Likainen pimppi?

  • Viestiketjun aloittaja N.O
  • Ensimmäinen viesti
treasure
Jokaisella on oma arominsa, kuten joku jo ehti kirjoittamaan. Samoin makuun vaikuttaa se mitä suuhunsa laittaa. Jos tahtoo maistua hyvälle, syö paljon vihanneksia ja hedelmiä. Ravinnolla on merkitystä.
 
herkkuperse
Alkuperäinen kirjoittaja Ratkaisee:
Minulla puhtaus ratkaisee. Jos nainen huolehtii pimpin pesusta, niin ei se pahalle maistu vaan hyvälle.

Sitä en tiedä miten usein pitää pestä ja tiedän senkin että aina ennen aktia pesulla käynti voi olla rasittavaa.
entäs sitten kun otetaan pikaiset siellä sun täällä..esim. bussissa, puistossa, sovituskopissa..? tuskin monikaan on ehtinyt juuri ennen käydä pesulla...toista on silloin kun ollaan kotona ja voi käydä suihkussa juuri ennen aktia.
 
Make54
Nykyinen kyllä huolehtii,että pillu on puhdas.Vaunulla kun syödään se välillä kysyy saako jälkiruokaa jos ilmaisee miksei niin se painelee heti pillun PESULLU.Ei kuulemma tarvitse haistella vanhaa silliä.
 
mimosa_5
Hyihyi, eiköhän se alapää nyt sentään kuuluisi pestä vähintään kerran päivässä ja mielellään ennen aktia. Jos tietää, että kaupungilla hakee jotain random panoa pukukopissa, varmaan ennen matkalle lähtöä voisi pestä itsensä.

On kyllä juttua kuultu nuoristakin naisista, jotka eivät aja karvojaan, haisevat 3 päivän pesemättömyyden jälkeen sillille ja yleensäkin ovat sängyssä ihan lahnoja. Eipä ihme, että miehet kovasti ylistävät, kun saavat tarkkaan rajattua (tai kokovahattua) koloa, ja nainen on hyväntuoksuinen ja aktiivinen.

Kuulostaa ihan joltain fetissiltä tuo likaisen alapään maistelu - ei se hirveän hygieenistä ole. Muistaakseni ihan syöpäriski olisi epähygieenisyydessä.
 
Pekkkkkkk_a
Terveellä, puhtaalla ihmisellä nuo ruumiin ominaishajut - jotka ei tuoksu kukkasille ovat haluttavia, jos toinen muuten haluttaa tai rakastaa toista.

Jos ihminen tuoksuisi "sieltä" kukkasille, niin ajatus toisesta nuolemassa sieltä ei olisi yhtä kiihottava. Juuri se, että toinen nuolee alhaalta tekee siitä niin nautinnollista, kun silloin tietää, että toinen haluaa tai rakastaa minua, koska eihän muuten ihminen suostuisi tuolta nuolemaan, kun luontaisesti nuo hajut eivät ole itsessään miellyttäviä - niistä tulee miellyttäviä kun toista haluaa tai rakastaa... tuolloin ne itseasiassa kiihottavat lisää.

Jos hygieniasta ei huolehdita, niin silloin ei voida enää munan tai pimpsan hajusta puhua edes, vaan silloin siellä haisee jo ihan muut jutut, eli bakteerit ja lika.

Lian tai bakteerien hajuista ei kuulu tykätäkään, joten jos suuseksiä haluaa puolin tai toisin, niin kohteliasta on peseytyä... muuten toinen voi alkaa luulla, että toisen alapää haisee normaalistikin ihan hirvittävälle. Sillä nuo alapään hajut voi olla aika hirvittäviä myös... samoin kuin vaikka suun, jos ei pestä hampaita tai kieltä.
 
visitor
Hyihyi, eiköhän se alapää nyt sentään kuuluisi pestä vähintään kerran päivässä ja mielellään ennen aktia. Jos tietää, että kaupungilla hakee jotain random panoa pukukopissa, varmaan ennen matkalle lähtöä voisi pestä itsensä.

On kyllä juttua kuultu nuoristakin naisista, jotka eivät aja karvojaan, haisevat 3 päivän pesemättömyyden jälkeen sillille ja yleensäkin ovat sängyssä ihan lahnoja. Eipä ihme, että miehet kovasti ylistävät, kun saavat tarkkaan rajattua (tai kokovahattua) koloa, ja nainen on hyväntuoksuinen ja aktiivinen.

Kuulostaa ihan joltain fetissiltä tuo likaisen alapään maistelu - ei se hirveän hygieenistä ole. Muistaakseni ihan syöpäriski olisi epähygieenisyydessä.
ja kyllä on sitten kyseessä aivan helv sairas fetissi. jos joku tosissaan voi sanoa että pitää likasen pillun nuolemisesta ni ei sitä kyllä ääneen kannata ihan joka paikas sanoo. hyi vittu mikä bakreeri pesä! ihme jos kieles on vielä tallella. monesti pestykin pillu haisee ihan riittävästi ja kun oikein rupes miettii tota likasen pillun nuolemista ni kyllä on oksennuksessa pidättelemistä. toisaalta olet myös lahja naisille koska harvemmin olen saanut maistaa hyvän tuoksusta pimppiä.
 
Viimeksi muokattu:
mangolia-asS
entäs sitten kun otetaan pikaiset siellä sun täällä..esim. bussissa, puistossa, sovituskopissa..? tuskin monikaan on ehtinyt juuri ennen käydä pesulla...toista on silloin kun ollaan kotona ja voi käydä suihkussa juuri ennen aktia.
miksi sina pida sexia niin vahana? Etta pitaa olla niin kuin pikku kissa tai koira joka tekee siella taalla? Kukaan ei , muu kuion sex addiction tai huumeissa/alkoholissa oleva persoonaa tee silla tavalla kuin sina.
 
Viimeksi muokattu:
30+posliini mies
Nyt on ihan pakko kaantya taman palstan puoleen ja kysya neuvoa, tai lahinna purkaa hammastysta tanne. Viikonloppuna kavi selville nyt sitten syy siihen minka takia poikaystavani ei ole halunnut antaa suuseksia minulle, on koitellut valtella sita kaikin keinoin.

Han kertoi etta han on sita kerran koittanut eika siita pitanyt. Kysyin etta mikset, oliko maku syyna vai mita? Han mietti etta saattoi olla kyseessa tama nimenomainen yksilo, ei ollut kuulemma kiva kokemus ja tama maku oli syyna siihen. Ex-tyttoystaviensa kanssa ei ole harrastanut suuseksia, tai lahinna antanut, ei ole kuulemma ollut tullut edes puhetta asiasta... Olen siis ensimmainen joka nostaa kissan pyodalle.

Mies on halukas yrittaa mutta haluaa ottaa asian rauhallisesti ja ymmarran etta pakottaa ei sovi.

Itsekseni olen vain tassa miettinyt etta miten likainen nainen voi olla etta tallaisen reaktion mies saa? toisekseen ihmettelen niita entisia tyttoystavia jotka eivat ole suuseksia edes kaivanneet, minulle se on elaman suola ja ihanaa.

Itse teen parhaani etta pidan itseni paivittain puhtaana ja raikkaana ja isomman pehkon ajelen pois, en edes itsepida kauhean karvaisesti pimpista.

Toivon mukaan mies nyt tasta tokenee ....
Aina parempi kun on kumpikin kokonaan posliini. Mulla on kokemuksia vasta pestysta pimpistä ja mielelläni nuolen vaikka ei ihan just ole käynyt pesulla ja oikeastaan kaikkein eniten kiihottaa kun pimppi tuoksuu voimakkaasti naiselle,eikä se silti tarkoita että olisi likainen,oon hulluna pimpin tuoksuun ja makuun! Toki pidän penikseni puhtaana ja koskaan tuoksu kun miedosti.
 
Viimeksi muokattu:
valakale
Nyt on ihan pakko kaantya taman palstan puoleen ja kysya neuvoa, tai lahinna purkaa hammastysta tanne. Viikonloppuna kavi selville nyt sitten syy siihen minka takia poikaystavani ei ole halunnut antaa suuseksia minulle, on koitellut valtella sita kaikin keinoin.

Han kertoi etta han on sita kerran koittanut eika siita pitanyt. Kysyin etta mikset, oliko maku syyna vai mita? Han mietti etta saattoi olla kyseessa tama nimenomainen yksilo, ei ollut kuulemma kiva kokemus ja tama maku oli syyna siihen. Ex-tyttoystaviensa kanssa ei ole harrastanut suuseksia, tai lahinna antanut, ei ole kuulemma ollut tullut edes puhetta asiasta... Olen siis ensimmainen joka nostaa kissan pyodalle.

Mies on halukas yrittaa mutta haluaa ottaa asian rauhallisesti ja ymmarran etta pakottaa ei sovi.

Itsekseni olen vain tassa miettinyt etta miten likainen nainen voi olla etta tallaisen reaktion mies saa? toisekseen ihmettelen niita entisia tyttoystavia jotka eivat ole suuseksia edes kaivanneet, minulle se on elaman suola ja ihanaa.

Itse teen parhaani etta pidan itseni paivittain puhtaana ja raikkaana ja isomman pehkon ajelen pois, en edes itsepida kauhean karvaisesti pimpista.

Toivon mukaan mies nyt tasta tokenee ....
Pitäähän pimpin olla peruspuhdas! Ei kai voi edes vaatia, että mitään viikon kertymää pitäisi nuoleskella pois pimpin pinnalta! Muistelen merimiesystävääni, joka joskus kertoi pelkän hajus (= ei tuoksun) olleen riittävä syy pikku erkin piiloutumiseen "tositilanteessa". Tietysti mansikka tai vaikka karpalo auttaa tilanteessa, mutta jäätelön ja hillon sijasta voi käyttää muitakin virikkeitä.
 
Viimeksi muokattu:
pesu
Kyllä se pimppa haisee ja maistuu samoin kuin miehen spermakin siten että osa tykkää ja osa ei sitten millään. Pillujahan on sisäfileestä-nötköttiin, ja myös tuoksu ja maku on lohesta-tonnikalaan ja kapakalaan. Nuori pillu maistuu ja tuoksuu hyvältä kun vanhemmiten tuoksu ja maku voimistuu ja tummenee ja saattaa jo haistakin. Kuukautisten lähellä pillu haisee voimakkaasti ja haju saataa karkottaa, ehkä tarkoituskin. Kun nainen vielä kostuu niin limaklimppejä voi suuhunsa saada, alushousuista tulleista roskista puhumattakaan jotka märkään torttuun tarttuvat. Pillu voi olla uskomattoman hyvää herkkua tai hirveä tukehduttaja.
Eiköhän se haju sieltä vitusta saippuapesulla lähe oli ne menkat lähellä tai ei. Kuka sitä nyt likasta vittuaan edes viittii nuolettaa
 
Viimeksi muokattu:
vierailijam
Kyllähän sitä nuorempana tuli nuoltua monenkin tytön pimppi auton takapenkillä .ja hyvää oli ja tyttö vikisi.
Eikä tullut mieleen edes jättää nuolematta.
Eipä ollut autossa muuta kun limpparia ja koskenkorvaa. Mitähän olis tyttö tuumannut kun olis koskenkorvalla pillua huuhdellut. Olis saattanut auton sivut muotoiltu uudelleen.
Urhoollisesti nuoltiin ja kuunneltiin millaiset vokaalit syntyi kieli hoidolla.
 

Yhteistyössä