Liityin facen sydänpyllyihin ja huhhuh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huuhuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huuhuu"

Vieras
suorastaan sairasta hommaa. siis maksavat ihan hirveitä summia KÄYTETYISTÄ vaatteista :O

SIis meillä on paljon noita kyseisiä vaatteita mutta mulle ne on vaan vaatteita, ei mitään aarteita, joista olisin valmis maksamaan käytettynä enemmän kuin mitä ne maksaa uutena :O

Mustakinouto nimi. Mä kans joku aika sitten sinne liityin myydäkseni pieneksi jääneitä meandin vaatteita mutta musta ne säännöt ja se systeemi sielä oli jotenki niin oudot että mä siirryin suosiolla huutonettiin myymään niinku ennenkin.

Hyi vitura! En liittyisi ikinä tuollaiseen lastenvaate-hifistelijöiden ryhmään. Mieluummin menen vaikka kauneushoitolaan sillä rahalla tai säästän rahani siihen vaiheeseen, kun teini-ikäinen vaatii multa jotain tiettyä vaatemerkkiä puukko kurkulla...

Hyi vitura! En liittyisi ikinä tuollaiseen lastenvaate-hifistelijöiden ryhmään. Mieluummin menen vaikka kauneushoitolaan sillä rahalla tai säästän rahani siihen vaiheeseen, kun teini-ikäinen vaatii multa jotain tiettyä vaatemerkkiä puukko kurkulla...
Näin. En kanssa ymmärrä miksi sen ikäisille pitää ostaa erikoisia vaatteita, joita ei todellaaan liikuta mihin on puettu.

Sydänpyllyissä myydään Me&I -lastenvaatteita. Ei kans pysty mitenkään käsittämään, miten joku maksaa jostain KÄYTETYSTÄ bodysta yli 20€! :O Ja niistä kaikista muista myös. Hintaa saatetaan pyytää jopa enemmän, mitä on aikoinaan ollut kutsuilla ja joku jopa vielä maksaa! No, eihän se hullu ole, joka pyytää, vaan se, joka maksaa :D

Yhteistyössä