liivit painaa hermoon?? (rintaliivi asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
muilla sellaista ongelmaa et rintaliivit puristaa päällä. ihan sama minkälaiset liivit niin rinnan alta puristaa. sellainen terävä kipu joka säteilee muualle. tulee ainoastaa liivejä käytettäessä. meneekö mulla joku hermo rinnan alla ihan pinnassa joka painaa??
olen koettanut liivejä ihan liiviliikkeistä eikä ole löytynyt vielä sittenkään sopivia. olisiko kaarituettomat paremmat??
kaarituettomissa ei vaan taida olla topattua mallia joka suurentas rintaa?? mun koko kun on vaan 70 A

Tai sitten aina oikeesti väärän kokoiset liivit, kannattaa käydä jossain ihan oikeessa liivikaupassa ja ne katsoo oikeen koon.. mullakin oli liivien kanssa ongelmaa, kunnes selvisi että käytin aina väärän kokoisia eikä ollu tullut edes mieleen et koko saattais olla väärä, se voi olla ihan pienestä kiinni..

mulla tuntuu just samalle,otan yleensä liivit heti pois ku kotiin pääsen,koittanu eri malleja ja eri kokoja mut silti...
Mut se voi johtuu tosta^ refluksi/sappi vaivoista ihan oikeesti koska mullakin on varmaan jonkin sortin refluksi vaivaa(käynyt myös lääkäris) ja tulee sellanen painon tunne.ei tunnu kivalta tiedän.

mulla ollu haiman kans ongelmaa ja haima ja sappi tutkittu moneen kertaan ja vatsan alue eikä mitään ongelmaa ole löytyny. pitäskö kokeilla kokoa 70aa tai 65a tai aa.....

Mittaappa rintaliivin ympärys venyttämättä.Tukevan naisen rintaliivissä lukee esim. että ympärysmittä on 95, mutta kun mittaat niin se on 85 eli kymmenen senttiä puuttuu.Taitaa olla tuotannollisista syistä,että vähän niinkun "yhdenkoon liivejä, sopii kaikille " Niille ne sopivat, joiden ympärysmittä on 85 , jos laajempi, syntyy staasi kun rintaliivejä täytyy venyttää ja ei ihme jos painaa ja puristaa.Rintaliivien virheellinen kokomääritys on mielestäni suurin syy ongelmaan.

Miksi edes käyttää rintsikoita? Ihan turhat, paitsi jos todella on isot (roikkuvat) rinnat.

luomut rinnat on harvoin hyvännäköiset ilman kunnollisia (topattuja?) liivejä ...varsinkaan raskauksien, imetysten jälkeen..nuorenpana olivat omatkin rintani sellaiset, että en olisi varmaan tarvinnut liivejä, mutta nyt kolmen lapsen jälkeen näyttävät hyviltä vain kun on liivit päällä..:(

Mulla kaarituelliset painaa tosi ikävästi. Kaupoista ei tosiaan löydy kuin kaarituellisisia tai sitten kaarituettomia ihan luruja. Mulla on tasan yhdet hyvät pikkuisen topatut kaarituettomat. Inhoan myös liian suuria toppauksia. Pitää olla sellaiset pehmeät ilmn kaaritukua.