Likan posket on ihan punaset ja mie en tajuu mistä ja miks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venefica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Venefica

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
2 128
0
36
Eilis aamusta asti on neidin posket ollu ihan punaset. Ei ole kuumetta, ei johdu riehumisesta. Auringossa ei olla oltu liikaa, ku ei se ole paistanu. Niihin ei satu, ne on kuitenkin ihan lämpimät. Ihan samaa ruokaa syöty kuin ennenkin. Neiti sanoo ettei ole käynny mun kaapeilla rasvoihin tai mihinkään koskemassa. Mä olen ihan ulapalla mistä tuo punoittaminen voi johtua. :o

Ei olla syöty mansikkaa. Neidillä on ikää jo 4 vuotta ja posket on yleensä punottanuu tasan kipeenä ollessa ja riekkumisen jälkeen. Mä olen ihan ulapalla.
No toivotaan että tuo menee ohi. Aika hassun näkönen tuo neiti vaan on ku posket ihan punaset ja tohottaa menemään minkä ehtii. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Ei olla syöty mansikkaa. Neidillä on ikää jo 4 vuotta ja posket on yleensä punottanuu tasan kipeenä ollessa ja riekkumisen jälkeen. Mä olen ihan ulapalla.
No toivotaan että tuo menee ohi. Aika hassun näkönen tuo neiti vaan on ku posket ihan punaset ja tohottaa menemään minkä ehtii. :D

Onko silmät kipeän näköiset ?

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Ei ole silmät kipeän näköiset. Mittasin illalla ja nyt aamulla lämmön, ja ei sinne päinkään.

Jos eilen aamulla ilmestyny, oisko kuolannu unissaan posket märiksi? Tai uusi huuhtelu- tai pyykinpesuaine?

meillä tytöllä alko tuo räkätauti/yskä nyt tuolla tavalla...pari päivää ensin posket punotti ja sitte alko nokka vuotaa ja yskä....tosin sitä ihottumaa oli muualla vartalollaki..ja tyttö on siis kohta 6

Parvo-rokkoa epäilisin kanssa, sitä on meillä täällä Kehä 3 ulkopuolella ainakin ollut todella paljon päiväkodeissa ja kouluissa liikkeellä, koko kevään. Haittaa siitä ei sinänsä ole, muutoin kuin raskaana oleville (voi tulla kehityshäiriöitä sikiölle). Meilläkin kaksi sairasti tuota, vaikkei kuume noussut kertaakaan.

Yhteistyössä