limatulpasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

09

Vieras
Voiko limatulppa tulla ulos hitaasti useampana päivänä? Voiko se olla limaista vuotoa vai onko se aina yksi klöntti? Voiko se olla kellertävää? ja haiseekos se makealta niinkuin lapsivesi?

Voi olla kellertävää ja todella venyvää ja limaista. Just oli tänään neuvolassa neuvolatädin kanssa puhetta tästä, kun kysyin (mulla siis pari pv tullut just tuollaista) että mitä se on, niin kuulemma limatulppaa.

Jännittää kyllä tosissaan milloin tästä pitää lähtä, mutta toisaalta olis kiva joutua vasta vaikka tosi aikaisin aamulla kuin keskellä yötä : ) Pitää tuo esikko saada hoitoon.

Saattaahan tässä mennä vielä vaikka viikkokin...ekan kerran tuota limaa tuli jo keskiviikko aamuna ja viime yönä taas.

Alkuperäinen kirjoittaja raskaana rv40:
Voi olla kellertävää ja todella venyvää ja limaista. Just oli tänään neuvolassa neuvolatädin kanssa puhetta tästä, kun kysyin (mulla siis pari pv tullut just tuollaista) että mitä se on, niin kuulemma limatulppaa.

Päästäänköhän samaan aikaan sairaalaan...

Alkuperäinen kirjoittaja 09:
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana rv40:

Päästäänköhän samaan aikaan sairaalaan...

Toivottavasti vaikka tänään :D

Alkuperäinen kirjoittaja 09:
supisteleeko sulla?

Mulla ei mitään tuntemuksia paitsi äskön kauppareissulla tuli muutama pieni supistus : (

Ei, ihan pieniä sillöin tällöin lukuun ottamatta, ei mitään sellaista että synnytys olisi lähi päivinäkään :/

Niin turhauttavaa tämä odotus, mitkä viikot sulla on menossa?

mulla ekan kohdalla tuli limatulppa vk 41 ja synnytys alkoi n. viikon kuluttua. nyt toista oottaessa se tuli jo viikolla 25 (nyt menossa 31), soitin polille silloin ku se tuli, mutta kätilö sanoi että limatulpan irtoaminen ei välttämättä tarkoita alkavaa synnytystä...

Yhteistyössä