limatulpasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lima löllö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lima löllö

Vieras
nyt on vaikee ku en tiiä ite yhtään että mikäs tässä on homman nimi:) eli siis voiko limatulppa tulla "osissa"??? mulla vissiin viime sunnuntaina tuli vähän...tai luulen...oli just venyvää sormien välissä...kirkasta/vihreää..... ja nyt tänään myös tuli,kirkasta...mutta sitä on tullut tosi vähän...vai voiko tuo olla valkovuotoa??? se kyllä venyi,mitä valkovuoto ei....kiitos jos joku kehtaa vastata:):)

no mulla kävi niin että esikoisessa alkoi tulppa tulla osissa sunnuntaina. maanantaina oli aamulla sisätutkimus ja sen jälkeen tuli koko klöntti ulos, synnytys alkoi sinä iltana.

kuopuksesta taasen alkoi limatulppaa irrota ilmeisesti rv 34 ainakin lääkärin mielestä (tuli verensekaista vuotoa). syntyi kuitenkin rv 38.

mitkäs viikot sulla on?

soittele huomenna neuvolaan ja kysele vähän. multa tarkistivat kun kävin äitiyspolilla muun asian takia silloin rv 34 ja tuumasi että kyllä se on irtoamassa ainakin.

mutta ei se välttämättä mitään tarkoita, älä huoli :hug:

joo täytyy tässä katsella tilannetta että tuleeko sitä vielä... ai sen voi ihan noin tarkistaa että onko irronnut...?? se ois kyllä hyvä koska on niin epävarma olo että oliko se sitä vai mitä oli...

Yhteistyössä