P
petetty ja rikottu
Vieras
Niinpä siinä sitten kväi, se mitä aina olen pelännyt. Sain tietää, että mieheni on pettänyt minua. Kerran mennyt sänkyyn toisen kanssa, ei käyttänyt kumia, ei käynyt edes testeissä sen jälkeen!! Onko tuo tyhmyyttä, itsekkyyttä, vastuuttomuutta vai mitä?? Ajatteli kai, että kun asian unohtaa, sitä ei koskaan tapahtunutkaan.. En voi edes sanoin kuvailla miltä tämä tuntuu.. Ihminen, jonka olen luullut tuntevani, onkin joku aivan muu. Sain myös tietää, että viimeksi puoli vuotta sitten on suudellut toisen naisen kanssa. Uskomatonta tässä on se, että vain noin viikko sen jälkeen menimme katsomaan sormuksia. Mies sitä halusi. En ymmärrä.. meidän piti mennä ensi kesänä naimisiin. Mies on ollut koko ajan menossa naimisiin ja kiirehtinyt kaikkea, en minä. Kaiken tämän paljastuttua en tiedä mitä ajatella. Ärsyttää, kun olen aina ajatellut että jos toinen pettäisi, varsinkin niin että menee sänkyyn, jättäisin heti. Mutta eipä se niin helppoa olekaan. Tunnen olevani loukattu ja olo on jotenkin nöyryytetty, silti minä tässä hohhailen, että mitä tekisin. En tiedä voinko uskoa toisen jaloihin lupauksiin ja rakkauden tunnutsuksiin varsinkin kun ei osaa selittää miksi on suudellut toisia naisia. Tuon sänkyyn menemisen selittää sillä, että silloin meillä meni huonosti ja luuli silloin, että eroaisimme joka tapauksessa.. Sitten meni kännissä toisen kanssa sänkyyn. Se ei ole mikään puolustus.. Jotenkin tosi sekavat ja ristiriitaiset fiilikset.. Kun on kuvitellut viettävänsä toisen kanssa loppuelämänsä ja kuvitteli, että meillä on kaikki hyvin ja rakastetaan toisiamme aivan mielettömästi. Pystynköhän ikinä enää luottamaan keneenkän mieheen. Tuntuu että pettäminen on niin yleistä, että siitä on tullut ihmisten mielessä jo jotenkin hyväksyttävää. Mutta olenko mä ymmärtänyt jotain väärin, kun luulin että jos toista oikeasti rakastaa, ei edes tee mieli muita? kyllä mullekin on tarjouksia ja tilaisuuksia tullut vaikka hur mycket, mutta ei ole tehnyt edes mieli suudella ketään vierasta äijää. Saati sitten mennä sänkyyn. En tiedä miten kerron asian vanhemmilleni tai sukulaisilleni, en edes pysty kertomaan kaikille ystäville tästä kun jollain oudolla tavalla haluan suojella miestä. Ehkä mä kuitenkin ajattelen et jos vielä päästäis tämän yli, niin en halua että ihmiset tietävät tästä koska se luonnollisesti vaikuttaisi heidän käytökseensä ja suhtautumiseensa häntä kohtaan. Onko kohtalotovereita..? vai tarvitseeko edes kysyä!?