelyä ja kaikki sävyt ,että mulla räjähtää nautinto :)

Yhteistyössä